Účinný dezodorant za babku - Balea

Balea dezodorant potenie

Potenie je žiaľ prirodzenou súčasťou nášho života. Našťastie už nežijeme v praveku a na trhu máme rôzne voňavé a účinné produkty proti poteniu. Ja uprednostňujem skôr tie, ktoré poteniu nezabraňujú, ale skôr obmedzujú zápach. Reč je o dezodorant, ktoré používam už pekných pár rokov a k tým slávnym anitperspirantom by som sa už veru nevrátila. Dlho som milovala jazmínový dezodorant Nivea, ale chcelo to zmenu a tak som skúsila Baleu. Ako to dopadlo? 
Balea dezodorant Sensitive som už mala možnosť vyskúšať v mini sprejovom balení. Zdal sa mi fakt dobrý, len spreje nie sú nič pre mňa, idem sa pri nich zadusiť. Tekutá verzia bola teda trefou do čierneho. Myslím, že jeho cena sa pohybuje niekde pod hranicou 2 eur takže som si povedala, že sa oplatí skúsiť.

Dezodorant je určený na citlivú pokožku, neobsahuje alkohol ani hliníkové soli. Presne tým hliníkovým soliam sa snažím vyhýbať. Jeho voňa je taká jemná, asi ako všetky produkty určené na citlivú pokožku. Mne osobne sa tá voňa páči. Dokonca aj to balenie ma chytilo za srdce, kombinácia bielej a modrej je koniec koncov moja najobľúbenejšia aj pri ladení outfitov. 


Nuž úvod by sme mali a teraz to najdôležitejšie - účinky. Úprimne som maximálne spokojná. Dezodorant funguje po celý deň, dokonca aj teraz v lete. Nezvyknem si ho nanášať znova lebo mi to jednoducho netreba. Ja sa síce potím len mierne takže neviem, ako by fungoval niekomu, kto sa potí dosť. Mne osobne však jeho účinky stačia. 

Asi sa pýtate, či dezodorant zanecháva stopy na oblečení. Ja som si nič také nevšimla, no je pravda, že si ho nanášam až keď som už oblečená. Je však biely takže isté riziko tu je. 

Momentálne mi tento dezodorant vyhovuje dokonca viac ako môj milovaný od značky Nivea. Funguje, príjemne vonia a nie je potrebné ho aplikovať znova. Celkovo som ten typ človeka, čo je na akékoľvek úpravy v priebehu dňa lenivý. Jediné, čo som ochotná spraviť je naniesť si znova rúž a učesať si vlasy. Inak sa však zameriavam na produkty, ktoré to so mnou potiahnu od rána do večera. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, aký deodorant používate. Skúšali ste tento od značky Balea?

Komentáre

  1. Mám stejný, jen z jiné řady a moc ho nepoužívám :)

    http://v3ronikalife.blogspot.com/feeds/posts/default

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Balei som popravde deodorant neskúšala asi kvôli tomu, že mám predsudky, že nebude fungovať ale prekvapila si ma tými informáciami, tak to musím zmeniť :D

    Ja dlhé roky používam Rexonu Aloe Vera, dlho drží, stále mi pekne vonia a už dlho som nemenila za nijaký iný.

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž tú Rexonu nepoznám, ak je to deo tak by som to mohla skúsiť. Antiperspiranty však nie sú moja parketa.

      Odstrániť
  3. Já mám právě taky svůj oblíbený od Nivei ale tento taky vypadá zajímavě.. ani jsem nevěděla, že je balea vyrábí :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.