Prvá stretnutie so Ziajou


Tohto zeleného 500 ml krásavca som si zadovážila len nedávno a už teraz viem, že som sa rozhodla správne. Jednoduchý obal, ktorý zvolil výrobca mu vôbec neuberá na kvalite, práve naopak. Doposiaľ som s touto značkou mala len virtuálne skúsenosti (čítanie recenzií na iných blogoch), no zmena je život a tak sa prvý produkt Ziaja nachádza už aj u mňa doma. Ako dopadlo naše stretnutie?

Je to láska na prvý pohľad, pekne vonia, nie je to žiadna otravná, sýta či nebodaj sladká vôňa to nie, ale vonia naozaj krásne, aj tie olivy tam cítim. Ak nemáte radi zelenú farbu tak vás asi nepoteším, gél je sám o sebe zelený, ale po nanesení na pokožku sa zmení na klasický biely, takže to vydržte, ja mám zelenú rada.

Čo píšu na obale to sa nachádza aj vo vnútri, gél má skutočne gélovú konzistenciu, no aj napriek tomu pení veľmi dobre, až pridobre, nečakala som to, bála som sa, že to bude slabé a vidíte, moje obavy sa nepotvrdili.

Hydratácia? Tú neviem posúdiť, mám taký zvyk, že sa takmer vždy po sprche natieram, v poslednom čase som ale mierne zlenivela, no s týmto gélom to moja pokožka prežila, netvrdím, že telové mlieko nepotrebujete, ale nemáte taký úplne suchý, vyprahnutý pocit.

Aký z tejto skúsenosti pre mňa plynie záver? Rozhodne si kúpim niečo ďalšie, neviem, či sprcháč alebo sa pustím do iných vôd, každopádne som bola maximálne spokojná.

Hodnotenie: 5 bodov


A čo vy? Skúšali ste niečo tejto značky?Aké s ňou máte skúsenosti a čo mi poradíte skúsiť?

A little bit of English: My first impression from Ziaja is really awesome. I tried only shower gel, but it is probably the best gel which I ever tried. My body is happy, I am happy and everyone is happy. 

Komentáre

  1. Ja mam tiez moju prvu skusenost s touto znackou za sebou a sice v podobe nocneho kremu na citlivu plet /v modrom obale/. Na pleti ma palil a nemohla som ho pouzivat. Ked pozeram zlozenie vyrobkov, takmer v kazdom pouzivaju na konzervaciu parabeny /samozrejme cest vynimkam :-)/ .Tiez mi na tejto znacke vadi to, ze uz prehanaju spolupracu s blogerkami a Ziaja vyskakuje doslova zovsadial. Ale samozrejme, ze kazdemu vyhovuje nieco ine :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak moja prvá skúsenosť bola skvelá, uvidíme ako to bude ďalej, do zloženia sa veľmi nerozumiem preto to ani nehodnotím. Krémy sú však naozaj citlivá téma, tam radšej neexperimentujem.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.