Pupa Milano matný červený rúž

Pupa Milano Vamp ruz pery licenie vyrazne biankanotes blogerka

Sama neverím, že by som raz ospevovala práve túto značku. Naše prvé "rande" boli príšerné. Riasenka nič nerobila, lak nedržal, no čo vám poviem. Dlho som nechápala Pupa ošiaľ. Zmenila to až iná Vamp riasenka, paradoxne fialová. Ukázalo sa, že tých VAMP riaseniek je viacero druhov. No a keď som už mala riasenku, dala som sa namotať aj na rúž. Jedna blogerka Eri ho ospevovala hlavne pre tú farbu. Ako viete, ja mám výrazné a červené rúže rada. Milovala som svoj odtieň od Rimmel, ešte z edície by Kate. Žiaľ, už sa nevyrába a nájsť zaň náhradu nebolo ľahké. Skúšala som iné červené, ale nič mi tak nesedí ako práve ten dnešný I am Matt v odtieni 032.

Ok úvod by mal čitateľa len jemne namotivovať a nie mu rovno prezradiť výsledok. Ja to niekedy robím aj tak, asi nie som úplne pravý spisovateľ, ale nevadí. Pravidlami sa ja riadim málokedy a ovca zo mňa nikdy nebude. Takže s rúžom som skutočne spokojná avšak nebojte sa, predstavím vám ho komplexne. Tieto rúže sú klasické, tuhé a zároveň matné. Preto aj ten názov "I am Matt". Osobne mi najviac sedia práve matné rúže, no sem-tam nosím aj tie lesklé. Matné mám však rozhodne naradšej a červený by som si iný ako matný nedala. Pupa ma veľmi očarila aj v tom, že si rúž kúpite ešte s extra obalom. Ja ho mám v tejto krásnej, červenej krabičke stále. Zvyšuje to exkluzivitu značky aj zákaznícky pocit z produktu. Minimálne na mňa to zabralo. 

Samotný rúž je v striebornom, kovovom balení, ktoré by sa len tak bežne mohlo dosť zašpiniť. Mne sa to nestalo nakoľko ho mám stále v obale. Vysúvanie rúžu funguje ako má. Cenu si už skutočne nepamätám, tak som pozerala, po čom sú tieto rúže teraz. Pohybujú sa niekde medzi 10 - 13 EUR za rúž, čo nie je najemnej. Na druhej strane rúže vydržia dlho a pokiaľ vám sedia, tak to nie je až taká horibilná suma. Pupa máva aj rôzne akcie, takže stačí to len trošku vychytať. 

pupa ruz cervena vyrazna licenie biankanotes

Rúž má veľmi peknú farbu. Je výrazná, sýto bordová, ale je v nej aj trochu ružovej. Myslím, že je skôr studená ako teplá čo je práve ten typ červenej, ktorá mne sedí. Celkovo som skôr studený typ takže nič do oranžova alebo príliš hneda na mne nevynikne. Navyše sa mi červené rúže s oranžovým nádychom vôbec nepáčia. Takže farba mi sadla. Najviac som sa ale obávala vysušovania pier. Ja mám celkovo trochu suchšie pery celoročne. Nedá sa s tým akosi nič robiť, no aj kvôli tomu nosím podklad pod rúž vždy. Ako funguje samotný, bez podkladu, vám nepoviem. S podkladom je to však fajn, je trochu suchší, ale iba vo výslednom efekte. Pocitovo sa mi nezdá, že moje pery sťahuje či vysušuje. Takže úplná paráda. 

A ešte pár slov k výdrži. Povedala by som, že ju má vyššiu asi ako pri všetkých lepších, tuhých rúžoch. Nedrží to úplne ako tie tekuté rúže, no to ja ani nepotrebujem. Vytráca sa celkom ok takže za mňa dáva nejakých cca 5 hodín. Po jedle sa samozrejme stratí, ale stále niečo ostane. V skratke, nevšimla som si, že by mi jeho výdrž prekážala alebo že by bol slabý. 

Nosiť červený a ešte k tomu výrazný rúž si vraj vyžaduje odvahu. Podľa mňa je to vec preferencie. Osobne som vždy nosila výrazné rúže a necítim sa s nimi nijako vulgárne alebo extra nekomfortne. Takže výraznosť rúžu a odvaha mi prídu skôr ako mýtus. Tento Pupa rúž sa mi páči až tak, že rozmýšľam nad nejakou inou farbou. Aktuálne sa mi páčia hlavne výrazne ružové farby, no skôr s fialovým podtónom, nie také cukríkové či neónky. Takže uvidíme. 

Nosievate výrazne farby rúžov alebo ste skôr na tie nude? 

Komentáre