Dva peelings, ktoré nechápem

Enzymatické a kyselinové pleťové peelings mám naozaj veľmi rada. Mám už s nimi isté skúsenosti a tak som sa rozhodla vyskúšať nejaké ďalšie. Do rúk mi prišiel ďalší enzymatický peeling od Ziaja a konečne aj peeling s AHA kyselinami. AHA kyseliny mám veľmi rada, mala som pleťový toner s ich obsahom a fungovali na pleti skvelo. Tak som bola zvedavá, čo také tieto peelings spravia s mojou pleťou. Do oboch som vložila fakt veľké nádeje, no ako už z názvu článku vyplýva - úplne ma neohromili. 

Ziaja Med je veľmi legendárny rad pre citlivú pleť. Veľmi často som naň čítala samé chvály a tak som chcela niečo vyskúšať aj ja. Keďže som od Ziaja už jeden veľmi dobrý enzymatický peeling mala, voľba bola jasná. Peeling z radu Med je bez vône a je krémový. Nanáša sa na pleť veľmi príjemne a pripomína mi hutnejší krém alebo masku. Pôsobiť by ste ho mali nechať nejakých cca 15 minút a potom umyť. Zvyčajne mi takýto peeling krásne vymazal čierne bodky aspoň na pár dní, no v tomto prípade sa to akosi nekonalo. Avšak tento peeling nie je na čierne bodky a mastnú pleť priamo určený. Vhodný by mal byť pre pleť citlivú s rozšírenými žilkami. Tie ja nemám, no jemne červená občas je a je fakt, že ju peeling vie upokojiť. Takže za mňa sa úplne nekonalo, čo sa konať malo. Na druhej strane tento peeling na to ani úplne nie je určený. Odporúčam ho používať ako umývací krém alebo na upokojenie podráždenej pleti. V lete sa to určite hodí tiež. 

Hodnotenie: 3/5 bodov, ako krém na čistenie pleti fajn, no na peeling slabé. 


Peeling s 30% podielom AHA kyselín značky Revox bol pre mňa veľmi očakávaný produkt. S AHA kyselinami mám veľmi dobré skúsenosti v podobe toneru od COSRX. Dúfala som teda, že tento peeling bude niečo podobne revolučné. Je to peeling takže nie je vhodné ho nechať na pleti dlhý čas. To by sa pri kyselinách ani robiť nemalo, hlavne pri vyššej koncentrácii ako je táto. Bežne stretnete tento peeling v radoch Revolution Skincare alebo The Ordinary ešte spolu s BHA kyselinami. Toto je len AHA a je klasickej, priehľadnej farby. Konzistenciou mi to pripomína skôr toner alebo sérum, je to veľmi tekuté vďaka čomu vlastne ani neviete, kam ste peeling dali. 

Na pleti je príjemný a zaznamenala som iba veľmi mierne štípanie pleti. Aj to nie vždy takže používa sa pohodlne. Nemá žiadnu vôňu čiže sa nemusíte báť ani v tomto smere. Opäť však úplne nechápem zmysel peelingu. Mne totiž nijako nemení stav pleti. Čierne bodky na nose sú aké boli, pleť je síce svieža a čistá avšak to je tak asi všetko. Na 30% AHA kyselinu som mala väčšie nároky a očakávania. Ani netuším ako tento peeling spotrebovať nakoľko celú noc si ho na pleti nechcem nechávať a ako krátky peeling nefunguje.

Ešte mu dám samozrejme šancu vybieliť moju pigmentovú škvrnu. To si však žiada poriadne dlhý čas takže o tomto sére asi ešte jeden článok bude. Aktuálne zapájam aj vitamín C od The Ordinary takže môj boj o vybielenie škvrny naďalej pokračuje. 

Hodnotenie: 1/5 bodov, naozaj prepadák čo sa mňa týka. 

Zdá sa, že z dnešných peelingov si nezískal moje srdce ani jeden. Obe značky mám rada a ostanem im verná, len asi musím siahnuť po iných produktoch. Na druhej strane ich ceny vás nevydesia takže smelo do toho. Ten Ziaja mi príde predsa len o niečo lepší ako Revox. Pri Revox sére úplne nechápem, čo tým chcela značka povedať. Alebo som ja už voči takýmto produktom imúnna? Naozaj netuším každopádne nevadí, beriem to ako skúsenosť. Veď ako sa hovorí bez toho, aby sme nevyskúšali čo nechceme by sme nikdy nevedeli čo chceme. 

Majte sa krásne a dajte mi vedieť či ste skúšali tieto produkty a aké boli vaše skúsenosti s nimi. 

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.