Aloe vera v hlavnej úlohe až 7 krát

Aloe vera rastlinka ucinky kozmetika biankanotes blogerka recenzia

Dnes vás trochu povzdelávam. O čom? O zelenej rastlinke menom ALOE VERA. Myslím, že sa s ňou už stretla každá. Niektoré ju možno máte aj doma v záhrade či kvetináči. Ja síce nie, no možno aj to raz príde. Zatiaľ si teda užívam jej vlastnosti aspoň prenesene a to vo forme kozmetiky s jej obsahom. Ako vidíte, doma mám vcelku slušnú zbierku týchto zelených produktov. Takže som sa to opäť raz rozhodla spojiť a tak ako v prípade mandľového oleja aj tu zaznejú tak benefity ako aj tipy na kozmetiku s touto účinnou zložkou. Dámy a páni, držte si klobúky a ideme na to. ALOE VERA.

S touto rastlinou sa môžeme stretnúť hlavne v lete. Veľmi často býva obsiahnutá v produktoch po opaľovaní. Niet divu, jej hlavnými vlastnosťami sú totiž upokojenie a regenerácia pokožky. Potom je tu samozrejme aj jej schopnosť našu pokožku hydratovať. No a kedy potrebuejeme regenerovať, upokojiť a hydratovať pokožku najviac? Samozrejme v lete a hlavne po opaľovaní. Aloe vera však nájdete aj v iných ako len v tých "SUN" slnečných produktoch. Nachádza sa v balzamoch na pery, krémoch, pleťových sérach napríklad u kórejských značiek a podobne. 

Ďalej pomáha hojiť pokožku či už po spálení slnkom alebo uštipnutí hmyzom. Samotná rastlina v sebe obsahuje množstvo vitamínov, minerálov a iných zdraviu prospešných látok. Na trhu sú aj šťavy z Aloe vera. Osobne tieto typy produktov príliš nepreferujem, ale možnosť tu je. Účinkov by teda bolo široké spektrum, dokonca vraj dodáva pleti kolagén a teda jemne vypína pokožku. To môžem potvrdiť, krém o ktorom bude reč trochu neskôr na mňa tento účinok skutočne má. Dnešné produkty však paradoxne takmer vôbec slnečné nebudú. Ich označenie aj využitie je viac všeobecné a dá sa povedať, celoročné, takže poďme na to. 

weleda gel pletovy normalna zmiesana plet aloe vera

Začnem značkami a produktmi, ktoré sú ľahko dostupné aj v našich zemepisných šírkach. Tou prvou je prírodná kozmetika Weleda. Tá ma nový rad zameraný na čistenie a upokojenie pleti a jej súčasťou je aj tento úžasný Čistiaci pleťový gél s aloe vera. Na testovanie som dostala celý rad, no aktuálne sa najvaic teším práve z tohto gélu. Ok no ja a gély, viete ako to je. Každopádne začínajú sa mi nejako páčiť, tento špecificky. Jednak veľmi príjemne vonia, potom sa mi páči, že síce pení, ale nie nejako extrémne. Pleť veľmi dobre vyčistí a vďaka zloženiu aj vôni je tá pleť taká svieža. A to v lete chcete. Navyše sa dávkuje pumpičkou takže aj to používanie je maximálne praktické. Na cesty to až tak príliš nebude, obal je sklo, síce recyklovateľné, čo je fajn z hľadiska budúcnosti avšak nie až tak super na cesty. Teda tie letecké, inak si myslím, že sa zbaliť dá. Pumpička sa dá bezpečne uzamknúť takže gél nebudete mať po celej batožine. Neverila som, že mňa nejaký gél tak zaujme, no je to tak.

balea maska telovy sprej aloe vera

Pokračujem BALEA produktmi. Viete, Balea to je taký super výmyselník, myslia fakt na všetko. Našla som u nich masku Aloe vera a telový sprej. Maska je fajn, no nie je nejako extra chladivá a musí sa umyť. Čo trochu nechápem, je to totiž produkt, ktorý si viem predstaviť nechať na pleti. Ok možno v tenšej vrstve to pôjde. Telový sprej si ma však nezískal, divne vonia a celkovo som ja dodnes nepochopila pointu telových sprejov. Prídu mi to také zbytočné produkty. Ja som si ho kúpila lebo som potrebovala striekaciu nádobku a toto mi prišlo vhod. Avšak samotný produkt príliš neodporúčam. 

Revolution the everything balm krem vazelina univerzalny na nohy

Prejdime k značke Revolution a ich The everything balm produktu. Toto je vám taká prauniverzálna mastička, obsahuje vazelínu a aloe vera. Vcelku príjemne, sladšie vonia, ok na mňa by mohla voňať aj menej. Dá sa používať na všetko, od toho pochádza aj ten názov everything čiže na všetko. Za mňa je to fajn balzam na pery, krém na nohy a skúšala som ho aj ako masku na vlasy. Tomuto použitiu som však celkom na chuť neprišla, no budem ešte experimentovať. Krém na pleť to za mňa príliš nebude, je to fakt dosť mastné. No ako nápad super. 

krem zelove gelovy polsko aloe vera plet mastna

Zelove gélový krém Aloe water bomb s obsahom aloe vera je ďalším diskutabilným produktom. Po prvé podivne vonia, neviem si na tú vôňu za svet zvyknúť. Po druhé je to gélový krém a také ja nemám príliš v láske. Samozrejme, na leto sú takéto konzistencie ideálne, mastná pleť ich ocení aj v zime. Mne sa však zdá, že som zatiaľ príliš nepochopila čaro týchto gélových krémov. Vždy sa príde, že hydratujú akosi veľmi slabo. Beriem ich až za také vodičkové krémy a jednoducho toto ja doma mať asi nemusím. Ak ste však zástancom gélových krémov, toto by sa vám mohlo páčiť.

Institute espanol kozmetika spanielsko aloe vera krem vyplnujuci

A teraz prejdem ku produktom, ktoré som si priniesla zo Španielska. Jeden ešte minulý rok, druhý až teraz. Začnime tým historicky starším a ním je perfektný krém Institute Espanol Aloe Vera. Má 100 ml a nemusíte zúfať, dá sa kúpiť aj u nás. Majú ho na Hebe aj Notino.sk takže pohoda. Aj tu mi tá vôňa spočiatku prišla zvláštna, no keďže má takú akoby našľahanú konzistenciu tak som mu dala šancu. A urobila som dobre. Krém je fakt skvelý, perfektne hydratuje pleť. Na leto je toto na mňa akurát. Rovnako sa dá použiť pod makeup, ako telové mlieko a dokonca aj po opaľovaní či holení nôh. Nikdy ma neštípal a to aj napriek tomu, že vonia. Krém je maximálne univerzálny a za mňa je to senzácia, ktorú musíte mať. Dovolím si tvrdiť, že na dovolenke ale aj vo vlastnej kúpeľni si s týmto krémom vystačíte. A myslím, že sa vám aj rýchlo minie. Značka má aj telové mieka, dezodoranty a dokonca rady inej vône. Takže určite omrktine ich sortiment. 

Posledným produktom je Balzam na pery s Aloe Vera. Ja vám neviem, ale na všetky tie aloe vera produkty a ich vône si musím spočiatku zvykať. Inak tomu nebolo ani v prípade tohto balzamu. Moje prvé dojmy z neho boli také, že je taký nič moc. Keď som ho však používala dlhšie prišlo mi, že pery fakt hydratuje a zvykla som si aj na jeho vôňu. Akurát to balenie je mierne divné i keď tvarom fakt kopíruje línie rastliny. 

Paradoxne doma dnes nič po opaľovaní s obsahom aloe vera nemám. Dám vám aspoň link na balzam, ktorý som si kúpila minulý rok. Síce túto značku u nás nekúpite, ale pre predstavu môže byť. Dobré balzamy po opaľovaní s Aloe vera majú aj značky Nivea či Garnier. Nivea after sun sme doma raz dávno mali a bolo skvelé. Asi ako všetko tejto značky však? Každopádne aloe vera sa mi fakt osvedčila v mnohých produktoch. Akruát na tú vôňu si treba zvykať trochu dlhšie. Z dnešných produktov vám viem určite odporučiť krém Institute Espanol a gél Weleda. 

Majte sa krásne a napíšte mi vaše tipy na produkty s aloe vera. 

Komentáre