TOP produkty leto 2024 a prekonávanie beauty predsudkov

kozmetika biankanotes aloe vera kiko milano

Dnešný výber top produktov bude výnimočný. A to vo viacerých smeroch naraz. Jednak sa tu dnes zboria mnohé mýty a mnohé moje produkty typu toto nikdy. Zároveň sa zdá, že som v Španielsku mala šťastnú ruku a produkty, ktoré som tu zohanala stoja za to. A do tretice som nazbierala vcelku slušnú kôpku top letných produktov. 

Kiko Milano lesk na pery. Moje nákupy v Španieslku tu budú dnes vcelku dominovať. Nemôžem si pomôcť, s tou kozmetikou to vedia. Aj keď pozor, Kiko je taliansky produkt, avšak kúpený v Španielsku. A je to asi prvý lesk na pery, ktorý ma zaujal. Skutočne nelepí a navyše som si vybrala takú zlato-hnedú farbu, po ktorej som dlho pátrala. V rámci u nás dostupných značiek som prešla hádam všetko, no túto farbu som nenašla. Zachránilo ma až Španielsko. Navyše Kiko produkty sú všetky v osobitných obaloch čo zvyšuje zákaznícky dojem z produktu. Ja ho v tejto krabičke stále mám. 

SPF opalovanie slnko leto aloe vera krem

SPF Španielsko 50tka Deliplus som si kúpila počas letnej dovolenky. Zbytočne som nič z domu nebrala, predsa len tam toho majú na kilá. Vybrala som si toto 100 ml SPF50, ktoré sme ani celé nespotrebovali. Každopádne fungovalo veľmi dobre, dobre sa aj rozotieralo a prišlo mi také vcelku hydratačné, no nie mastné. Ja vám neviem, ale tí Španieli tú kozmetiku akosi vedia robiť. 

Institute Espanol krém s Aloe vera je doslova úžasný. Príde mi, že pleť akoby vypína a robí takou krajšou a možno o niečo mladšiou? Ok tento druhý bod je diskutabilný, avšak ako krém paráda. Ono to nie je iba pleťový krém, je to univerzálny krém. A ja ho tak aj používam. Brala som ho so sebou na východ a tam som ho používala ako telový krém či krém po holení. Žiadne svrbenie, štípanie, jednoducho balada. Akurát na tú vôňu som si musela trochu zvyknúť. Inak paráda. 

Weleda pletovy gel aloe vera prirodna kozmetika

Weleda pleťový gél tak toto je v mojom prípade fakt neuveriteľné. Ja viem, ja a zamilovať sa do pleťového gélu? A ešte k tomu penivého? Tak to už musí byť riadny kaliber. A veru je. Páči sa mi, ako vonia a tiež sa mi páči, že tak akoby jemne umýva pleť. Nič drastické, nič extra vysušujúce. Možno je to aj tým, že Weleda je prírodná kozmetika a tieto prírodné gély mi prídu jemnejšie a akoby lepšie. Aj keď ja nemám príliš veľa skúseností s pleťovými gélmi, tento sa mi zdá skvelý. A navyše veľmi pekne vonia. 

Astrid pleťové sérum s kyselinou hyalurónovou som už na blogu chválila. Skutočne je to za mňa perfektné pleťové sérum. Krásne vonia, výborne hydratuje, dobre sa vstrebáva a na Astrid by som to jedndoducho nepovedala a nečakala. Celý tento Hydro X-Cell rad mi príde vydarený, aspoň čo čítavam kolegyne blogerky tak určite áno. 

Mexx Woman sprchový gél ja viem, sprchový gél, produkt o ktorom nie je príliš čo písať. Chápem vás, no mne práve tento veľmi učaroval. Kúpila som si ho v takom tom vianočnom balíčku spolu s vôňou (tá je na foto, gél som omylom vyhodila). Jasné, tá vôňa vydrží 5 minút avšak na leto mi prišla fajn. A úplne milujem sprchu s týmto gélom. Má sviežu vôňu, ktorá nie je citrusová. Ako iste viete, citrusovú vôňu v kozmetike nemám rada. Tento gél dobre pení, nezaťažuje pokožku, príde mi, že je osviežuje presne tak, ako to v lete potrebujeme. A navyše je v menšom balení takže sa to rýchlo minie. 

Aby som to zrhnula, Weleda a penivý gél bol prekonaný predsudok číslo 1. Astrid a ich séra by som mohla označiť ako číslo 2 a lesk na pery by mohol byť tretí prípad prekonania mojich predsudkov. Gély som neznaášala už len z princípu, lesky mi pery večne vysušovali a lepili sa mi na ne vlasy aj pri jemnom vánku. No a do tretice mnou relatívne komunisticky kategorizovaná značka Astrid ma sortimentom nikdy nezaujímala. Takže ako vidíte, nikdy nehovor nikdy. 


Komentáre