Pekár a vôňa príbehov

Pekar a vona pribehov martinus knihy citanie roman zivot ponaucenia

To vám bolo tak. Dostala som na Vianoce poukážku na nákup kníh. Dve som vedela naisto, no bolo ešte treba dosiahnuť hodnotu poukážky a tak som zalovila vo svojich zoznamoch. Robim si totiž milión zoznamv, presne pre takéto účely.  Mám svoje zoznamy kozmeitky, miest, zážitkov a tiež kníh.  Veľmi mi pri výbere pomáha aj YouTube kanál Martinusu. Odtiaľ som získala nápad na túto knihu autora Carstena Henna - PEKÁR A VÔŇA PRÍBEHOV.

Pekár a vôňa pribehov je knihou pre všetkých,  ktorí nechcú prísť o vôňu života.  Takže presne pre mňa nakoľko radosť a chuť do života sú na absolútnom vrchole môjho zoznamu želaní.  Je to podstata života. Potrebujeme mať svoje radosti, dôvody, pre ktoré sa oplatí žiť.  Byť naplnené poslaním, niečím čo nás skutočne napĺňa a zároveň presahuje. Presne toto som od knihy očakávala. Zároveň som vedela, že ide o knihu s pribehom. Nebude to teda ďalší brak osobného rastu. Takých som už prečítala na kilá a úprimne mám pocit, že sú jedna ako druhá a nič príliš nové mi už po čase neprinášajú. Česť pár výnimkám samozrejme. Vždy sa však najlepšie učíme cez príbehy, čo si budeme klamať. 

Ako názov napovedá kniha je o pekárovi, jeho pekárni a jeho novoej posile Sofii. Nie je to žiadna romantika, Sofie je bývalá Veľmi slávna baletka,  ktorej pád spôsobí koniec jej kariéry a vášne.  A tak je nútená nájsť novú vášeň a znova sa tešiť zo života.  A spočiatku jej to vôbec nejde a ani jej manžel jej v tom nedokáže pomôcť. Avšak práca v pekárni spraví svoje. Postupne. 

Kniha srdca zmysel zivota recenzie citanie pekar a vona pribehov

Kniha obsahuje veľmi hlboké myšlienky a ponaučenia do života.  Rozpráva ich samotný Pekár a prirovnáva ich k cestu. Napríklad, že je potrebné byť trpezlivý a čakať v živote, presne ako keď kysne cesto. A veľa podobných múdrosti, no nechcem vám to tu cele prezradiť.  Potom by ste z knihy nič nemali. Mne sa nakoniec veľmi páčila,  no prvých 40 strán bolo veľmi nudných.  Opisy postáv či prostredia mi prišli zbytočne dlhé a mala som pocit zlej investície.  Nakoniec som sa však dočkala príbehu,  ktorý je netradičný a naozaj stál za to.

Knihu vám určite odporúčam. Má v sebe veľa životných múdrosti a veľmi zaujímavý a nie tuctový príbeh.  Právom patri medzi best sellers. Je to kniha zároveň moderná čiže jej záver vás prekvapí. Mám taký pocit, že od istého času sa isté témy tlačia do kníh až v prehnanej miere. Nič proti no tak mi to pripadá. Kniha je to úžasná a určite sa oplatí doň investovať. Je to jedna z kníh, ktoré si viete po istom čase prečítať znova. A za mňa sa jediné takéto tituly oplatí mať v domácej knižnici. Nie knihy, ktoré sú na jedno kopyto a časom vám len zapadnú prachom alebo zaberajú zbytočné miesto v knižnici.

Majte sa krásne a napíšte mi akú skvelú knihu ste čítali v poslednom čase vy. 

Komentáre