Najlepšia kozmetika roka 2022 - pleťová a telová

Prvý deň nového roka 2023 som chcela začať poriadne. Veď ako na nový rok tak po celý rok - poznáte to. Otváram blogger s istotou, že som si v Bratislave všetky články pripravila a z východu počas sviatkov ich už len zverejním. A budem si môcť užívať rozprávky, vianočnú pohodu, všetko to jedlo, rodinu atď. Jednoducho všetko, čo pre mňa k pravým Vianociam patrí. Nuž všetko bolo nebojte sa, len tento článok nebol vôbec hotový. Našťastie boli aspoň fotky a názvy produktov. Tak idem na to aby som vám ukázala TOP kozmetiku z mojich dvoch TOP kategórií - PLEŤ A TELO.

PLEŤOVÁ STAROSTLIVOSŤ

Saffee nočná maska na akné by sa dala označiť za to úplne najlepšie. Masku si jednoducho dáte večer na pleť a o všetko ostatné sa už postará za vás. Ráno sa prebudíte s krásnou, čistou pleťou a akné nemá najmenšiu šancu. Ja som veľmi dlho bojovala s akné, posledné roky už príliš nie resp. nie v tak výraznej podobe. Napriek tomu mi maska sedí a keby som ju roky dozadu poznala, určite by som si ju kupovala na kilá. Odporučila som ju aj inej kamoške a tá je s ňou rovnako maximálne spokojná. Maska je navyše krémová takže vám vynahradí aj nočný krém. Nejde o nič fluidné či gélové takže za mňa absolútny unikát medzi proudktmi na akné. A za tú cenu to musíte vyskúšať. Kúpite ju aj v sete s denným krémom, mne však maska sedí viac.

Mixa Sensitive exeprt odličovač očí je znova niečo skvelé a navyše extra lacné. Len záleží kde pretože keď som minule videla cenu tohto odličovača v DMke tak mi takmer vypadli oči. Trochu prestrelené takže hľadajte, taký Kaufland to má oveľa výhodnejšie. No ale späť k odličovaču ktorý robí to čo má, nie je extra mastný a naozaj aj mojím dosť citlivým očiam sedí. Za tak skvelú cenu nič lepšie nenájdete, Mixa je navyše lekárenská kozmetika a zameriava sa na rôzne typy citlivosti takže určite netrafíte vedľa. 

Bioderma Atoderm detský olej do sprchy vhodný aj na odličovanie pleti je ďalším objavom roka. Aspoň pre mňa, inak je na trhu už naozaj dlhý čas. Dá sa používať do sprchy, na intímnu hygienu ale aj na odličovanie či čistenie pleti. Tak všestranný produkt som už dlho nemala. A dokonca som si kúpila hneď ďalšie balenie, ktoré je už opäť takmer na svojom dne. Ani sa nedivím, že si toto kupujú blogerky v tých mega litrových baleniach. Ešte ak máte deti tak sa to jednoznačne oplatí. Ja sa ním veľmi rada odličujem, nie je to totiž úplný olej avšak niečo medzi olejom a gélom a to mi na odličovanie vyhovuje. 

Ziaja MED očný krém s vitamínom C musím spomenúť tiež. Za asi 2 eurá máte tak úžasný očný krém, že sa neoplatí hľadať nič drahšie. Rad MED je navyše bez parfumácie a to ja v poslednom čase vyhľadávam celkom dosť. Akosi mi parfumovaná kozmetika prestala vyhovovať, príde mi to pri pleťovke tak nejako zbytočné. Krém je hutný, robí čo má, vrások vás asi nezbaví ale úprimne - na to očné krémy nie sú. Sú skôr na prevenciu, hydratáciu a za mňa aj na dobrý pocit, že pre seba niečo robím. A po tých dňoch strávených za počítačom sa vám očný krém hodí. Dávnejšie som nepoužívala očné krémy, no rok 2022 ma k nim vrátil. Skvelý mi prišiel aj ten od Mary Kay, no pomer cena výkon je  u Ziaja určite lepší.

Saffee Ziaja ocny krem vitamin C pletova kozmetika

Loreal micelárna voda s glycerínom tak tomu by som neverila. Ja a micelárne vody? Tak to už ani náhodou. Odličovala som sa už pár rokov iba rukami a hydrofilnými olejmi. Ak iná konzistencia tak jedine na oči kvôli citlivosti. Inak som tampóny či tekuté odličovače neriešila. A micelárne vody už vôbec. No ale táto micelárna voda to je niečo úplne iné. Nevonia, čo sa mi opäť páči, ja vám neviem, či som sa pokazila alebo čo ale jednoducho čo nevonia ale zároveň nemá ten neparfumovaný puch - to milujem. Micelárka nezanecháva blbý pocit či divný povlak na pleti, odličuje ako treba aj na oči je fajn, ale linky nevie dať dole ako treba. Avšak na to určená nie je. No a čo vám poviem, jednu mi darovala kamošku, druhú chlap na Vianoce takže budem jej verná ešte dlho. Avšak úprimne - teší ma to.

TELOVÁ KOZMETIKA

Cerave telové mlieko bez parfumácie milujem či už na telo alebo na pleť ako krém. Aj na atopickú pokožku, ktorou sa tá moja nechápem prečo stala, je skvelé. Aktuálne si robím dosť veľký prieskum toho, čo na suchú pokožku sedí takže sa máte na čo tešiť. Telové mlieko Cerave je však jednoznačne mojou srdcovou záležitosťou. Super konzistencia, žiadna vôňa, extra rýchle vstrebávanie a super zloženie. Myslím, že nič lepšie na trhu zatiaľ nie je resp. ak je tak som to ešte neobjavila. 

Rituals krémy na ruky a kozmetika Rituals všeobecne mi od prvej skúsenosti ulahodili. Tie jemné vône, skvelá kvalita, hydratácia až do neba a šľahačkové konzistencie produktov - to je jednoducho Rituals. Jasné tu sa nebavíme o extra lacnej kozmetike, avšak u susedov v Rakúsku ju viete kúpiť výhodnejšie. Predáva sa však aj na Slovensku cez rôzne e-shopy napríklad aj cez Elnino. sk s ktorými spolupracujem. Rituals som kupovala aj na Vianoce domov ako darčeky už pred rokmi a rovnako aj teraz. Tak isto som mala tento rok tú česť s ich adventným kalendárom takže Rituals bude mať svoje miesto tu na blogu ešte dlho. A zdá sa, že naplní obsah blogu na rok 2023. Nevidím to inak. Na zimu však odporúčam ich krémy na ruky. 

Kneipp balzam na pery je opäť niečo, čo pokorilo moju legendu od Alverde - nechtíkový balzam. Tu mi zase parfumácia vyhovuje, priam ju pri balzamoch až vyhľadávam. Kneipp má však veľmi zaujímavý obal a tak maslovú konzistenciu, že ho musíte mať. Opäť nejdem extra do detailov, na produkty som vám nahodila aj linky na pôvodné články. Dalo to prácu avšak viem, že takto získate z recenzie maximum. Navyše v top prehľade by na to nebol priestor alebo by to bol tak dlhý článok, že by ste ho okamžite zatvorili. A to nie je môj cieľ.

Langelica Latte di Macadamia Bath and Shower gel. Produkt kúpený v Slovinsku, pôvodom z Talianska avšak keď ste pri mori v Slovinsku akoby ste boli už rovno v Taliansku. Kultúra, ľudia aj tovar či jedlo sú také talianske. Niet divu veď na opačnej strane už vidíte Taliansko a od pobrežných miest Slovinska je to do najbližšieho mesta Talianska Trieste len necelá pol hodinka. Samozrejme som neodolala a musela som si niečo tamojšie a kozmetické kúpiť. Toto je úžasný, krémový produkt na telo. Označenie gél nie je presné, za mňa je to jemný krém, ktorý úžasne vonia, je vláčny a naozaj funguje. A toto pol litrové balenie som kupovala za pár eur. Takže ak niekde v zahraničí natrafíte na túto značku - kupujte na litre! A dokonca som ju našla aj u nás na make-up.sk takže máme to aj na Slovensku. 

To najlepšie máme za sebou rovnako ako celý rok 2022. Za mňa to bol rok veľkých beauty objavov, rok veľkého návratu k beauty blogu a písaniu celkovo. V súkromí som zažila tiež mnohé skvelé veci a celkovo sa teším, aký ten rok 2023 bude. Neviem ako vy no mne každý nový rok prináša nádej a radosť z toho, čo môže priniesť. Píšem si sny, ciele a plány, zlepšujem seba aj svoj život a tak nejako idem už pár rokov. Tak nech je pre vás ten nový rok úspešný, úžasný a plný radostných momentov. 

Majte sa krásne a dajte mi vedieť čo skvelé a kozmetické ste v roku 2020 používali vy. 



Komentáre