Do tretice všetko dobré - balzamy


Poznáte tie malé, nevinne vyzerajú vecičky, ktorých kúpa nás nikdy nemrzí? Reč je o samozrejme o balzamoch na pery. Ak chcem skúsiť nejakú značku, tak väčšinou balzam alebo krém na ruky idú ako prvé. No a síce už nie je zima, práve naopak vonku to vyzerá dosť letne, avšak aj tak mám tých balzamov dosť. Nedávno som sa úplne spustila, čo sa týka zásady otvorenia produktov, a otvorila som naraz 3. Na moju obhajobu mám vyčlenený každý na iný účel a je na inom mieste. Takže dnes na tému troch balzamov, ktoré sa u mňa objavili.


Weledu už z môjho blogu poznáte, spomínam ju často. Ešte častejšie omieľam svoju lásku k ich zelenému radu Skin Food. No a konečne došlo na posledný produkt, ktorý sa ešte na blogu neobjavil a je ním Lip butter čiže akési maslo na pery. Je balené v takej tej vytláčacej zelenej tube s objemom 8 mililitrov. Balzam je dosť tekutý a má jemnú citrusovú vôňu, ktorá je pre rad Skin Food typická. Balenie je šikovné a zmestí sa všade, avšak to už je asi výsada balzamov všeobecne. Na mňa však ten obal zaberá. Stojí 6 eur a obsahuje samé prírodné látky, celé zloženie nájdete tu.

Pery hydratuje veľmi dobre, poradí si aj so suchšími perami a dokonca aj s kútikmi. Výrobca ho uvádza ako záchrancu pre extrémne suché pery, tými som trpela nedávno a balzam zabral. Mne však príjemnosť jeho používania brzdí balenie. Vytláčacie balzamy nie sú pre mňa ideálne nakoľko vytlačím vždy zlé množstvo. Buď je ho zbytočne veľa alebo príliš málo a úprimne som sa dlho učila ako to regulovať. Takže za mňa by mohol byť balzam v inej forme či už kelímok alebo tyčinka alebo skrátka niečo iné ako toto nešťastné vytláčanie. Asi aj to sa podpísalo na rýchlejšej spotrebe produktu, čo je škoda. Inak je to však super balzam, len to chce trochu sa pohrať s množstvom.

Hodnotenie: 4/5bodov, akurát to balenie.


Asi ste si všimli,  že som sa v poslednej dobe húfne pustila do spotreby menších produktov. Tých cestovných balení mám doma toľko, že by som musela cestovať hádam nonstop. A nejde o to, že sa to teraz nedá, ja mám niektoré produkty už pár rokov takže skrátka úplne cestovné by som ich nenazvala. Balzam je však iná kategória a tento mám od značky Douglas. Ide o ďalší skvost adventného kalendára a znova žiaľ nevydarený. Balzam je síce tyčinkový, má úžasnú sladkú vôňu a navyše nádherný obal, no tým to hasne. Toto je jeden z tých produktov, ktorých efekt je presne opačný ako by mal byť. Skráka pery vysušuje miesto aby sa o ne staral. Tým pádom máte potrebu si balzam nanášať znovu a znovu a úprimne to aj tak vôbec nefunguje. Takže zatiaľ u mňa Douglas prehráva, jedine ich krémy na ruky sú fajn.

Hodnotenie: 2/5 bodov, podpriemerný produkt. 


To najlepšie a tentokrát aj najväčšie som si nechala tradične nakoniec. Ide o Vaseline Lip Therapy vo vôni original. Tieto kelímkové balzamy na pery používam doma veľmi rada. Vždy si nimi natieram pery pred spaním. Tento modrý fešák je navyše extra veľký, obsahuje až 20 gramov produktu. V predaji je vo viacerých verziách, ale ja som chcela skúsiť tú klasickú. Tá je bez vône čo síce nie je moja doména, ale v tomto prípade mi to vôbec neprekáža. A ako som už v úvode spomenula, toto je trieda. Kedysi mala aj Nivea takéto kelímkové balzamy a boli skvelé, žiaľ už sa nepredávajú a tak som rada, že som našla plnohodnotnú náhradu. Balzam si poradí so suchými perami perfektne, zjemňuje ich a vyživuje. No a samozrejme ho stačí nanášať len občas, pery od neho suché mať nebudete. Na notine sa predáva za 2,30 EUR, no dá sa zohnať aj v niektorých predajniach Teta.
Inak Vaseline to nie sú len produkty na pery, ale aj rôzne sprchové produkty či telové krémy. Stačí sa poobzerať. Mne sa páči, že tento balzam obsahuje čistú vazelínu (petrolatum). Je to síce ropná zložka, ale má dobré premasťujúce účinky. Samotná značka Vaseline spadá pod Unilever UK a mne je sympatická. Určite chcem skúsiť aj ďalšie ich produkty, lákajú ma hlavne tie s kakaovým maslom.

Hodnotenie: 5/5 bodov, úplne dokonalý balzam.

Na záver len dodám, že všetky produkty skvelo pracujú s rúžmi. Jedine pri tých tekutejších ala Weleda a Vaseline musíte odhadnúť množstvo. Biely povlak na perách nevytvárajú takže v tomto smere sa nemáte čoho báť. Za mňa môžem určite odporučiť Vaseline a aj Weledu. Ten Douglas snáď len pre nenáročné užívateľky.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, ako to máte s balzamami na pery vy. Tiež ich máte doma tak veľa?

Komentáre

  1. Taky jsem balzámkový maniak. Momentálně používám Carmex a ze tvého článku mě nejvíce zaujal ten od Weledy. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.