Laky na nechty, ktoré fakt držia

Mavala Essie Nobea laky na nechty dlhotrvajúce

Jedna lekárka mi nedávno povedala, že by som so svojimi nechtami mohla ísť za fotomodelku. Veľmi ma to potešilo, každopádne nebola prvá, ktorá mi tvar, kvalitu a dĺžku nechtov pochválila. Veru, moje nechty partia medzi tie časti tela, na ktoré som hrdá. Aj to je dôvod, prečo nie som zástanca umelých nechtov, našťastie tie moje vyzerajú dosť dobre aj v prirodzenom stave. Chápem však, že mať pekné nechty môže byť sen mnohých žien a tie umelé to vedia vykúzliť za pár eur. Ja sama sa skôr vyžívam v lakovaní nechtov a som na ne poriadne náročná. Lak musí držať, nebaví ma odlakovať a nanovo lakovať nechty každé 3 dni. Taký lak hádžem do koša a viac si v mojej zbierke lakov miesto nenájde. Za tých mojich pár beauty blogerských rokov som už objavila značky, na ktorých laky a výdrž sa dokážem plne spoľahnúť. A rada sa s vami o toto blogerské tajomstvo podelím. A to práve dnes, v tomto článku.

Samozrejme, každá moja manikúra sa vždy začína podkladovým lakom. Robím to z jedného, jediného dôvodu a tým je ochrana nechtov pred neželaním sfarbením. Aj keď tomu úplne aj tak nezabránim, je to rozhodne o niečo lepšie a lak sa na takýto podklad nanáša lepšie. Skúšala som si dávať aj vrchný lak ala top coat, nikdy som však nevidela lepšie výsledky. Takže u mňa to ide takto - nejaký podkladový lak, je fajn použiť aj tie výživné, a následne dve vrstvy klasického laku. Pol hodiny sledovania seriálu alebo videa a máte hotovo. 

Všetky značky, ktoré vám dnes predstavím majú výdrž lakov 5 dní a viac. Ak zapojím "jar sensitive" a pri upratovaní si navlečiem rukavice, dajú aj 10. A to už je niečo. 10 dní bez odlupovania, zliezania, nevzhľadných prasklín. Zároveň tým predchádzam častému kolotoču lakovanie-odlakovanie, čo dosť ničí kvalitu nechtov. A o tú ja osobne prísť nechcem. Nevzhľadné, rozštiepné nechty nie sú nič, po čom túžim. Takže pokiaľ ste na tento článok natrafili máte záruku, že vám tu vysypem len to skutočne kvalitné. Pôjde o laky cenovo trochu drahšie ako sú len 2 eurá, no mne to za to stojí. A už asi dlho kecám, tak sa pusťme do môjho top výberu pre vás. 

Mavala lak na nechty

MAVALA

Značka, ktorú zoženiete na internete, ale hlavne stále vo Fann parfumériách. Tieto laky milujem a mala som už pár farieb. Ide o mini laky, kde vás jedna mini fľaštička vyjde na cca 6 EUR. Chápem, nie je to málo, no stojí to za tú kvalitu. Farby majú nádherné, len môj milovaný odtieň už akosi rokmi vyradili z výroby. Ok tak PRINCESS už asi nebudem, no našla som v ich sortimente iné super laky. 

Nobea notino franzuska kozmetika lakovanie nechty

NOBEA

Značka, ktorú kúpite hlavne na notino.sk. Neviem, či aj niekde inde, ja ju kupujem a poznám práve odtiaľto. Pokiaľ viem, majú klasické aj tieto gel-like a práve tieto sa mne páčia veľmi. Predávajú sa prevažne v setoch, no aj samostatne a cenovo sú vcelku lacné, vyjdú vás na práve tie spomínané 2 eurá. Set na nejakých 6 no oplatí sa. Laky sú krásne lesklé, akurát nemajú až tak široký výber farieb. Veľmi dobré skúsenosti mám aj s ich podkladovými a výživnými "vitamin" lakmi. Ako podklad úplne ideálne, ja používam práve tie asi najčastejšie. Ak hľadáte fakt výhodný a dobre nakombinovaný, základný balíček, rozhodne odporúčam tento.  

essie lak na nechty

ESSIE

Túto značku som vyskúšala ako poslednú, napriek tomu, že je už dlhodobo na trhu. Rovnako tak je dlho chválená a dlho som ju chcela vyskúšať. A vďaka spolupráci s Elnino.sk sa mi to podarilo. A našla som si absolútne top jesennú, zlato-hnedú farbu. Tieto laky skutočne držia, sú skvelé, naozaj je tá ich kvalita zodpovedajúca ich povesti. Jedna fľaštička laku vás síce stojí cca 10 EUR, no tieto laky sú dosť veľké, čo sa týka objemu takže vám tá jedna farba vydrží skutočne dlho. 

SALLY HANSEN

Tieto laky sa mne osobne fľaštičkami stále príliš nepáčia, no jednu som doma mala. Opäť vďaka spolupráci s Elnino.sk hoci som si tieto laky sama plánovala kúpiť už pár rokov. Aktuálne ho už doma nemám, takže fotka chýba, no prikladám link na komplexný článok o týchto lakoch aj s ich celou históriou. Sú skvelé, len dizajn mi príde taký nejaký zvláštny, trochu zastaralý a za mňa by potreboval rozhodne vylepšiť. 

Do úvahy a na mojom pomyselnom zozname sú ešte laky OPI a ORLY. Tie sú tiež dosť legendárne, no zatiaľ som nemala tú časť. Z tých bežných, drogériových značiek ma nedávno nadchli laky Dermacol 5 days. A ešte občasne si kúpim Catrice, tie bývajú tiež celkom dobré, čo sa týka výdrže a majú aj zaujímavé farby. Pri výbere lakov u mňa rozhoduje aj farba, takže občas zamieram aj k značkám, kde viem, že to nebude na dlhú výdrž. Každopádne vždy si najprv prezriem svoje osvedčené značky. 

Majte sa krásne a dajte mi vedieť, či si samé lakujete nechty. Ak áno, aké značky lakov používate? Čo vám na nechtoch vydrží najdlhšie?

Komentáre