Tipy na zaujímavé beauty značky z Rakúska

beauty znacky rakusko nakupy isana bebe aveo

Ruku na srdce, robíme to všetky. Keď je možnosť a vzdialenosť to dovoľuje, lovíme kozmetiku "u susedov". Či už máte blízko Poľsko, Česko alebo pre moje české publikum Nemecko, ich kozmetiku milujeme. Asi ako všetko, čo je ťažšie dostupné. No a potom je tu ešte Slovákmi, hlavne tými západnými, milované Rakúsko. To už poznáme všetci, kam jazdia Bratislavčania počas slovenských štátnych sviatkov. Hraničné priechody sú vtedy na prasknutie a hoci už sa na hraniciach nestojí ako kedysi, kolóny to vedia byť riadne. Ja osobne sem chodievam občasne, párkrát do roka. Predsa len žijem už roky v Braislave a do Austrie je to fakt na skok. Neradím sa asi medzi zarytých zástancov kultu "všetko rakúske je lepšie" no vždy si odtiaľ pár kúskov donesiem. Beauty sortiment je tu jednoducho väčší, lepší, zaujímavejší a mnohokrát aj cenovo výhodnejší. Takže prečo nie? Dnes vám ukážem výber značiek, ktoré sa v Rakúsku oplatí pozrieť. 

Isana bebe odlicovanie balzam dezodorant

ZNAČKY, KTORÉ V SK NEMÁME

ISANA

Ok ak ma čítajú v Česku, tak Isanu máte aj tam. Neviem či je to sortiment 1:1 avšak viem, že v Rossman drogérii túto značku kúpite bežne. My na Slovensku túto výhodu nemáme, no nevadí. Isana sa dá zohnať tak v Rakúsku ako aj v Česku. V Rakúsku som ju videla hlavne v Bipa drogériách. Ide o cenovo veľmi dostpuú značku. Osobne ju nemám ešte až tak prebádanú, no som na dobrej ceste. Doma mám aktuálne dezodorant a vraj legendárny micelárny olejový odličovač 3 v 1. To som zvedavá, šetrím si ho na blížiacu sa dovolenku takže update bude neskôr. 

AVEO

Túto značku ste už na mojom blogu videli. Je to privátna značka drogérií Muller. Aspoň tak to chápem ja, inde som ju nevidela. Minulý rok som mala ich perfektný adventný kalendár. Super cena, perfektná kvalita. Inak sa v ich sortimente toho nájde dosť aj bez vône, čo je aktuálne kozmetika, ktorú ja dosť vyhľadávam. Rozhodne odporúčam, ceny sú opäť veľmi priateľské.

BEBE

Do tretice tu máme značku Bebe. Táto je v porovnaní s vyššie spomínanými franúzska, no kúpite ju v rakúskych drogériách. Tento balzam (to modré na úvodnej fotke) som konkrétne ulovila v rakúskej DMke. Bebe je opäť cenovo veľmi prijateľná značka a tento balzam má v sebe veľa olejov, bambucké maslo a navyše božsky sladko vonia. K zvyšku vlastností sa nebudem vyjadrovať, dáme si ho v inom balzamovom článku. Znova sa mi to už na tomto poli zbiera. Viete balzam, to je taká tá "nevinná kúpa" a zrazu ich máte doma 100.

Nivea balea rakusko nakupy

SK ZNAČKY, V AU LEPŠIE CENY A INÉ PRODUKTY

NIVEA

Sortiment tejto značky si v Rakúsku pozerám vždy. A vždy tu natrafím na produkty, ktoré na Slovensku nemáme. Nechápem ako sa to deje. Jednoducho takéto kombinácie vôní u nás nezoženiete. No a Niveu pozerám ešte z iného dôvodu - ceny. Skutočne sú ich produkty v Rakúsku lacnejšie. Možno je to aj tým, že Nivea je "kvázi privátna" značka krajiny. Ok je nemecká, no nemecký a rakúsky trh sú si blízke a mávajú podobný sortiment. Aj keď nedajte sa mýliť, bola som v Nemeckej DMke a našla som tam znova iné veci ako v tej rakúskej. To som však už ale odbočila. Nivea je nemecká a preto sa tu oplatí po nej pozrieť. 

DOVE

Tu by som mohla skopírovať odstavec vyššie. S výnimkou krajiny pôvodu. Inak všetko platí, iné produkty, lepšie ceny a oveľa širší sortiment. Toto stále nechápem, ok sme menší trh, ale regály v obchodoch máme dosť veľké na to predávať širší sortiment. Avšak možno sa mýlim. 

BALEA

No ja viem, chytáte sa za čelo. Ok Balea je dostupná aj u nás. Produkty sú tu aj u nás cca podobné, no našla som tu aj zopár jedinečných kúskov. Prečo si však nosím Balea produkty radšej odtiaľ? Opäť cena a to už je pri Balea čo povedať. Ak sa vám zdá, že maska za euro je lacná, čo je oproti tomu obyčajných 50 centov. Veru až takéto rozdiely sú medzi našimi krajinami. A to my sme tí chudobnejší, niekde nastala chyba. 

RITUALS

Ja som bola len v Rituals Outlete. Ak neprahnete po novinkách, Rituals v Rakúsku nevynechajte. Ja som tu jeden rok kúpila vianočné darčeky pre celú rodinu. Rituals je ako viete pomerne drahá značka. Zároveň je veľmi kvalitná a ja ju milujem. Tu v Outlet predajni však majú vždy nejaké super akcie a čo tam potom, že ide o Outlet. Osobne to neriešim. Inak neverili by ste ako veľmi plný tento obchod býva. 

Tak a to je všetko. Možno som vám tu neprezdarila nič svetoborné. Ja mávam totiž pocit, že veď to čo viem ja už musia vedieť všetci. Hlavne keď tvorím články o duševnom zdraví na svoj FB Profil. A potom mi chodia správy, aké prevratné a nové info im moje články dali. To je vám potom balzam na duši. Nič z toho by však neexistovalo nebyť mojej super spisovateľskej praxe tuto na blogu. Zároveň je tá kozmetika moja mega vášeň a áno, milujem nakupovať kozmetiku v zahraničí. Vždy s mierou, no vždy s láskou. Nech to pôsobí akokoľvek konzumne, nie som celoročný cestovateľ. Takže tých pár návštev to znesie. 

Čo vy a nákupy kozmetiky "u susedov"? Poznáte tieto značky alebo vôbec? 

Komentáre

  1. Ahoj, já se přiznám, že ze srdce republiky to mám ke všem sousedům daleko a popravdě ani na dovolených moc kosmetiku nekupuju. Z poslední dovolené jsem si přivezla setík kosmetiky Victoria´s Secret ale to už je nyní k sehnání i u nás. Co se týče těch cen - my jsme zkrátka ochotní tady za ty věci dávat víc a prostě se za tu cenu prodají a oni na tom více vydělají, tak není důvod to zlevňovat, že? Isanu znám velmi dobře, Aveo jsem zahlédla u kolegyň blogerek právě z nákupů v zahraničí a stejně tak Bebe.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sabi tak na tebe v zahraničí nezarobia :) Ja to mám rada hlavne preto, že v zahraničí sú iné značky. No chápem, že pokiaľ máš ku všetkým susedom ďaleko tak tých šancí veľa nie je. Isanu vám závidím.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.