Obľúbené produkty leta 2018


Máme tu už zase ďalšie ročné obdobie a tak by bolo vhodné kozmeticky zrekapitulovať to predošlé - leto. No ja viem, všetkým nám bude za letom smutno, ale tak to už skrátka v tomto podnebnom pásme chodí. Nemôže byť večne slnečno a teplo, možno by nás to časom nudilo. Zmena je život. Koniec koncov jeseň býva tiež pekne farebná tak sa na ňu tešme a neupadajme do depresie. Napríklad aj pomocou tohto článku. 

Prvým top produktom leta 2018 bola pre mňa jednoznačne chladivá pena Panthenol. Akosi sa u mňa totiž vytvorila a začala prejavovať slnečná alergia a toto bola moja prvá pomoc. Dokonca sa mi podrailo túto penu aj celú minúť. Je to skrátka trieda a odporúčam všetkým, ktorí trpia podobným problémom ako ja.  

Ďalším skvelým produktom bolo mlieko po opaľovaní Weleda. Skvelý prírodný produkt, ktorý nielen krásne voňal, ale sa aj o pokožku poriadne staral. Spolu s Panthenolom tvorili v lete nerozlučnú dvojku. Produkt som už minula, ale nedávno som o ňom písala článok, takže minimálne fotku tam nájdete. 


A teraz tu mám niečo zo skincare a to konkrétne zmatňujúce papieriky kórejskej značky Missha. V lete pri mastnej pleti sú takéto papieriky must have. Púdre žiaľ nestačia, vieme o tom svoje. Papieriky pleť dokonale zmatnia. V balení je 100 kusov a ich cena bola viac než priaznivá. Čo sa týka účinnosti tak sú len o niečo slabšie ako Optimals značky Oriflame, no stále skvelé.


V posledných rokoch som sa zamilovala do mini balení kozmetiky. Sú praktické na cesty a nielen tie letecké. Ak idem niekam len na pár dní, tak sa mi nechce vláčiť nič veľké. Mini laky na vlasy Balea som si zamilovala nielen pre ich vzhľad, ale aj efekt na vlasoch. Sú lacné a fakt fungujú. Navyše v tejto mini verzii máte k dispozícii hneď dva varianty, konečne voľba.

Dnešné top produkty ukončíme netradične lakom na nechty Mavala. Je to švajčiarska značka, ktorá sa veru nepredáva všade. V kamenných predajniach som ju našla len vo Fann parfumerie za 6 eur. Ani na nete som nebola príliš úspešnejšia. Môj lak je z kolekcie mini lakov a mám ho v odtieni Romantic 299. Je to fakt krásna, ružovo-oranžová farba, ktorá vynikne aj na opálenej pokožke. Najlepšia na týchto lakoch je ich výdrž. Žiadne olupovanie, v podstate vám len odsratú a zničia sa minimálne. Výdrž je 5 dní možno aj viac. Konenčne niečo pre mňa. Len si dajte podkladový lak, aj tento odtieň totiž vie bez podkladu zanechať nechty žlté. Laky sa mi tak páčia, že už mám doma ďalšie dva odtiene.


Leto by sme mali za sebou a i keď nie som príliš zástanca studených ročných období, musím to nejako prežiť. Uplynulé dni to už vyzeralo pomaly na zimu a nebola to veru sranda. Triasla som sa ešte aj v kabáte. Našťastie sa to vraj má zlepšiť, veď ešte by malo prísť milované babie leto. Z dnešných produktov ma najviac teší lak Mavala, konečne niečo, čo som dlho hľadala a našla. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, aké boli vaše obľúbené letné produkty? Používate niektoré z dnes zmienených produktov?
 

Komentáre

  1. Mavala laky na nechty som si tiež veľmi obľúbila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lak na vlasy od Balea je super, kupuju si je pořád dokola, vyhovují mi cenově i funkčností. Malá balení laků kupuju v Německu, kde se extra vyplatí a i tak mi to malé balení vydrží snad věčnost! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu tam majú na kozmetiku Balea oveľa lepšie ceny. Ja chodievam občas do Rakúsku a tam je to rovnako výhodnejšie.

      Odstrániť
  3. Také mám pěnu jako velkého letního oblíbence.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú má doma asi skoro každý. Ja som ju dlhé roky vôbec nepotrebovala, no v poslednom čase to viem oceniť.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.