Beauty adventné kalendáre 2023 - Aveo a Loccitane

vianoce advent kozmetika beauty kalendare

Kozmetické adventné kalendáre sú pre mňa ten najkrajší darček. V roku 2023 som mala až dva a celkovo som už nejaké tie kalendáre za tie roky vyskúšala. A nie vždy platí, že cena rovná sa skutočne kvalitný obsah. Trochu predbieham, ale je to tak. Dnes si spolu zhodnotíme dva adventné kalendáre, ktoré som mala tento rok. Jeden je značky AVEO, kúpený v rakúskej sieti Muller. Druhý som dostala ako darček od partnera a je značky Loccitane. Vedela som, že ho chcem, od Loccitane som mala ich skvelý, mandľový sprchový olej a značka si ma získala. Čo som v nich našla? Koľko stáli a ktorý je lepší? Ste zvedaví? Tak sa pusťte do čítania.

Loccitane adventny beauty kalendra kozmetika prirodna francuzska

Začnem tým, ktorý bol drahší a mala som od neho, logicky, vyššie očakávania. Loccitane mal tento rok dva adventné kalendáre. Jeden základný za 64 EUR a druhý Premium za nejakých 129 EUR. Na mňa je už ten Premium dosť drahý a také peniaze by som asi za beauty kalendár nedala. Vybrala som si teda ten základný, aj keď vzhľadovo si ma vôbec nezískal. Partnerovi sa podarilo kúpiť ho v lepšej cene počas Black Friday za nejakých cca 50 EUR. Inak na adventné kalendáre akcie takmer vôbec nebývajú. Loccitane je ako viete francúzska prírodná značka. Ja som z nej toho veľa nemala, ale čo som mala mi fakt sedelo. 

Kalendár mal klasických 24 okienok a začalo sa otváranie. A poviem vám, nič moc. Ako povedal môj partner buď si kúp riadne drahý kalendár ala ten za 129 alebo iba také obyčajné typu Balea. Kalendáre strednej triedy sa fakt neoplatia. V tomto kalendári bolo veľa mydiel, bol to taký divný mix rôznych produktov. A práve tie extra mixy nemám rada. Mám rada ak je kalendár buď čisto len o pleťovej starostlivosti, len o telovej, len o dekoratívke. Ok znesiem ešte kombináciu telovej a pleťovej kozmetiky, ale mydlá. Páni veď tie už nepoužíva takmer nikto. Úprimne ma obsahovo tento kalendár dosť sklamal. Dokonca aj veľkosť kozmetiky bola niekedy žalostná, iba 5 ml. To miniete raz dva a stále neviete, či vám produkt sedí alebo nie. 

Za pozitívne označujem, že do kalendára umiestnili legendy. Sprchový olej síce nie, ale z mandľového radu som tu našla mlieko aj krém na ruky. Rovnako tak som vyskúšala slamienkové sérum a okienko číslo 24 malo veľké, 50 ml balenie krému s bambuckým maslom. Inak to slamienkové sérum ma dosť namotalo, je jemne olejové a fakt uvažujem o plnom balení. V kalendári boli aj tuhý šampón a kondicionér, ktoré ma tiež potešili. Niečo tento kalendár mal do seba, ale moje celkové dojmy sú skôr sklamanie. 

Aveo kozmetika rakusko Muller drogeria beauty kalendra

Na druhej strane tu máme kalendár AVEO. Tuším je to privátna značka drogérií Muller. Na Slovensku ho nekúpite, ale ak žijete tak ako ja na západe Slovenska a Rakúsko máte blízko, určite sem choďte. Táto kozmetika je lacná, príde mi niečo na štýl značiek Balea alebo Alverde. V drogérií majú veľa produktov s označením MED. Mňa upútal jednak krásny, na zimu sa fakt hodiaci dizjan a jednak cena. Stál do 20 EUR, možno 14, ale nespomínam si úplne presne. A viete čo? Bol skutočne úžasný. Obsahoval presne to, čo od beauty kalendára očakávam. Cestovné balenia rôznych veľkostí od 30 do 50 ml. Prevažne kozmetika na zimu - starostlivosť o telo, niečo na pleť, nejaká maska. Jednoducho presne to, čo som hľadala, no príliš nenašla v predošlom adventnom kalendári. Žiadne mydlá, krásne vône, vcelku zimné. Ok je pravda, že sú to asi zimné limitky, čo by mi možno v minulosti prekážalo. Avšak tieto produkty sa mi jednoducho páčia. Najviac som zatiaľ používala ich sprchový krém a krém na ruky. Oba produkty sú jemné, vyživujúce a jednoducho sa mi páčia. Krém obsahuje bambucké maslo a na zimu mi sedí. Neviem čo dodať viac - tento kalendár jednoznačne áno.

kozmetika aveo plet telo vianoce

Ak teda uvažujete kúpiť si nejaký kalendár vo výpredajoch alebo budúci rok, radím vám, skúste skôr tie lacnejšie. Čo sa týka dekoratívky, veľmi dobré kalendáre má značka Revolution. Ten som si kúpila minulý rok ja počas povianočných zliav. Bol super, samé produkty dekoratívky, veľká paletka, krásny dizajn, krásne obaly a farby rúžov, tieňov a všetkého spolu ladili. Tento kalendár mi sedel. Rovnako tak sú skvelé kalendáre ako Balea, Alverde či Aveo. A ešte som videla veľmi schopný Dove kalendár. Jednoducho vyberajte skôr značky, ktoré nie sú v základe príliš drahé, vtedy viete, že v tom adventom kalendári budú väčšie, kľudne aj 50 ml produkty. Zároveň sa tu vyhnete hlúpostiam typu mydlá, aviváže či prášky na pranie (nájdené v kalendári Rituals minulý rok). Avšak Rituals mal aspoň veľké produkty a aj tie sviečky boli skutočne kvalitné. No a bol v tvare stromčeka, ktorý som použila aj tento rok na Vianoce. Loccitane ma sklamal na plnej čiare a okrem tých pár svetlých momentov (produktov) o ňom už do budúcna neuvažujem.

Aký adventný kalendár sa najviac páči vám? Ktoré značky ste skúšali za posledné roky a odporúčate?


Komentáre