Dermacol Matt Control

Tak a som tu znova s ďalším príspevkom o dekoratívnej kozmeitke z Dermacolu. Nedávno som totiž k svojmu nákupu v Dermacole dostala zdarma pár vzoriek a tak som sa ich rozhodla postupne testovať. 


Make-up som mala v odtieni č. 2, ktorý bol však dosť tmavý, mal oranžové podtóny, odtieň mi teda vôbec nesedel, vyzerala som dosť neprirodzene. Make-up je hutnejší, ale pracuje sa s ním dobre. Avšak už počas nanášania sa mi zdalo, že vytvára fľaky.

Čo sa týka krytia, zdá sa mi, že make-up Dermacol Imperial kryje lepšie ako tento, netvrdím, že Matt Control nekryje vôbec, ale na mňa je to proste stále slabé. Pleť som však po nanesení make-upu mala pekne matnú, neleskla som sa. Koľko make-up vydrží neviem objektívne zhodnotiť, nemala som ho nanesení celý deň. 

Záverečné zhodnotenie: tento mak-up by som označila ako taký priemer, pre mastnú pleť celkom vhodný, skutočne zmatňuje, ja osobne by som si ho však nekúpila, má pre moje potreby slabé krytie.

Hodnotenie: 5 bodov. 

Komentáre