Prázdna kozmetika 7 apríl


Ahojte, tak opäť ďalší príspevok o spotrebovanej kozmetike. Tentokrát toho bude celkom dosť takže sa máte na čo tešiť. Zo všetkých produktov, ktoré vidíte na obrázku mi akurát Dermacol Imperial spôsobil menšie problémy, s ostatnými som bola nadmieru spokojná a kúpila by som si ich opäť. Inak mimo kozmetickú tému, čo vravíte na to zamračené počasie? Osobne mám radšej slnečné dni, ale tak apríl je apríl.


O make-upe Dermacol Imperial som už svoje skúsenosti písala, ale bola to len jednorázová skúsenosť so vzorkou. Keďže som ale so vzorkou bola maximálne spokojná, tak mi to nedalo a kúpila som si plné balenie v rovnakom odtieni, aký som testovala - teda v odtieni č. 2. Prvú recenziu na tento make-up si môžete prečítať tu. Po spotrebovaní celého balenia sú však moje dojmy trochu odlišné od prvotnej recenzie. Stále mi vyhovuje tak vôňa makeupu, ako aj jeho farba, makeup je doružova, čo je presne to, čo potrebujem. Obal ma zaujal neskutočne, dokonca si ho asi na pamiatku nechám. Ale je tu jedno veľké ale a tým je, že make-up neodporúčam pre mastnú pleť s akné akou je tá moja, pretože už po jednom jedinom použití, keď máte na tvári make-up po celý deň som spozorovala na pleti, že vyrážok je akosi viac a každým dňom používania sa to zhoršovalo, takže skôr by som ho odporúčala suchej pleti bez väčších nedostatkov. Kryje síce stále celkom slušne na to, že je to ľahký make-up, ale pleť sa mi po ňom hrozne leskne, takže bez púdru to v mojom prípade nešlo. No a stav pleti sa mi pri jeho používaní dosť zhoršil, takže som ho striedala s iným make-upom. 

Kúpim znovu: žiaľ nie, kvôli spomínanému upchávaniu pórov a zhoršeniu stavu pleti.

Krém na ruky Essence 24h Hand protection balm sa veľmi vydaril, možno to nie je ten najvýživnejší krém na svete, avšak do kancelárie a na bežné používanie je super, rýchlo sa vstrebáva, pekne vonia a ruky sú po ňom jemné a vláčne. Naviac neviem ako vy ale mňa ten obal proste dostal, paráda. Recenzia tu.

Kúpim znovu: určite áno. 



Anitperspiranty od značky Garnier si kupujem už zo železnou pravidelnosťou, po iných značkách už nesiaham, nakoľko po dlhodobom skúšaní a testovaní sa mi práve tieto osvedčili najviac, robia najmenej fľakov a majú relatívne slušnú výdrž, ale nedajte sa oklamať názvom, žiadnych 48 hodín vás od potu zachrániť nedokážu.  Konkrétne tento Garnier Mineral Invisible mám veľmi rada, zdá sa mi, že robí najmenej škvŕn a fľakov na oblečení, čo je pre mňa dosť podstatné, pretože keď si oblečiete čierne alebo farebné tričko tak asi nechcete aby malo na sebe hneď neželané biele fľaky, po tom určite nikto z nás netúži. Recenzia tu.

Kúpim znovu: určite áno, len si nie som istá, či práve tento druh sa ešte vyrába, odkedy prišli do ponuky Garnier Neo. 

Tekuté mydlá si kupujem už nejaký ten čas, keďže voda v mieste, kde sa aktuálne zdržiavam väčšinu roka je nejaká iná ako tá domáca, vysušuje ma, tak si kupujem hlavne mydlá od Dove alebo také, ktoré majú aj nejaké hydratačné a zvláčňujúce účinky. Z tohto radu Fa Soap plus Lotion som už skúšala sprcháč presne v tejto vôni granátového jablka, a bola som s ním spokojná, takže som sa rozhodla vyskúšať aj mydlo a opäť spokojnosť. Mydlo ruky nevysušuje, práve naopak zvláčňuje ich a to je myslím pri mydlách na ruky to najpodstatnejšie, bonusom je v tomto prípade aj vôňa, ktorá sa mne osobne veľmi páči. Ani obal ma nesklamal, takže maximálna spokojnosť.

Kúpim znovu: určite áno. 



A na záver čerešnička na torte - Dove môj miláčik, podarilo sa mi spotreobvať po dlhom čase kondicionér Nourishin Oil Care. Musím sa priznať, že ma veľmi príjemne prekvapil, vlasy boli na dotyk jemnejšie, naozaj som cítila, že obsahuje oleje, toto je už môj druhý kondicionér, ktorý by som zaradila medzi tie lepšie a účinnejšie spomedzi mnou doteraz skúšaných, oleje robia s vlasmi naozaj zázraky a táto teória platí aj v prípade produktov s ich obsahom. Tento kondicionér by som dokonca zaradila medzi moje Top produkty, doposiaľ bol pre mňa najlepším kondicionérom Schauma Cream and Oil, ale tento je možno lepší, pretože krajšie vonia. Recenzia tu. 

A čo vy?Skúšali ste niektorí z recenzovaných produktov?Aké sú vaše skúsenosti?

Komentáre