Najlepšie produkty po holení


Sezóna plaviek, krátkych šiat a letného oblečenia je tu. A s tým prichádza logicky, aspoň pre nás ženy, aj sezóna častejšieho holenia sa. No samotné holenie nie je len o tom, že si vezmete do ruky žiletku či iný nástroj a máte hotovo. Následná starostlivosť je omnoho dôležitejšia. Dnes vám ukážem produkty, ktoré sa mi po holení osvedčili.

Samotné holenie, ako už vieme, môžeme rozdeliť na depiláciu a epiláciu. Kým pri depilácii používame hlavne žiletky, epiláciu praktizujeme skôr pomocou vosku či cukrovej pasty. Osobne preferujem skôr ten rýchlejší a pohodlnejší spôsob holenia sa prostredníctvom žiletiek. Tým pádom sa však z holenia stáva žiaľ dosť častá rutina a pokožka sa mi prirodzene poriadne vysušuje. Produkty, o ktorých bude dnes reč som vyskúšala primárne po holení žiletkou, no mali by fungovať aj pri ostatných metódach.


Samozrejme, v drogériách nájdete aj produkty špeciálne určené na starostlivosť o pokožku po holení. Sama mám jeden taký, aktuálne od značky Balea. Obsahuje aloe vera a extrakt z magnólie. Práve aloe vera je rastlina, ktorá má na našu pokožku upokojujúce účinky. Častokrát ju nájdete aj v produktoch po opaľovaní. Tento produkt je skvelý, je ľahký, pekne vonia a dokáže sa rýchlo vstrebať do pokožky. Ak by som ho však mala porovnať s produktom Sensual, tak u mňa by vyhral práve Sensual.


Skvelou voľbou pri holení sú aj oleje a to hlavne kokosový olej. Okrem iného má samozrejme aj upokojujúce účinky. Ja ho používam tak vo fáze holenia ako aj po nej. Mnohokrát sa mi totiž stáva, že ma pokožka po holení svrbí a práve tento olej ju dokáže dostať do formy.
 

Počuli ste už o zinkovej mastičke? Minimálne z môjho nedávneho článku určite áno. V komentároch pod článkom mi bolo poradné vyskúšať túto mastičku aj na pokožku po holení a viete čo? Dopadlo to perfektne. Hlavne intímne partie dokáže upokojiť a zahojiť takže plavky sa nám už budú nosiť fakt príjemne. Len treba počítať s mierne bielym filmom nakoľko je mastička trochu hutnejšia a nevstrebe sa úplne.

Ak vás náhodou trápia vyrážky po holení mne pomohla práve táto zinková mastička. Myslím, že dosť podobne by mohol fungovať aj Sudocrem. Tieto produkty dokážu vyrážky po holení pekne vysušiť a po čase úplne zahojiť. 


V neposlednom rade netreba zabúdať ani na klasický Panthenol. V lete sa vám určite zíde nakoľko je to prvá pomoc pri spálení pokožky. Hravo si však poradí aj s podráždenou pokožkou po holiacom zásahu. Okrem spomínaného panthenolu obsahuje aj vitamíny A, E a F, ktoré urýchľujú regeneráciu pokožky. 

Ani som len netušila, koľko produktov sa dá na tento účel použiť. Opäť raz sa mi zdá, že mnohé produkty sa dajú využiť fakt multifunkčne a presne to sa mi páči. Napr. taký panthenol či zinková mastička sú pre mňa v tomto smere príjemným prekvapením. 

Majte sa krásne, verím, že po tomto článku budú vaše holenie a následná starostlivosť aspoň o niečo jednoduchšie. Do komentárov mi napíšte, čo používate ako starostlivosť po holení vy. 

Komentáre

  1. Pěkný článek zaujala mě ta tělová péče od Balea, kokosový olej taktéž použivám :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá Balea je super, je to veľmi príjemný, jemný krém. Určite skús.

      Odstrániť
  2. Balea ma celkom dobre produkty. Ja používam po holení balzám od Renovality. Niekedy som používala kokosový olej.

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej Balea je veľmi dobrá až nechápem, že je taká lacná.

      Odstrániť
  3. Jani, super článok! V lete a nie len počas neho je holenie dennou rutinou. V lete je to o to horšie, že pokožka ja náchylnejšia k zapáleniu sa. Aspoň ja to tak mám. Zaujal ma hlavne kokosový olej - musím vyskúšať :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak to zapálenie je najhoršie, čo môže byť. Stáva sa mi to, no vďaka týmto vecičkám to už nie je také zlé.

      Odstrániť
  4. Skvelý článok! S tou zinkovou masťou si ma dostala, musím ju vyskúšať keďže mám s vyrážkami po holení celkom dosť problém... Ďakujem za skvelú inšpiráciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aspoň u mňa to zabralo tak verím, že to pomôže aj tebe.

      Odstrániť
  5. Kokosový olej po holení na nohy taky používám :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som zinkovú masť používala na drobné vyrážky pár rokov dozadu, a potom išla masť na dlhé roky do zabudnutia. Ale keďže mám problém práve s oblasťou bikín, asi oslávim jej návrat. Ďakujem za tip.=)
    A spomínaný Panthenol je úžasná vec. My ho doma používame vo forme krému, je to vlastne telové mlieko, a to doslova celoročne. Obľúbil si ho dokonca aj brat a priateľ.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej Panthenol sa dá využiť aj ako telové mlieko. Ja používam tento počas leta a je skvelý. Minulý rok som mala tuším aj telové mlieko, no trochu lepilo.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.