Astrid pleťové sérum Hydro X-Cell

astrid serum fytoceramidy kyselina hayluronova vsetky typy pleti biankanotes

Česká značka Astrid za posledné roky prekvapuje. Prvýkrát ma milo prekvapili minulý rok. Testovala som viaceré druhy ich micelárnych vôd a odličovačov a bola som extrémne spokojná. Tento rok moje nadšenie pokračuje. Až tak, že sa na značku asi pozrieme komplexne v rámci rubriky - Značka mojimi očami. To si dáme niekedy next time. Pre dnešok sa povenujem detailne pleťovému séru z ich nového radu Hydro X-Cell. Dostala som ho na narodeniny a som veľmi rada, že ide o pleťovú kozmetiku. Tej sa na blogu za posledný čas veľa priestoru nedostávalo, dnes to však napravím. 

Astrid Hydro X-Cell je hydratačné super sérum. Ok no tieto superlatívy na mňa príliš nefungujú, ale marketingovo je to vymyslené dobre. Sérum má klasických a podľa mňa úplne postačujúcich 30 ml a predáva sa za sympatických 8 EUR. Je vhodné pre všetky typy pleti a obsahuje kyselinu hyalurónvú, vodu zo spiruliny a fytoceramidy. Asi viete, že ak by obsahovalo len kyselinu hyalurónovú príliš by som z neho na zadok nespadla. Ceramidy ma už však zaujímajú viac. Ako viete, milujem CeraVe telové mlieko ako krém na pleť a celkovo ho milujem a to ceramidy obsahuje. Takže asi aj preto som nebola voči zloženiu až taká skeptická. Inak ceramidy sú lipidy, ktoré sú kľúčové pre obnovu a hydratáciu kožnej bariéry. Sama som sa už o ich účinkoch na pleti presvedčila, takže séru som dôverovala. Posledné oficiálne info je jeho krásny obal, dávkovanie pipetkou, azúrovo modrá farba, ktorá sa mi k letu extra hodí. A vôňa, ktorá tam je a je výraznejšia, ale zároveň nie príliš ostrá. Treba skúsiť, pre citlivky, ktorým parfumované produkty nesedia, toto asi nebude.

astrid pletove serum ceska kozmetika

A teraz už poďme na moje dojmy. Ako som písala v úvode, séra s kyselinou hyalurónovou ma príliš neberú, ak nemajú nič iné. Tu som však vďaka ceramidom spokojná. Toto nie je klasické, vodičkové sérum na aké sme zvyknuté pri obsahu kyseliny hyalurónovej. Sérum je síce ľahúčke, no nie je také lepivé, akoby gélové. Je to taká príjemná vodička, ktorá ešte navyše pekne vonia. Aplikuje sa perfektne, vstrebáva sa trochu pomalšie, treba počkať, no nejde o nič katastrofálne. Akurát tá dávkovacia pipetka je podivná. Nech ju stláčam akokoľvek, vždy sa naplní len tak na 30%. Na množstvo to stačí avšak plnú ju neviem prečo neviem nabrať. 

Čo sa týka účinkov, sérum je perfektne hydratačné. Úplne iný level ako tie vodičkové hyalurónové séra, kde som fakt nikdy nevidela efekt. Používam ho v lete takže efekt v zime posúdiť neviem. Sérum sa dá perfektne kombinovať s inými sérami, krémami, tonermi či čímkoľvek iným. Póry neupcháva, akné nevytvára a na toto som ja extrémne citlivá. Ak by mi to sérum alebo akýkoľvek produkt robili, tak dovi. Toto ma však veľmi príjemne prekvapilo. Keď som ho dostala, hľadela som naň dosť skepticky, no moje predsudky sa vôbec nepotvrdili. Takže platí, že nesúď knihu podľa obalu a sérum podľa zloženia. 

Hodnotenie: 5/5 bodov, úplne dokonalé.

Toto je už druhé sérum, ktoré som vyskúšala a som s ním aboslútne spokojná. To prvé je od kórejskej značky Beauty of Joseon. Doma mi ešte leží neotvorené sérum s BHA kyselinou salicylovou od značky The Ordinary. A potom sa plánujem vrhnúť aj na nejaké od značky SKIN1004. Rozhodne však toto sérum viem odporučiť, nestojí veľa, funguje, rozumie si so všetkými produktmi a kúpite ho aj v drogérii. Kým kedysi sa dobrá pleťová kozmetika fyzicky kúpiť takmer nedala teší ma, že už tomu tak nie je. Takže ak hľadáte cenovo prijateľné, dostupné a skutočne funkčné sérum, to dnešné je ideálnou voľbou. 

Aké super sérum ste v poslednom čase na beauty trhu objavili?


Komentáre

  1. Ahoj, já teď používám poměrně průměrnou kyselinu hyaluronovou od Revolutionu :) pak budu testovat jejich niacinamid a zinek.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.