Nebaví vás čierna? Veľký prehľad farebných riaseniek

farebne riasenky maybelline sky high pupa milano elnino

Farebné riasenky sme tu už raz mali. Neviem prečo sa však veľkej sláve tešili tak možno 5 minút a potom boli fuč. Jediné, čo sa iné ako čierne dalo zohnať bola hnedá riasenka, sem-tam modrá alebo zelená. A to bolo všetko. Jasné, riasy sú prirodzene tmavé no to ešte neznamená, že sa aj tu nedá trochu pohrať s farbami. Veď farebné linky sú na trhu odkedy s nimi výrobcovia prišli. Prečo však tak rýchlo zmizli tie farebné riasenky netuším. Našťastie sa zdá, že tento rok alebo už pár rokov dozadu, sa farebné riasenky vrátili. A ja som dokonale podhľahla ich čaru. Na výber totiež nie sú len také tie tmavé a povedzme si ešte ako tak zohnateľné farby typu zelená či modrá, ale dokonca aj fialová, bordová či dokonca a to je úplne naj topka - ružová. Ja som celkovo ten ošiaľ okolo farebných riaseniek brala, je to niečo, čo ma zaujíma a na čo som fakt zvedavá. A tým sa dostávame k pointe dnešného článku, kde vám ukážem značky a farby, ktoré sú na trhu dostupné dnes. A že ich už vôbec nie je málo. Tak čo pripravené zmeniť svoju klasickú čiernu riasenku za niečo odvážnejšie? Dúfam, že áno. Ak nie tak po dnešnom článku možno zmeníte názor. 

A asi neuhádnete, ktorá značka má aktuálne v tomto smere najväčší výber farieb. Veru, sú to Maybelline riasenky, ktoré ako viete mám veľmi rada. A práve ich posledná novinka Sky High dostala takýto farebný upgrade. K dispozícii napríklad aj na Elnino.sk kúpite modrú, ružovú či bordovú verziu Sky High. A tomu už ja hovorím široký výber. Ako viete, klasickú čiernu Sky High som mala, spokojnosť to bola skôr priemerná, no bola som zvedavá, čo dokáže vo farebnom variante. Ja som si na vyskúšanie vybrala PINK a BLUE odtiene. 

Pri testovaní farebných riaseniek som vždy pozerala na to, či ich je na riasach reálne farebne vidieť. Prečo inak investovať do riasenky, keď ju nie je vidieť však? Zároveň ma zaujímala ich výdrž a samozrejme odličovanie. Poďme sa teda pozrieť na tie Maybelline Sky High. 

Maybelline blue modra riasenka na oci sky high

Začnem tou BLUE MIST ala modrou riasenkou. A tá ma veru príjemne prekvapila. Príjemne v zmysle, že ju na riasach fakt vidieť. Skutočne to vidím aj voľným okom, nie iba na tampóne pri odličovaní alebo tých pár sekúnd, keď si riasenku nanášam. Vtedy je viditeľná každá, no vždy treba počkať, ako sa bude správať po uschnutí. A poviem vám, túto modrú milujem a nosím najradšej. Ok možno je to aj tým, že je to tmavšia farba, ktorá je bližšia prirodzene tmavej farbe rias. Avšak ja sa teším, že toto je niečo, kde je ten efekt skutočne viditeľný. Nie len taký, že ho musíte hľadať pomaly mikroskopom. Efekt na riasach sa mi tiež páči, prídu mi husté aj dlhé a dokonca mi príde lepšia ako klasická čierna. Jediné mínus je odličovanie, to je vcelku nič moc. Zdá sa mi, že nech použijem akýkoľvek kaliber, najlepšie funguje voda a také akoby stiahnutie riasenky z rias. Samozrejme treba opatrne, nechceme si narobiť tisíce vrások. Mne sa však voda osvedčila najviac. 

maybelline sky high ruzova riasenka pink air

Pokračujem verziou PINK AIR a tu už nastáva mierny problém. Úprimne som sa na tú ružovú najviac tešila a žiaľ, asi predčasne. Riasy sú síce na pohľad iné a viditeľne svetlejšie ako keď si nanesiete čiernu riasenku. Ružovú farbu však na riasach tak ako v reklame neuvidíte. Dá sa to trochu vylepšiť ak použijete bielu podkdladovú riasenku alebo si riasy nebudete pár dní líčiť. No aj tak tú ružovú príliš vidieť nebude. Odličovanie je opäť detto ako v prípade modrej. Tu sa mi však zdá, že nerobí tak pekné riasy ako modrá. Takže za mňa táto PINK nie je pink, ktorú na riasach uvidíte a bude vás za ňu obdivovať každá žena na ulici. To asi nie.

pupa vamp riasenka fialová vidiet na riasach

Do tretice som už dávnejšie písala o fialovej Vamp riasenke od Pupy. Samozrejme je už preexpirovaná na pomery 3 mesačnej doby použitia riasenky, no pre účely tohto článku som si ju ponechala. Potom už pôjde do koša nebojte sa. Každopádne ako som už spomínala v jej pôvodnej recenzii, oplatí sa túto fialovú kúpiť. Je ju viditeť tak stredne, nie až tak ako modrú ale zas nie nijako ako tú ružovú. Odličuje sa najlepšie zo všetkých mnou vyskúšaných a robí riasy hádam najkrajšie. Takže do Pupa farebných riaseniek sa investovať oplatí. Majú ich aj v zelenej a modrej a ja sa možno odvážim na tú zelenú. 

Pri pohľade do histórie môjho blogu a mojej honby za farebnými riasenkami tu máme ešte Avon 5 in 1 lashses. Táto riasenka je skvelá, jedna z mojich top a vyrábala aj vo verzii Burgundy. Spomínam si však, že túto farbu tiež nebolo nijako extra vidieť. A ani nerobla riasy tak krásne ako jej čierny originál. Avšak značke dávam bod za to, že v časoch, kedy farebné riasenky takmer neboli, ona jednu mala. 

Môj prieskum siaha samozrejme aj hlbšie. Farebné riasenky nájdete ešte v sortimente značiek Collistar či dokonca Max Factor 2000 Callorie. Tie však pokiaľ viem nemajú tak zaujímavé farby ako ružová či bordová. Avšak nejaké majú.

Cítim sa ako po ukončení americkej vedeckej štúdie. Skutočne som značky sondovala pár rokov, skúšala a zbierala skúsenosti s farebnými riasenkami. Moje závery sú asi takéto: farebné riasenky fungujú pri tmavších farbách typu zelená, modrá, hnedá a niekedy aj fialová. Svetlejšie nespravia taký efekt, aký by som čakala. Je to škoda, reklamy sľubujú niečo úplne iné avšak vieme ako vznikajú reklamy. Možno boli modelkám farebné riasy priamo nalepené. To sa už nedozvieme. Z môjho výberu vám jednoznačne odporúčam Maybelline BLUE MIST a VAMP fialovú. Z Vamp riaseniek chcem skúsiť aj iné farby a rozhodne plánujem aj Max Factor 2000 Callorie. Takže ako vidíte, výskum stále pokračuje. No chcela som zverejniť aspoň "predbežné výsledky". 

Ako ste na tom vy s farebnými riasenkami? Lákajú vás alebo to ide totálne mimo vás?


Komentáre