The Ordinary po prvýkrát u mňa doma


Myslím, že ošiaľ súvisiaci s produktmi značky The Ordinary vypukol niekedy minulý rok. Z každej strany sa začali šíriť zvesti o tom, aké sú senzačné. Dlhšie som tento trend sledovala len ako pozorovateľ, no nakoniec som sa rozhodla ísť do toho. Vzhľadom k cene produktov sa to viac než vyplatí. Sérum vás vyjde väčšinou na cca 8 EUR, čo je fakt super cena. Moja prvá objednávka pozostávala zo séra s kyselinou hyalurónovou a salicylovou. Dnes vám poviem niečo o tej prvej.

V prvom rade ma veľmi oslovil samotný koncept značky. Jednoduchosť obalov i zloženia je niečo, čo na trhu dosť chýbalo a značka to asi vedela. Séra sú balené v sklenených fľaštičkách s pipetkou. Teda aspoň tie moje. Viem, že v ich sortimente sa nachádzajú aj séra v tubách. Moje séra ku mne dorazili tak asi pred pol rokom. Dnešné sérum obsahuje hyaluron acid plus vitamín B5 ala dobre známy panthenol. Sérum by malo pleti poskytovať hĺbkovú hydratáciu a redukovať známky starnutia. Môj cieľ bola hlavne tá hydratácia. Čo sa týka nejakého anti-age efektu tak si myslím, že toto sérum je skôr také začiatočnícke, štartovacie, pre nižšie vekové kategórie. 

Sérum je priehľadné, necítim z neho žiadnu vôňu, ale tak to má byť vzhľadom k jeho minimalistickému zloženiu. Na Slovensku sa k nemu dostanete ťažie, no dá sa kúpiť v e-shope natureal. Iné e-shopy túto značku asi nepredávajú, no aj jeden stačí. Sérum je trochu špecifické čo sa týka konzistencie a spočiatku som si s ním nerozumela. Je totiž trochu lepkavé a ak ho nanesiete na suchú pleť, tak nemá takmer žiaden účinok. Aspoň ja som nič necítila. Potom som si pozrela jedno video od Katky Zrkadielko a pochopila som, že sérum sa musí nanášať spolu s vodou. Od tej doby sme už kamaráti. Navyše sa míňa veľmi pomaly, na jedno použitie vám stačí mini kvapka takže vydrží dosť dlho. 


Podľa môjho názoru je toto sérum skvelé na leto, kedy vám stačí iba niečo ľahké. Na zimu to môže byť prvý krok, no určite je naň potrebné naniesť ešte ďalšie produkty. Predsa len je to sérum a to by malo tvoriť prvý krok v starostlivosti o pleť. Následne je dobré naň naniesť ešte krém či olej. 

Ja toto sérum používam večer pred spaním, zvyčajne si naň ešte nastriekam ružovú vodu. Celý proces u mňa končí pleťovým krémom a to buď kostacovým od Weledy alebo Krásnou slečnou od Havlíka. Počas jari a leta som takto fungovala a pleť bola hydratovanejšia. Na druhej strane si však nie som istá, či by som do séra šla znova. Trochu mi prekáža jeho lekavosť a spôsob aplikácie. Sérum od Bielendy sa mi zdalo lepšie aj čo sa týka hydratácie. Toto ak nanesiem na suchú pleť nemá žiaden efekt.

Hodnotenie: 3/5 bodov, priemer.

Je len na vás, či sa rozhodnete toto sérum vyskúšať. Osobne mám z neho také zmiešané pocity. Koncept značky ako aj samotného produktu sa mi páčia, no lepkavá konzistencia séra nie je pre mňa úplne to pravé orechové. Uvidíme, aká bude druhá kyselina, tá by mala pomáhať pleti s akné, no moje prvotné dojmy nie sú ktovieaké. Na záver len dodám, že mi kyselina hyalurónova pleť nezhoršovala a netvorilo sa mi pri nej žiadne akné. Ako počiatočná hydratačná zložka je teda fajn, no myslím, že sú na trhu aj lepšie produkty.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, aké pleťové sérum používate. Poznáte značku The Ordinary? Skúšali ste nejaký ich produkt?

Komentáre