Ponio tuhý šampón cukrová pivonka

Ponio cukrova pivonka

Šampúchy alebo tuhé šampóny zažívajú v poslednej dobe svoju najväčšiu slávu. Praktické sú aj na cesty nakoľko sú tuhé a ľahko prenosné. Dokonca aj do lietadla s nimi môžete pokojne ísť. Myslím, že v ponuke slovenských značiek si medzi tuhými šampónmi nájdete ten svoj. Najznámejšie sú asi šampóny Navia. Sama som mala santalové drevo a bolo fajn, no mastili sa mi po ňom vlasy. Tak som si povedala, že zmením značku a objednala som si šampúch Ponio Cukrová pivonka.  A tento mojím vlasom fakt vyhovuje.

Cukrová pivonka je žihľavový šampúch určený na normálne vlasy. Vyrába sa v dvoch  veľkostiach 30 a 60 gramov. Ja mám to menšie, nakoľko som ho chcela vyskúšať a vtedy sa menšie balenie vyplatí viac. V zložení sa nachádza už vyššie spomínaná žihľava, panthenol, kokosový olej, glycerín, citrónová šťava a ďalšie látky. Celé zloženie si môžete prečítať na oficiálnej stránke ponio. Žihľava sa väčšinou používa ako zložka produktov na mastné vlasy. Aj preto som mala spočiatku mierne obavy. Aj kokosového oleja som sa mierne bála, čistý mi vlasy extrémne mastí a môžem ho vymývať koľko chcem. Značka však zvolila správny pomer jedotlivých látok vďaka čomu mi šampúch maximálne vyhovuje.

Vlasy vôbec nemastí, vydržia mi v dobrom stave až 3 dni. Vonia jemne sladko čiže konečne niečo pre mňa. Míňa sa pomaly a veľmi dobre pení. Pokožku i vlasy umýva fakt jemne a šetrne. Moje vlasy sú jemnejšie a preto vyhľadávam šampóny, ktoré im dodajú objem. A tento šampón to do bodky spĺňa. Nedávno som mala aj problém so svrbením vlasovej pokožky, no po nasadení tohto šampónu sa moje problémy nadobro stratili. Jasné, vlasy sú trochu viac rozlietané, predsa len obsahuje skôr prírodné látky a nemá tak super uhladzujúci efekt. Mne to však nechýba, vlasy mám po ňom krásne nadýchané a objemné. Jediné, čo použiť rozhodne musíte je kondicionér. Prírodné šampóny zvyknú vlasy zamotať o niečo viac ako tie bežné. U mňa je kondicionér klasickou bodkou po každom umytí vlasov, či už prírodným alebo klasickým šampónom.

Ponio cukrova pivonka


Nedávno som si chcela objednať ďalšie balenie, no na oficiálnej sránke ponio.sk som šampúch nevedela nájsť. Tak som firme napísala a maximálne oceňujem ich prístup k zákazníkovi. Odpísali mi expresne rýchlo, milo a slušne. Vďaka tomu viem, že cukrová pivonka patrí do ponuky značky v období jar/leto. Dá sa však zohnať aj teraz v rôznych e-shopoch, ktoré ju majú stále na sklade.

Šampúch kúpite za cenu cca 5 EUR čo je fajn cena. Vydrží vám v pohode aj 3 mesiace takže za tú cenu sa fakt vyplatí. Navyše ide o prírodný produkt čiže neobsahuje žiadne parabény, silikóny, sulfáty SLS či SLES. 

Výhrady v podstate nemám, akurát možno dostupnosť a obal. Bežne v drogérií túto značku žiaľ stále nekúpite, no dá sa zohnať v niektorých kamnných bioshopoch alebo na internete. Pozor však na zimu, vtedy ho nemusíte zohnať takže odporúčam spraviť si v lete zásoby. No a balenie je papierové čo je fajn, ale v sprche sa to použiť nedá. Odporúčam kúpiť si naň nejakú krabičku. Myslím, že Navia má šampúchy balené lepšie. Ide síce tiež o papier, no otvára sa zvrchu čiže sa s ním dá lepšie pracovať. 

Hodnotenie: 4/5 bodov. 

Ponio si ma svojím šampúchom získalo. Zdá sa, že som konečne našla funkčný tuhý šampúch. V ponuke nájdete samozrejme aj iné vône od citrusových, cez sladké až po orientálne. Na svoje si tu príde naozaj každý. Okrem šampúchov je značka preslávená aj svojimi tuhými deodorantmi. Tie som neskúšala nakoľko mi viac sedia tekuté konzistencie. Každopádne sa mi páči, že značka je naša slovenská a navyše prírodná.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či ste skúšali nejaké produkty značky Ponio. Čo vy a tuhé šampóny?

Komentáre

  1. Já už používám tuhé šampony zhruba půl roku. Nejvíce mi sedí ty od Elemy :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha o takej značke počujem prvýkrát. Vidím, že si v tuhých šampónoch už fakt skúsená.

      Odstrániť
  2. Ja zase naopak balenie ocenujem, lebo je recyklovatelne. Na pouzitie v kupelni si staci odlozit plastovy obal z nejakeho kremu a je to vybavene. Pripadne znacka ponuka i pekne plechove obaly. Najradsej mam od tejto znacky ichtamolovu verziu ale rada by som vyskusala i tuto vonavu. Predsa len ichtamol je specificka vona :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recyklovateľné je to je jasné, len to otváranie by mohlo byť lepšie podľa mňa. Táto vôňa je fakt pekná, v porovnaní s ichtamolom je to určite lepšie. Majú rôzne vône napr. aj levanduľu či ružovú alej. Táto cukrová ako som písala nie je momentálne všade dostupná, ale dá sa zohnať. No účinkami je skvelý.

      Odstrániť
  3. Tuhý šampon jsem vyzkoušela jeden. Jo, byl fajn, ale to jsem měla ještě dlouhéé vlasy, ale mytí s ním bylo na dlouho, takže jsem se stejně vrátila ke klasice. Teď mám už mikádo, tak přemýšlím, že bych ho znovu zkusila, jiný druh :-) předtím jsem měla na mastné vlasy.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné dlhšie vlasy sa umývajú zložitejšie, no tieto tuhé penia veľmi dobre takže dá sa to aj s nimi. Tie na mastné vlasy zvyčajne nepoužívam, väčšinou sa mi po nich vlasy mastia ešte viac.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.