Tekuté mydlo Indulona

Indulona mydlo tekute

Pri značke Indulona si každý Slovák (a možno aj Čech) predstaví hlavne krémy na ruky. No táto značka už dávno nie je len o tom. Vyrába takmer všetko, čo je potrebné pre starostlivosť o naše telo, vrátane mydiel na ruky. Neviem či majú aj obyčajné, tuhé mydlá, no tekuté rozhodne áno. Keďže mne najviac vonia práve pôvodný rad Original tak som si kúpila mydlo práve z tohto modrého radu. Nečakala som od toho nič viac ako klasické umytie rúk. Výsledok ma však prekvapil.

Tekuté mydlo Indulona kúpite v každej drogérii. Na výber sú viaceré vône, no mne osobne najviac sedí práve táto pôvodná verzia. Obal sa mi páči a mydlo je ako každé tekuté vybavené pumpičkou. V týchto na hygienu náročných časoch sú tekuté mydlá asi lepšie než tie tuhé. Aj preto som si jedno kúpila. Zároveň vo mne horela prirodzená zvedavosť beauty blogerky. Čo to asi bude za zázrak?

Mydlo vonia naozaj ako rad Original. Tú vôňu tam cítiť aj keď nie je až tak silná ako v prípade tuhých produktov. Mnohokrát zvyknúť bežné tekuté mydlá ruky vysušovať. To veru nie sú produkty pre mňa, no pri Indulone vám to fakt nehrozí. Ruky sú aj po umytí hydratované takže nie je potrebné si okamžite dávať nejaký krém na ruky. Mydlo mi príde akoby krémové, vláčne a na používanie je veľmi príjemné. 

Hodnotenie: 5/5 bodov, skvelý produkt

K mydlu asi už niet čo viac písať. Veľmi sa teším z posunu, ktorý Indulona za posledné roky spravila. U mňa má značka svoje verné miesto a jej modrý rad fakt milujem. Ak ste toto tekuté mydlo neskúšali, tak ho určite skúste. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte ako to máte s Indulonou vy. 

Komentáre