Ako sa rýchlo a účinne zbaviť herpesu

Opar alebo herpes je dosť nepríjemná a hlavne neestetická záležitosť. Nakoľko už okrem článkov aj natáčam tak si viete predstaviť, ako to človeka obmedzuje. Keď sa mi spraví opar tak naisto viem, že mám od točenia videí prestávku. To sa skrátka nijako poriadne zakryť nedá. Dopočula som sa, že vraj opary nemávajú všetci ľudia. Ach, ako im závidím. Vraj ak ste už raz opar mali tak to v sebe máte a z času na čas sa k vám bude vracať. Zvyčajne vtedy, keď máte nejakým spôsobom zníženú imunitu. Nuž to však na sebe nie vždy pozorovať vieme. Niekedy áno, niekedy nie. U mňa je to spojené aj s údeninami, tie keď si dám tak viem, že riziko oparu je na svete. Poďme však už ale k tomu, čo som všetko vyskúšala a čo aspoň u mňa funguje najlepšie.

Kedysi som používala hlavne krémy z lekárne typu Zovirax alebo Herpesin. Fungovali, no nie nejako extrémne rýchlo a opar sa ma s nimi držal aj dva týždne. Navyše šlo o krémy, ktoré sú drahšie a môžete ich využiť v podstate len na jeden jediný účel. A ako iste viete,  ja mám radšej mutlifunkčné produkty. Takže som kupovanie takýchto krémov skrátka vzdala. A začala som pátrať po rýchlejších riešeniach.

Dobrý produkt vraj nepotrebuje reklamu, no zo svojich skúseností sa s tým už až tak úplne nestotožňujem. To je podobné ako keby ste vynašli super produkt, no predávali by ste ho niekde uprostred púšte. Nik sa tam nedostane a nik váš produkt nekúpi. Rovnako tak o ňom asi nik nebude vedieť. Takže asi toľko k reklame a marketingu. Dávnejšie boli dosť slávne náplasti na opary. Jedinou značkou bol kedysi Compeed, no dnes už nájdete aj lacnejšie alterantívy. Napríklad samotný Dr. Max vyrába vlastné náplasti na opary. A tie náplasti sú fakt funkčné a ja ich veľmi odporúčam. Fungujú vo fáze, kedy sa vám opar tvorí. Dokážu tú tvorbu urýchliť, miesto je zároveň v čistom prostredí a navyše si môžete na pery naniesť aj rúž bez strachu zo šírenia oparu. Ja si náplasti dávam dovtedy, kým cítim známe brnenie pier a nárast oparu. Následne už nie sú potrebné nakoľko je potrebné opar sušiť na vzduchu aby sa vám spravila chrastička a nezbedník zmizol.

No a práve ako druhý krok aplikujem propolis. Je to veľmi univerzálny a multifunkčný produkt. Môžete ním ošetriť aj akné, kútiky či prasknutú peru. Niekto si z neho vyrába vlastný čistiaci toner po zmiešaní s vodou. Skrátka propolis by ste doma rozhodne mali mať. U mňa funguje perfektne a vďaka kombinácii náplastí a propolisu mi opar zmizne už za týždeň. Ja viem, aj to je dosť dlhá doba, no kým kedysi tomu boli dva týždne tak teraz je to úspora 7 dní. Čo mne osobne rozhodne ako úspora času príde. Takže ja som maximálne spokojná.

Liečbu a celý proces hojenia môžete ešte doplniť zdravou stravou v podobe ovocia a zeleniny. A samozrejme vitamíny ako B a C vo forme tabletiek vraj pomáhajú tiež. Z minerálov sa ešte odporúča doplniť zinok

Toľko môj recept. Táto kombinácia mi funguje asi najlepšie. Ešte sa odporúča čajovník ala tea tree olej. Ten mne osobne príliš nevonia a v porovnaní s propolisom fungoval u mňa slabšie. Avšak aj to je cesta. Osobne som skôr za takéto prírodnejšie alternatívy ako klasické krémy z lekárne. Ak poznáte nejaký zázrak vďaka ktorému vám opar zmizne za pár dní tak mi to napíšte do komentárov. Budem skákať 5 metrov do výšky.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, čo zaberá na opary vám. Poznáte nejaký zázračný produkt?

Komentáre