Roztok pre citlivé oči ReNu


Prajem pekný deň, moje milé čitateľky. Tá dnešná doba, celý deň človek presedí za počítačom a potom ho z toho štípu oči, ak k tomu pripočítate aj nosenie šošoviek tak je skutočne na mieste hľadať roztok, ktorý by dokázal zvýšiť pohodlie nosenia šošoviek. Šošovky sú skvelá vec, to som už na blogu spomínala, ale nájsť si ten pravý roztok to je celkom veda. Našťastie aj výrobcovia roztokov pochopili, že sú medzi nami aj takí, ktorí majú citlivé oči ako ja a tak sa začali touto kategóriou ľudí skutočne aj zaoberať a vymysleli roztok pre citlivé oči. Po jednom takom som siahla aj ja, vyrába ho Bausch + Lomb a ide o roztok ReNu MPS Sensitive eyes. 



Roztok som si objednala len v menšom 120 ml balení pre vyskúšanie, veľmi som tomu, že by to bol nejaký zázrak neverila, ale dala som tomu šancu, veď za skúšku nič nedám však. Roztok je určený pre mäkké šošovky vrátane silikón-hydrogélových. Medzi jeho funkcie patrí:

  • čistenie šošoviek,
  • dezinfekcia,
  • oplachovanie,
  • lubrikácia,
  • a uchovávanie šošoviek. 

Inak značka sa už polepšila a balenie je konečne ľahko stlačiteľné, to som si vydýchla, aspoň na používanie roztoku nepotrebujem svaly. Roztok má šetrné zloženie, ktoré by malo citlivým očiam vyhovovať. No tak sa na to pozrime, čo vlastne dokáže a čo žiaľ nedokáže.

Čo sa týka čistenia a dezinfekcie šošoviek nemám žiadne výhrady, akurát to čistenie je stále potrebné prevádzať aj ručne, čistenie len ponorením do roztoku nie je tak účinné, ale to je pri roztokoch bežné. Lubrikácia je strašne dôležitá schopnosť roztoku udržiavať naše očká v pohodlí, bez pocitu suchého oka, pálenia či pocitu cudzieho telieska teda šošovky v oku. No a tu sa mi zdá, že zlyhal aj tento roztok, nefunguje tak, ako som čakala, oči sa mi stále vysušujú, stále musím súčasne so šošovkami používať aj nejaké umelé slzy. Avšak nedávno som sa opäť vrátila ku klasickému ReNu roztoku a zistila som, že pociťujem akoby také mierne rezanie a že mi šošovky akoby nesedia tak dobre, akoby sa mi tie oči vysušovali viac, takže po porovnaní musím skonštatovať, že ReNu na citlivé oči má niečo do seba a určite stojí za vyskúšanie. 

Na obale sa mi páči, že je priehľadný a viem si teda spočítať, koľko roztoku ešte mám a kedy je potrebné si kúpiť nový. Samotný vzhľad produktu je podľa mňa slabý, predchádzajúci obal vyzeral krajšie, avšak stláčal sa ťažko. Dizajn roztoku by som určite vylepšila. Súčasťou každého balenia je aj puzdro na šošovky, doposiaľ som skúšala len dva typy roztokov a ku každému bolo pribalené aj puzdro, čo je podľa mňa vynikajúci nápad, tak či tak puzdro potrebujete, bez neho je vám roztok nanič. 

Na záver to zhrniem asi takto: roztok je z môjho pohľadu o niečo lepší ako klasický variant tohto roztoku, šošovky som necítila v očiach vôbec a zdá sa mi, že sa mi o trošku menej vysušujú oči, ale stále sú suché. 

Hodnotenie: 4 body, skutočne ma roztok prekvapil. 

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.