Avène Hydrance Optimale

Ahojte, keďže je stále zima a zima vysušuje dokonca aj tú moju mastnú pleť oveľa viac ako leto, občasne som nútená siahnuť po hydratačnom kréme. Samozrejme, že to nie je nič zlé, práve naopak, teším sa, že aj ja môžem aspoň občas dopriať pleti nejaký ten hydratačný krém. Aj mastnú pleť vraj treba hydratovať, avšak mne sa niekedy zdá, že krém už skutočne nepotrebujem.

Krém je určený pre dehydratovanú pleť a obsahuje ochranný faktor SPF 20, takže pleť nielen vyživuje, ale zároveň ju chráni aj pred slniečkom, skvelé však. 

Ako podklad pod make-up ho príliš nepoužívam, predsa len, nie je priamo určený pre mastný typ pleti, ale používam ho skôr večer, keď je moja pleť vysušená a cítim, že potrebuje istú dávku hydratácie. Krém nie je príliš mastný, takže ho znesie aj moja pleť.

Krém je bielej farby, má jemnú vôňu, neštípe a nedráždi pleť, nevšimla som si, že by sa moje akné pri občasnom používaní tohto krému nejako zhoršilo. Konzistencia krému je taká redšia.

Musím opäť oceniť aj obal samotného krému, ktorý sa mi fakt páči, pôsobí dojmom čistoty a harmónie, aspoň tak to vnímam ja. 

Akurát vstrebávanie krému sa mi až tak nepozdáva, ale asi to závisí aj od typu pleti, ja mám niekedy pocit, že mám takú mastnejšiu pleť, preto krém používam len občasne. No a samozrejme, krém patrí do skupiny drahších krémov. 

Hodnotenie: 8 bodov. 

Komentáre