Weleda nový čistiaci rad Cleansing

Weleda cleansing kozmetika biankanotes elnino

Dnes si plním resty voči vám aj sebe. Už dávnejšie som vám predstavovala v novinkách úplne nový, zelený rad od Weledy. Zelený je len farbou obalov a nejde o žiaden vynovený SKIN FOOD. Aj keď tento krém má v mojom srdci stále čestné miesto, Weleda ide ďalej. Vymyslela nový rad zameraný na čistenie pleti v zostave čistiaci olej, gél a tonikum. Testovanie mi trvalo dlhšie, predsa len nerada prichádzam len s prvými dojmami. Starostlivosť o pleť si vyžaduje svoj čas no dnes mám pre vás výsledky, ktoré už stoja za to. Tak sa poďme spolu pustiť do toho, aký tento nový čistiaci rad je.

Produkty mi prišli ešte počas leta, majú krásne svetlo-modré obaly pripomínajúce more či jasnú oblohu. Jednoducho sa mi fakt páčili. Vnútri sa nachádzajú produkty, všetky s objemom 150 ml. Odlíšiť ich nebolo až tak jednoduché, hlavne olej a gél majú plne identický obal s pumpčikou. Takže ak ich máte doma položené vedľa seba, chce to trochu študovať. O pleťovom géli som vám už písala, ten som začala používať a testovať ako úplne prvý. Celý rad mi bol zaslaný v spolupráci s Elnino.sk ktorým touto cestou veľmi pekne ďakujem.

Začnem tým, čo som používala najradšej z celého radu a to gélom. Podrobne som vám už o ňom písala v tomto článku, no krátko si ho pripomenieme. Gél ma veľmi bavil, minula som ho už úplne celý. Tým, že som ho používala dvakrát denne tak tých 150 ml sa minulo fakt rýchlo. Pekne voňal, neprekážalo mi dokonca ani to, že pení. Z celého radu považujem gél za najviac vydarený produkt.

weleda toner cistiaci pletova kozmetika elnino

Následne som začala používať Refining cleansing toner. Pri pohľade na zloženie tu nájdete výťažok z hamamelu a listov ruže pižmovej. Možno práve ten hamamel spôsobuje, že sa mi tá vôňa až tak nepáči. Balenie je sklenené a recyklovateľné, čo určite poteší všetkých eko nadšencov. Toner má 150 ml a stojí cca 12 EUR. Toľko oficiálne info, teraz poďme na moje dojmy. 

Tonery som doposiaľ používala vyslovene hydratačné a zvyčajne voňali po ružiach. Aj preto som si na tento toner zvykala o niečo dlhšie. Jeho vôňa mi úplne nesedí ak si toner aplikujem ako toner. U mňa je to tak, že si ho nalejem do rúk a vklepem do pleti. Tampóny na toner nepoužívam, príde mi že zbytočne sajú produkt do seba. Týmto štýlom som však tú podivnú vôňu cítila až príliš a nesedelo mi to. Tak mi napadlo preliať si toner do striekacej fľaštičky a to už bolo konečne ono. Toner si rozumieme s pleťou, nedráždi ju ani ju nijako nevysušuje. Rozumie si so všetkými sérami či inými krémami. Používala som ho hlavne večer, no počas letných horúčav aj kedykoľvek na také to osvieženie pleti. Takže za mňa mu k dokonalosti chýba práve balenie s rozprašovačom. No a ešte tá vôňa, akosi mi nie je úplne najviac po chuti. Je taká akoby viac korenisto-bylinková, na prírodnú kozmetiku sa to hodí, no mne úplne nesedí. 

Hodnotenie: 4/5 bodov, nebyť tej vône tak je dokonalý. 

Weleda cistiaci pletovy olej cleansing

Posledným produktom, do ktorého testovania sa mi chcelo asi najmenej je čiastiaci olej.  V jeho zložení nájdeme oleje ako slnečnicový, marulový či ricínový. Slnečnicový obsadil hneď prvú priečku a ja vďaka tomu chápem, prečo je olej hutnejší. Balenie je ako vidíte praktické s pumpičkou. Má rovnako ako gél 150 ml a stojí tiež cca 12 EUR. Inak tie balenia s gélom sú skutočne identické takže ak ich máte v kúpeľni vedľa seba, nepomýľte sa. Ja som musela byť trochu pozornejšia. 

Tento produkt sa mi testoval hádam najťažšie. Asi preto, že som už v minulosti mala skúsenosti s prírodnými odličovacími olejmi. A všetky mi v očiach príšerne prekážali takže som od ich používania po čase upustila. Tento olej si ma svojimi prvými dojmami tiež príliš nezískal. Pripadal mi extra hutný a blbo sa zmýval. Na istý čas som jeho testovanie odložila. Potom však prišli chladnejšie dni a vtedy sa úprimne radšej odličujem olejmi. Odličovacie vody sú v lete super pretože sú to vody, osviežia. Olej si však viete vmasírovať do úplne suchej pleti a samotná masáž vás trochu zahreje. Takže za mňa sú odličovacie oleje do chladnejších dní to pravé.

Napokon si ma však tento olej získal. Ok nie je hydrofilný, funguje asi na trochu inom princípe ako mnou doteraz testované oleje. Je hutnejší to priznávam, no chcelo to len trochu cviku a všetko funguje. No viete, čím si ma sktuočne získal? Perfektne odličuje oči a nezanecháva taký divný povlak na aký som si musela zvykať pri iných olejoch. Jasné, stále je to olej no má to jednoducho iný efekt. A v očiach skutočne neštípe takže konečne olej, ktorým sa dá odlíčíiť celý make-up vrátane očného. Overené, potvrdené a vyskúšané. 

Hodnotenie: 4/5 bodov, kandidát na prekvapenie roka. 

Zhrnula by som to asi takto: gél by som si určite kúpila znova, toner možno tiež. Do odličovacieho oleja by som išla možno tiež, no nejako som si už príliš zvykla na micelárne vody. Mávam také obdobia čo sa odličovania týka - raz sú to oleje, inokedy odličovacie vody. Avšak ak by na mňa znova prišlo obdobie odličovania prírodnými olejmi, určite siahnem po tomto od Weledy. 

Skúšali ste niečo z tohto nového radu od Weledy? 


Komentáre