Beauty novinky a nákupy Apríl

dove saffee nobea akne maska nocna balzam bebe

Konečne je tu jar, rok sa nám pomaly rozbehol a toto je už štvrtý článok o nákupoch a novinkách. Ako je vám už z fotky jasné, veľa toho nepribudlo. Na čo som ja aj patrične hrdá, kozmetiky mám dosť tak či tak a sypať nové produkty je síce pekné, ale expirácia nepustí. Na druhej strane je dnešný výber skutočne výnimočný, najmä vďaka produktu Saffee, ktorý sa opäť vrátil na scénu. A to treba osláviť dvojnásobne, už som ho totiž zaradila medzi produkty, ktoré boli super, ale už sa nevyrábajú. No zdá sa, že Saffee ma konečne raz prekvapila. 

NOTINO

Saffee Acne Skin nočná maska na akné je práve tou vracajúcou sa legendou z úvodu. A ňou aj musím začať. Na blogu ste ju už videli a krátko na to, ako som minula svoje prvé balenie a chystala sa kúpiť si ďalšie, produkt zmizol. Sondovala som notino.sk aj notino.cz, dokonca aj zahraničné stránky. ale po tejto úžasnej nočnej maske akoby zľahla zem. Možno si poviete hm veď len ďalšia maska v poradí, veru nie. Túto masku si dávate na noc ako krém, má aj takú našľahanú krémovú konzistenciu. No a do rána je vaša pleť krajšia a zároveň hydratovaná. Je to teda maska, ktorá lieči a vyživuje zároveň. A mne stačí aj v zime kedy je pleť suchšia. Nič účinnejšie a krajšie na používanie v rámci akné produktov som v živote nenašla. Zároveň nepoznám na trhu podobný produkt. Vy áno?

Nobea vyživujúci lak na nechty je doplnením mojich lakových zásob. Tento sa mi osvedčil ako skvelý podkladový a zároveň vyživujúci lak na nechty. Rovnako ho môžete použiť ako klasický priesvitný lak na dodanie lesku. Mala som už rôzne iné podkladové laky, no tento skutočne aj niečo robí. Bežne ho kúpite v sebe s top coat lakom, no tých mám doma dosť takže som si zvolila sólo lak. Za mňa najlepší podkladový lak na svete. Inak Nobea má celkovo kvalitné a dobre držiace laky. 

Notino Saffee acne skin nocna maska na akne nobea lak vyzivujuci podkladovy

Ostatné nákupy sú skôr také pre radosť. Sprchové krémy Dove milujem a tento veľký, 400 ml bol minule v akcii iba za 3 eurá. A síce mám doma ďalších, minimálne 5, produktov do sprchy, tento ma svojou cenou a krásnou vôňou dostal. Dove vône sú presne to, čo sa mi páči, hlavne tie púdrové. 

Balzam na pery Bebe clasic bez vône z rakúskej DMky. Znovu raz sme sa vybrali do Rakúska doplniť zásoby práškov, jedla a samozrejme nikdy nevynechávame ani ich drogérie. U mňa tomu inak ani nemôže byť. Ja viem, aj my máme DM drogérie, no sortiment u nás a v rakúskej DMke je diametrálne odlišný. Nie som nejako prorakúsky či inak západne orientovaná, ale čo sa týka kozmetiky, náš trh je stále slabý. To, čo nájdem v rakúskej DMke u nás hľadám márne. Zároveň majú na mnohé produkty oveľa lepšie ceny. Nechcela som však toho kupovať zbytočne veľa, okrem práškov a tampónov som si vzala iba jeden balzam na pery Bebe Classic. Stál euro aj niečo a zároveň balzamov nie je nikdy dosť.

Dnes to boli ako vidíte iba bežné nákupy. Spomedzi noviniek je hádam iba Saffee maska takou vracajúcou sa legendou, no tiež sme ju už na beauty trhu mali. Tento mesiac som k žiadnym iným super beauty info neprišla, ale nebojte sa. Ak o niečom skvelom a hlavne novom budem vedieť, určite o tom budete počuť. Z tej masky mám však radosť až do nebies a určite by ste ju mali vyskúšať. A ak ju poznáte a máte radi, spravte si pre istotu zásoby. Jeden nikdy nevie, kedy to značku prestane baviť. 

Poznáte nočnú masku Saffee acne Skin? Čo zaujímavé ste na beauty trhu objavili vy?

Komentáre

  1. Ahoj, zajímavé nákupy noční masku neznám. Mně se v březnu zadařilo v Rossmannu, kde jsem v doprodeji ulovila nějaké limitované edice.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.