Orofluido vlasový olej


Táto jeseň sa zatiaľ javí vcelku priaznivo, nie je nejako extra upršaná a asi po prvýkrát v histórii sa mi aj páči, tie krásne farby listov. Áno ochladilo sa, no zatiaľ sa to dá prežiť. Jeseň je okrem iného spolu so zimou tým správnym obdobím na zlepšenie starostlivosti o pleť a vlasy, v lete na to pre iné radosti a krásy počasia nebolo toľko priestoru. Už nejaké 2 mesiace sa o moje vlasy stará nový olej - Orofluido Beauty Elixir a o ňom to celé dnes bude.

Prečo tento olej? Presvedčili ma ohlasy na blogoch na jednej strane a vlastná zvedavosť na strane druhej, hľadala som niečo pre všetky typy vlasov a tento mi padol do oka. Olej je v sklenenom obale, nemá žiadnu dávkovaciu pumpičku, čo bolo pre mňa nepríjemným prekvapením, avšak našťastie som si nechala fľaštičku od predchádzajúceho vlasového oleja, takže problém bol vyriešený.

Čo sa týka zloženia, výrobca uvádza tri oleje, ktoré by sme mali v tomto krásavcovi nájsť a to arganový, šachorový a ľanový. 

Pokiaľ milujete sladké, vanilkové vône ako ja, olej by ste si mali rozhodne kúpiť. Vonia tak zimne, sladko, naozaj krásna vôňa, žiaľ sa vo vlasoch už po usušení neudrží. Je hustý tak akurát na vlasový olej, žiadna vodička ani príliš hutná tekutina, takže aj v tomto môže byť. 

A teraz to najdôležitejšie - aké účinky má na moje vlasy. Oleje som si zvykla aplikovať do mokrých vlasov po umytí, vďaka tomu rýchlejšie prirodzene uschnú a dajú sa omnoho lepšie rozčesať. Od oleja ďalej očakávam, že nejako vyživí suché končeky vlasov, no tento mi nepríde ako úplne ideálny na tento účel, vlasy sú jemnejšie, ale končeky sú v stave ako pred použitím oleja, takže z môjho pohľadu o žiaden extra zázrak nejde, avšak aspoň končeky ešte viac nevysušuje, čo mi robil olej Balea. 

Hodnotenie: 3 body, priemer

Myslím, že tento olej sa dá označiť za taký priemer medzi vlasovými olejmi, rozhodne netromfol môjho favorita v tejto oblasti - Inca Oil od TMT Milano, na druhej strane si myslím, že je lepší ako bežné drogériové oleje, navyše nie je extra drahý, takže sa ho vyskúšať rozhodne oplatí. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či používate oleje na vlasy a ak áno, aké sú vaše skúsenosti s nimi. 


Komentáre

  1. recenzia padla veruže vhod, po tomto oleji som pozerala už dlhšiu dobu a ako vidím, zvážim kúpu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. po oleji se dívám dlouho, a už mám doma i miniaturku na vyzkoušení, ale chci dodělat olej od Delia :-) a pak se na něj vrhnu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Delia ako značku vôbec nepoznám, takže vďaka za rozšírenie obzoru, pozriem sa čo ponúkajú.

      Odstrániť
  3. Já momentálně používám olej do vlasů od Dove :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkný blog :) http://nicoleshyblog.blogspot.cz/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vlasové olejíčky zatiaľ nepoužívam. Aktuálne sa chystám na veľkú premenu farby vlasov, tak uvidím, čo mi doporučí kaderník, ako sa o vlasy starať :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som pred pár rokmi radikálne zmenila farbu, z blond na svetlohnedú a som s tým veľmi spokojná. Teším sa potom na fotky s novými vlasmi. A čo zvykneš používať na suché končeky vlasov?

      Odstrániť
  6. Tento olej mám zatiaľ len vo vzorke, ale krásne vonia a vlasy zjemní. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. O tomto oleji jsem taky slyšela samou chválu. Vím že moc hezky voní tak snad se ke mě co nejdřív taky dostane :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.