Moje kozmetické vylepšenia 1

Hovorí sa, že časom sa potreby pleti aj jej správanie mení. Na isté produkty si vraj dokáže zvyknúť tak, ako vlasy na šampóny, aspoň v prípade mojich vlasov to určite platí. My ženy sa neustále snažíme niečo na sebe vylepšovať a zlepšujeme aj naša tzv. kozmetické rituály resp. návyky. No a tak nejako je tomu aj v mojom prípade. Sú isté veci, ktoré som nikdy nerobila a produkty, ktoré som nikdy nepoužívala, pretože som si myslela, že ich nepotrebujem, no a práve o nich tento článok bude. 

1. BB krémy - ošiaľ BB krémov prepukol už dávnejšie a pohltil asi takmer každú z nás, ja som tejto BB mánii dlho odolávala, ale nakoniec som jej aj ja podľahla. A ako sa to vlastne stalo?Nuž ako majiteľka nie veľmi dokonalej pleti, na ktorej potrebujem stále maskovať najmä jazvičky po akné, občas aj nejakú tú vyrážku stále hľadám produkt, ktorý by mi poskytol dostatočné krytie. A musím sa priznať, že s touto výzvou som sa stále nepopasovala. Ak si myslíte, že korektor tieto problémy dokáže na 100% zakryť, tak sa mýlite. Ja som aspoň doposiaľ taký neobjavila. Make-upy používam len tie dlhotrvajúce, tie majú aj zvyčajne najvyššiu kryciu schopnosť. Super krycí je samozrejme make-up Cover od Dermacolu, avšak mňa hrozne vysušuje, tvoria sa mi po ňom na tvária suché miesta a naviac zvýrazňuje aj tie najmenšie a najjemnejšie vrásky, takže nič pre mňa. 

Raz som si za účelom dokonalého líčenia kúpila aj bázu od Rimmel, avšak ani tá mi k dokonalosti nejako extra nepomohla. No a tak som sa dostala k teórii, že ak možno kombináciou BB krému a make-upu sa mi konečne podarí vyčariť dokonalú pleť. Predsa len BB krémy sú farby make-upu, teda sú hnedé a niečo aj zakrývajú, hoci len s BB krémom si ja nemôžem dovoliť vyjsť na ulicu. Maximálne na krátku trasu do obchodu, ale rozhodne nie do práce. Takže som si kúpila BB krém od Miss Sporty. Spolu s make-upom poskytol mojej pleti skutočne vyššie krytie ako make-up samotný. Takže myslím, že trefa do čierneho. Toto vylepšenie fakt zabralo.

Čo sa týka konkrétneho BB krému tak má vcelku svetlý odtieň, aj keď je trochu dooranžova, ale samostatne ho nenosím takmer nikdy. Obal je veľmi pekný, neviem, nevidela som ešte také pekné BB, ten obal sa značke fakt podaril, už len preto si ho určite kúpi kopec ľudí, mne sa veľmi páči. Krém dokonca aj pekne vonia, len na moju pleť je trochu mastnejší, ale dá sa to prežiť.

Hodnotenie: 8 bodov.

2. Masky na vlasy - rozštiepené končeky sú niečo, s čím ja bojujem neustále. Proste mám také vlasy. Masky na vlasy som dlho nepoužívala vôbec, na vlasy som nanášala maximálne kondicionér. Avšak povedala som si, prečo nevyskúšať aj masku. Najprv som masky nepoužívala veľmi pravidelne, tak raz mesačne, ale zistila som, že to nestačí. Vlasy boli po použití masky krajšie a končeky zacelené, ale keď masku používate raz mesačne, tak dlho tento efekt fakt nevydrží. No a tak som si povedala, že sa pokúsim k vlasom pristupovať zodpovedne a masku si nanášam 1x týždenne a je to vidieť. Končeky sa mi síce štiepia aj tak, ale nie sú v tak zlom stave ako bývali predtým. Naviac masky vlasy pekne uhladia a uľahčia rozšesávanie.

Masku od Marix, ktorú používam momentálne ešte nemám vyskúšanú natoľko, aby som vám o nej vedela podať objektívne hodnotenie.

Nuž to je pre dnes všetko, ale tieto kozmetické vylepšenia plánujem písať pravidelnejšie, takže sa máte určite na čo tešiť. 

Komentáre