Odličovanie citlivej pleti so značkou Astrid

Astrid elnino spolupraca odlicovanie micelarna voda citliva plet aqua biotic

Doba micelárnych vôd bola u mňa na dlhé roky pozastavená resp. akosi zabudnutá a odložená. V odličovaní som prešla na odličovacie oleje prípadne iné textúry a micelárne vody ma nechávali chladnými. Zlom nastal pred cca dvoma rokmi, kedy mi kamoška darovala micelárnu vodu Loreal na citlivú pleť. Hm priznávam, spočiatku som sa darčeku nepotešila. Potom som sa však v zime rozhodla dať micelárke šancu a moja láska a znova obnovila. A preto keď mi z Elnina napísali, že je príležitosť vyskúšať micelárne a odličovacie vody značky Astrid, ani trochu som neváhala. Doma mám dve micelárne vody a jeden dvojfázový odličovač očí. A rada by som sa k nim dnes touto formou vyjadrila. 

Astrid je česká značka kozmetiky, ktorá je na trhu už roky. Osobne som túto značku kedysi príliš nevyhľadávala. Mala som však v láske ich balzam na pery, ktorý je až priam ikonický a ja ho stále pre tú jeho vôňu milujem. Doma sme mali aj nejaké pleťové krém či krémy na opaľovanie, avšak okrem spomínaného balzamu ma nič iné nenadchlo. Aj preto som nemala žiadne prehnané očakávania ani v tomto prípade. A dobre som urobila pretože som bola práve a vďaka tomu pozitívne prekvapená. Astrid už dávno nie je tou starou, komunistickou značkou. Minimálne ich micelárne vody to dokazjú. Rovnako, keď si všimnete ich obaly, prešli značnou inováciou a sú aj v kúpeľni krásne a oku lahodiace. Takže už len vizuálna stránka ma dostala do kolien.

V dnešnom článku vám predstavím Astrid Aqua Biotic rad pre citlivú pleť. V produktoch sa podľa výrobcu ukrývajú prebiotiká, kyselina hyalurónová. Dôvodom prečo som si tento rad vybrala je môj nedávny kožný problém resp. reakcia. Po tej som akosi veľmi opatrná a vyhľadávam radšej produkty vhodné na citlivú pleť. Žiaľ zvyčajne sú to produkty zároveň na pleť suchú, ktorou tá moja nie je ani náhodou (hádam len v zime). Aj preto sa pri výbere krémov stále spolieham skôr na produkty vhodné na zmiešanú pleť. 

Astrid odlicovanie makeup remover


Rad Aqua Biotic je zameraný na potreby citlivej pleti. Obsahuje micelárnu vodu, dvojfázový očný odličovač a rôzne krémy. Ja som testovala produkty na odličovanie. Čo sa týka zloženia, rozdiel je v mandľovom oleji. Logicky ho micelárna voda neobsahuje, no spomínaný dvojfázový odličovač áno. Zrejme tá olejová zložka je tvorená práve týmto mandľovým olejom a možno aj nejakými ďalšími. Každopádne rad sa mi opticky páči. Po otovrení ma však čakal mierne nepríjemný fakt - produkty sú parfumované. A práve parfumácia sa do produktov na citlivú pleť nezvykne dávať. Takže toto ma nepríjemne zaskočilo. Našťastie sa to pri odličovaní na mojej pleti nijako neprejavilo. Moja pleť je však bežne zmiešaná, citlivé obdobie mala iba nedávno a to je už asi našťastie preč. Tak či onak moja preferencia je čo sa týka pleťovej kozmetiky skôr parfum free. Nakoľko môže táto vôňa iritovať nejakú extrémne citlivú pleť vám teda povedať neviem. 

Najviac vás však asi zaujímajú samotné účinky produktov. V obchod prípadoch som veľmi spokojná. Micelárka odličuje pleť vynikajúco, skúšala som ju použiť aj na oči a dá sa to, len s tekutými linkami si úplne neporadí. Nevadí, toto hravo zvláda dvojfázový odličovač. Príde mi, že nie je vôbec mastný čo som vskutku veľmi milo prekvapená. Dokonca ani jeho parfumácia v očiach neštípe. Jasné, je jemná, no mojim očiam prekáža takmer všetko, ale toto nie. A úplnou topkou sú ceny týchto produktov. Pri dnešnej hyperinflácii zohnať odličovač očí za niečo vyše 2 EUR a veľkú micelárku za cca 4 eurá to je priam až luxus. Minimálne Elnino takéto ceny poskytuje takže odporúčam pozrieť tu. 

Hodnotenie oboch produktov 4/5 bodov, nebyť tej vône tak sú dokonalé. 

Naozaj jediné, čo by som vytkla týmto produktom, je práve tá parfumácia. Pri produktoch citlivej pleti by skutočne nemusela byť. Inak som s nimi veľmi spokojná a môžem vám ich len odporučiť. Sama som z testovania veľmi milo prekvapená a na Astrid by som to veru nepovedala. Zdá sa, že značky si už fakt dávajú záležať na tom, ako ich produkty vyzerajú aj na tom, ako pôsobia. Doba pokročila a ja sa tomuto pokroku teším. Na vyskúšanie mám doma ešte inú micelárku, tú si však zhodnotíme nabudúce.

Majte sa krásne a napíšte mi ako vnímate značku Astrid. Mimochodom ako to máte s micelárnymi vodami?



Komentáre

  1. Ahoj, já se přiznám, že micelární vody jako první krok používám každý den. Poté je smývám v rámci čištění nějakým gelem/balzámem/pěnou takže to neberu jako nějaký mega zlo. Astrid jsem kdysi milovala teď už mi nepřijde tak dobrý, tak nevím zda nezměnily složení. Momentálně mám doma hodně micelárky Avon.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Sabi, super tak som rada, že ešte sa nájdu ženy, ktoré micelárky používajú. Presne tak pokiaľ si ich nenecháme na pleti ale pokračujeme vo vyčistení pleti tak nič nehrozí.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.