Balea očný odličovač

Ahojte, tak v prvom rade Vám želám všetko dobré v novom roku 2014, nech je pre Vás úspešný a ešte lepší ako ten predchádzajúci. Keďže je zároveň aj štátny sviatok, rozhodla som sa napísať svoju prvú tohtoročnú recenziu. 

Keďže mi môj odličovač od Garnier pomaly dochádza zaobstaral som si nový, teda staronový, osvedčený odličovač od Balei. Tento odličovač patrí medzi moje obľúbené produkty, nielen od Balei, ale celkovo. Rada sa k nemu vždy vraciam, stojí pod 2 EUR a odličuje skutočne vynikajúco. Skúšala som aj klasický odličovač od Balei, ten ktorý neodstraňuje vodeodolný make-up a s týmto som určite spokojná viac. 



Balea Waterproof Augen Make-up Entferner - odličovač vodeodolného očného make-upu. Odličovač je potrebné pred použitím pretrepať, aby sa vám premiešali obe zložky. Pri odličovaní ho nechám krátko pôsobiť a výsledok je dokonalý. Tento odličovač či hravo poradil aj s mojou vodeodolnou ceruzkou, čo ten od Garnier až tak dokonale nezvláda. Vôňa je tuším taká dosť neutrálna, necítim tam nič výrazné. 

Obal je celkom pekný, odličovač sa zmestí fakt všade, nikdy som nemala problémy s vyliatím obsahu. Počas jeho používania som nespozorovala nijaké pálenie či svrbenie očí. Akurát sa mi pomerne rýchlo míňa, ale nevadí. Jediný taký menší nedostatok vidím v tom, že na očiach zanecháva mastný film, nie vždy je to príjemné. 

Hodnotenie: 10 bodov.

A čo používate na odličovanie vy?

Komentáre