Karlovarská kozmetika a ich levanduľový krém


Krémy na nohy používam paradoxne najviac vtedy, keď ich vôbec neukazujem, a teda v zime. V lete sa akosi neviem donútiť k ich krémovaniu, takže používam metódu prevencie a prípravy. Môj top krém je jednoznačne Indulona ochranný krém na nohy, no nebola by som to ja, keby som neskúsila aj niečo iné. Vôňu levandule mám veľmi rada a keď som v Tete drogérii objavila krém s touto vôňou, neváhala som. Vyrovnal sa tento levanduľový krásavec mojej Indulone? Poďme sa na to pozrieť.


Ozalin levanduľový krém je určený na zmäkčenie stvrdnutej kože. Vyrába sa u našich českých susedov pod značkou Vřídlo Karlovarská kozmetika. Balenie by som prirovnala k mastičkách z lekárne, je to taký ten tvrdý obal, ktorý sa pri vytláčaní deformuje, takže esteticky to nie je úplne najlepšie riešenie. 

Krém je klasickej bielej farby a na moje prekvapenie pomerne riedkej konzistencie. Krémy na zmäkčenie stvrdnutej kože bývajú hutnejšie. Vonia veľmi príjemne po levanduli, takže ak hľadáte aromatický zážitok, krém si určite kúpte. Po nanesení sa okamžite vstrebe do pokožky, takže by sa dal využiť aj v lete. So suchou a zhrubnutou kožou na nohách si však poradiť nevie. Nejako nemám žiaden pocit hydratácie, akoby som si žiaden krém na nohy ani nenaniesla.

Myslím, že ho alternatívne využijem ako klasické telové mlieko, no s pokožkou na nohách si v mojom prípade neporadil. Škoda ho pretože fakt krásne vonia.

Zloženie: AQUA, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, GLYCINE SOJA OIL, GLYCERIN, UREA, LANOLIN, PETROLATUM, DIMETHICONE, GLYCERIL STEARATE SE, LECITHIN, LAURETH-30, LACTIC ACID, LAVANDULA HYBRIDA OIL, CETYL ALCOHOL, STEARYL ALCOHOL, SALICYC ACID, SODIUM HYDROXIDE, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BUTYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, DISODIUM EDTA, BHT.

Ja som sa teda zázraku nedočkala, no počula som, že niekomu tento krém vyhovuje. Ja ostanem pri mojej mastnejšej, no zároveň účinejšej Indulone. Ja viem, už tú Indulonu spomínam dookola, no nemôžem si pomôcť, ten ochranný rad sa neskutočne vydaril. 

Na záver len pripomínam aktuálne bežiacu giveaway, ak sa chcete zapojiť, kliknite na moju FB stránku. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, aký krém na nohy používate najradšej vy. Skúšali ste tento český Ozalin? 


Komentáre

  1. Tak u mě je krémování chodidel celoroční záležitost. Je ale paradoxní, že i když v létě chodím víc chodí bosky a tak, tak sušší nohy mám v zimě. Každopádně krémy na nohy (a s příchodem podzimu i tlusté ponožky) jsou mí nejlepší kamarádi. Ještě musím vymyslet, jak vyrobit fusekle vyhřívané :-D

    Značka mi vůbec nic neříká a ještě jsem o ní neslyšela. Co se týče hliníkových "tvrdých" obalů, tak právě ty se mi ale moc líbí! Stejné používá u krémů třeba i Weleda :-)

    A levanduli mám taky moc ráda. Momentálně ji vedu v micelárce, pleťové vodě i aromalampičce :-)

    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne levanduľová vôňa tiež vyhovuje, spolu s vôňou ruží sú to také moje srdcovky. Tento krém vonia krásne, fakt niečo pre nás. Avšak zdá sa mi dosť slabý. Táto značka je známa v lekárniach, no ja som krém kúpila v bežnej drogérii. Nejde o nič drahé takže ak chceš vyskúšaj. Hej no vyhrievané ponožky by sa teraz zišli. Mne je zima aj na ruky, niekedy ani rukavice nepomáhajú.

      Odstrániť
  2. Značka mi také nic neříká a vůni levandule v krémech miluju. Nevím čím to je, ale hodně se ta vůně přidává právě do péče o nohy. Přitom po smíchání s odérem nohou, které jsou, abych tak řekla, vystaveny celodennímu stresu, není zrovna nejvoňavější :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som si to všimla a nerozumiem tomu. Ešte v sprejoch na nohy rozumiem, ale krémy to nechápem. Každopádne vôňa levandule sa mi páči a v tomto kréme je fakt krásna.

      Odstrániť
  3. Bydlím asi 10 km od Karlových Varů a nikdy jsem ho nezkoušela, a koukám , že jsem o nic nepřišla :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V prípade tohto krému ani veľmi nie, no možno sú ostatné produkty lepšie.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.