Slávna francúzska kozmetika konečne aj u mňa doma


Značku L'OCCITANE asi nemusím nikomu špeciálne predstavovať. Vždy, keď vidím ich predajne, láka ma to kúpiť si niečo, avšak keďže ide o cenovo drahšiu kozmetiku, tak som si sama zatiaľ nič nekúpila. Našťastie mi boli dva produkty darované a tak som konečne dostala to, po čom moje srdce dlho túžilo.



Ešte minulý rok na Vianoce, uznávam, je to už poriadne dávno, sme mali v práci akciu Secret Santa. Vylosujete si meno niektorého kolegu a máte za úlohu kúpiť mu darček v istom peňažnom limite. Veľmi sa mi táto akcia páči a ak ju vo svojej firme nemáte, je načase to zmeniť. A tak sa ku mne dostalo moje prvé mydlo tejto značky -Parfumované mydlo Arlésienne.

Balenie je fakt krásne a samotné mydlo má fakt podmanivú vôňu. Viac o vôni či zložení sa môžete dočítať na ich oficiálnej stránke. Keďže teda ide o mydlo, tak som sa ho pokúšala tak aj používať, samotné mydlo je fajn, ale pokožku rúk trochu vysušuje, rozhodne by som ho za hydratačné mydlo označiť nemohla, od týchto parfumovaných by sme to asi ani nemali čakať. 

Skúšala som ho používať aj ako pleťové mydlo, ale na tento účel tiež nie je vhodné, pretože pleť nehydratuje. Označila by som ho ako klasické mydlo, ktoré pekne vonia, nič extra. Úprimne som sklamaná a čakala som viac.

Hodnotenie: 2 body z 5



Druhý produkt, ktorý ku mne prišiel až zo samotnej Juhoafrickej republiky, ma potešil omnoho viac. Jednak preto, že mi ho daroval môj brat a jednak preto, že šlo o telové mlieko s bambuckým maslom, ktoré ja v kozmetike, hlavne telovej, rozhodne vyhľadávam. Na stránke slovenského L'OCCITANE je mlieko vypredané a moje má úplné iné balenie. Veď posúďte sami.



Telové mlieko ULTRA RICH LOTION je hustejšie, ale rozotiera sa výborne, nemá pumpičku, ale moje 75 ml balenie ho ani nepotrebuje. Mlieko má zvláštnu vôňu - cítim mydlo v spojení s nejakou parfúmovou esenciou, vonia fakt pekne, ale nič sladké, ako som sa ja mylne domnievala.


A to najlepšie? Hydratuje nie 24 hodín, ale omnoho dlhšie, po natretí je pokožka hydratovaná a keď sa na druhý deň sprchujem, hydratácia trvá, normálne cítim, ako zo seba pri sprche to mlieko zmývam. To sa mi ešte nestalo a vrcholom hydratácie bolo, že moje extra suché nohy v dôsledku holenia mlieko hydratovalo tiež. Doposiaľ najlepšie mlieko pod slnkom, bezkonkurenčne. Ani oleje moju pokožku nevyživili natoľko, ako práve toto mlieko. 

Hodnotenie: 5 bodov z 5, excelentné

Mydlo by som si už asi nekúpila, vysušujúci efekt nie je rozhodne nič, po čom túžim. Telové mlieko to je iná káva, avšak jeho cena je fakt astronomicky vysoká, možno niekedy príležitostne, na pravidelnej báze by som doň však určite neinvestovala.

Skúšali ste už nejaké produkty tejto značky? Čo by ste mi odprúčali vyskúšať?

 


Komentáre

  1. Od Loccitane jsem nic neměla, jen jsem teď vyhrála mýdlo :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ja mám doma krém na ruky s limetkou ktorý tiež obsahuje bambucké maslo , je to malé balenie ( 30 ml ) ale mám ho už skoro rok . Pravdou je že ho nosím zvyčajne len v kabelke a už mi dochádza takže určite budem akútne potrebovať nové . Značku mám rada ak keď ceny sú tam teda vysoká . Stojí to za to sem tam si človek musí urobiť radosť a o to si potom viac takýto produkt váži a teší sa z neho . :-) Zálusk si robím na nejaký sprchový gél asi najlepšie s mojou milovanou verbenou , telový olej s bambuckým maslom a samozrejme že nemôže chýbať krém na ruky najlepšie limetkový lebo jeho vôňu dodnes neprekonalo nič čo doma mám . :)
    www.bar-bor-ka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako píšeš, občas skrátka investujeme aj do drahšej kozmetiky, veď žijeme len raz a na dôchodku na takéto veci už peniaze mať asi nebudeme.

      Odstrániť
  3. Tuto kosmetiku jsem zatím nezkusila. Je docela drahá, takže je mi líto si ji jen tak koupit, ale blíží se Vánoce.....:-)
    Tvůj blog jsem dnes navštívila poprvé, je moc hezký. Zvu tě na svůj, teď tam probíhá GA: www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru drahá je to uznávam, našťastie som zatiaľ nemusela investovať.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.