Nuxe Reve de Miel krém na ruky

Nuxe Reve de miel krem na ruky

Nuxe je francúzska značka, ktorá nie je už na našom trhu novinkou. To však neplatí u mňa doma. Ja som sa s ňou rozhodne zatiaľ nestretla. Až doteraz som ju registrovala, no akosi som doma nič od Nuxe nemala. Veľmi som sa chystala a stále sa chystám na ich legendárny balzam na pery Reve de Miel. No kým sa k tomu dostanem povedala som si, že by bolo fajn zistiť, ako tento rad vlastne vonia. A keďže krémov na ruky nie je v tejto dobe nikdy dosť, bolo rozhodnuté. 

Krém je oficiálne určený na ruky a aj na nechty. Nuž podľa mňa viac-menej každý krém na ruky sa automaticky môže dostať aj na nechty, avšak logika tam je to chápem. Krém má praktické, 50 ml balenie vhodné doma i na cesty. Mal by v sebe obsahovať vitamín E, vzácne oleje a med. Pri skúmaní zloženia môžem potvrdiť, že kokosový olej je hneď na druhom mieste. Nasledujú silikóny, ktorých efekt na rukách cítite, sú krásne hladké. Za mňa silikóny v krémoch na ruky nie sú prekážkou a ten vyhladzujúci efekt skôr vítam. A ešte som objavila mandľový olej. Takže naozaj to zloženie na mňa pôsobí kvalitne. Cena krému je vcelku fajn, napríklad cez elnino ho kúpite za cca 5 eur. A poslednou oficiálnou informáciou je, že je určený na suché ruky.

Balenie je praktické, otváranie funguje perfektne. Vôňa krému je veľmi pekná, taká trochu sladšia, no mne sa veľmi páči. Nepríde mi príliš výrazná, ale ani úplne jemná asi niečo medzi. Ak takto vonia aj ich balzam z tohto radu tak ho chcem rozhodne mať. Krému stačí relatívne malé množstvo a ruky sú citeľne hydratované. Vždy, keď mám pocit suchých rúk či už z vody alebo z dezinfekčných gélov - tento krém rozhodne pomôže. Vytknúť mu niet čo a myslím, že patrí medzi tie lepšie krémy na ruky. Yves Rocher mi síce prídu ešte o kúsok lepšie, no ani s Nuxe nič nepokazíte. Ruky sú po tomto kréme naozaj vyživené tak ako to potrebujem. Dokonca aj keď ma chytá alergia z chladu tak aj s ňou si krém vie poradiť.

Hodnotenie: 5/5 bodov, maximálna spokojnosť. 

Zdá sa, že som našla ďalší skvelý krém do zbierky. Samozrejme pomer cena/množstvo asi úplne najvýhodnejšie nie sú avšak už som sa naučila, že do kvality sa oplatí investovať. A ako iste viete, ja mám tie menšie balenia skrátka radšej. Jediné, čo by som asi vylepšila je obal. Ten dizajn mi príde už taký starší a nepôsobí na mňa najlepším dojmom. Takže uvidíme, snáď sa časom dočkáme aj tejto inovácie. Od Nuxe chcem ďalej rozhodne vyskúšať ich legendárny balzam a tiež možno nejaký očný krém. I keď s tým mega sérom, ktoré na oči teraz používam, mi krém tak skoro treba nebude.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, ako vnímate značku Nuxe. Skúšali ste už ich legendárny balzam Reve de miel?

Komentáre

  1. Ahoj, se značkou Nuxe nemám absolutně žádné zkušenosti, ale se spoustou špatných krémů za poslední dobu ano, takže děkuju za tip na něco lepšího <3 Na tvoje doporučení jsem si kupovala krém od Barnangen a úplně mi zmizela suchá místa na těle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow naozaj zmizli? Tak to mám obrovskú radosť, som rada, že som pomohla :)

      Odstrániť
  2. Nemohla jsem odolat a recenzi na Nuxe jsem si prostě přečíst musela :) Zatím jsem na něj totiž neslyšela ani jeden negativní ohlas, tak v budoucnu se třeba objeví i u mě doma. Před nedávnem jsem si všimla super akce na Nuxe na
    tomtoeshopu, tak pokud tam ještě někdy bude, tak ji třeba i využiju :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru na Nuxe som nič zlého nepočula ani ja, to máme rovnaké. Tak teším sa, že ti článok pomohol v rozhodnutí kúpiť si niečo od Nuxe.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.