Na koho netreba v živote zabúdať

Určite to poznáte, rýchle životné tempo nás núti byť neustále v strehu a my častokrát nemáme čas ani sami pre seba. Je to fakt, je to raz tak, nič s tým spraviť nemôžeme avšak môžeme si aj v tomto kolotoči nájsť vlastný režim a snažiť sa žiť svoj život naplno podľa našich vlastných predstáv. 

Hádam každému je známe príslovie: Pri nových priateľstvách nezabúdaj na tie staré. Mali by sme sa ho aj patrične držať. Prostredie a ľudia, ktorí nás obklopujú sa neustále mení - najprv sme na základnej, kde si budujeme prvé vzťahy, potom príde stredná, následne vysoká škola a potom príde práca, jedna druhá atď. Bežný kolobeh života, počas ktorého vystriedame rôzne mestá, poniektorí aj rôzne štáty a mnohokrát pri tom zabudneme na ľudí, ktorých sme nechali napr. doma v našom domácom prostredí, na kamarátov a kamarátky. A keď sa po istom čase vrátime z toho sveta domov zistíme, že tu na nás nikto nečaká, že sa nemáme s kým stretnúť a porozprávať. Položme si však ruku na srdce či sme si na tých našich domácich známych vo svete spomenuli my. Takže čo z toho logicky vyplýva, je potrebné vzťahy nielen nadväzovať, ale ich aj udržiavať.

Rodina je osobitná kategória, každá je nejaká a v každej vládnu nejaké vzťahy, raz sme hore raz sme dole, no vždy si treba uvedomiť, že rodina je proste rodinou a dá sa na ňu spoľahnúť, pretože ak vás nepodržia vlastní, cudzí málokedy, česť výnimkám, ale výnimky len potvrdzujú pravidlo. V dnešnej dobe nie je problém spojiť sa s rodinou všade na svete - máme internet, mobilné telefóny a kopec ďalších vymožeností, takže je len na nás, ako sa k rodine postavíme. 

Dnes som to vzala z trochu nekozmetického konca, je to skôr taká úvaha, zamyslenie sa nad tým, že aj v dnešnej uponáhľanej dobe si dokážeme nájsť jeden pre druhého, chce to len trochu snahy a organizovanosti. 

Aj ja sama žijem v jednom meste, pracujem v druhom a niekedy ma to už prestáva baviť, ale ono všetko sa vraj deje z nejakého dôvodu a ja verím, že aj toto moje putovanie krajinou má svoj zmysel, veľa som sa toho naučila o ľuďoch, o vzťahoch a všeličom možnom, no domov sa vždy rada vraciam. 

Čo si o tom myslíte vy?Súhlasíte so mnou alebo máte iný názor?Dajte mi vedieť v komentároch. 

Komentáre