Pre pekné zúbky

Čistenie zubov patrí určite k pravidelným kozmetickým rituálom každého z nás. Aj v mojom prípade to nie je inak, väčšinou som na tento účel používala iba základnú výbavu - zubnú kefku a nejakú pastu k tomu. Avšak kým som pila kávu tak sa mi zdalo, že sa po nej zuby akoby nedajú vyčistiť a tak som vyskúšala ústnu vodu. Nemám rada tie extra štipľavé vody, ktoré vás nútia až k slzám. A tak som si obľúbila Odol ústnu vodu, aj keď sa mi zdá, že už chutí inak, odkedy má nový obal má asi aj nové zloženie.


Takže ako som už spomínala momentálne používam zubnú kefku Oral B - stredne mäkkú, nemám rada tvrdé kefky, ale ani tie príliš mäkké, hoci vraj by práve tie mäkké by sa mali používať na čistenie zubov.

Čo sa týka zubnej pasty tak neviem ako vy, ale pre mňa musí mať pastu akoby dobrú "chuť", nebojte sa, nejem pastu, ale proste musí mi vyhovovať. Najradšej mám zubné pasty Colgate - či už túto Herbal Mineral Salt, alebo nejakú inú. Colgate značka mi v tomto smere maximálne vyhovuje a ich pasty kupujem skoro pravidelne. 

Občas ma ale aj v tomto smere prepadne moja mánia skúšať nové veci - tak som si vlastne kúpila aj túto aktuálnu pastu Signal Daily White - ale priznám sa, že tá Colgate Herbal je podľa mňa lepšia, viac mi vyhovuje. No ale keďže pasty by sa vraj tiež mali z času na čas striedať, tak striedam aj ja. 

Ústnu vodu používam momentálne už menej, keďže som prešla z pitia kávy na zelený čaj, nemám až takú potrebu ju používať, ale siahnem po nej tak sporadicky, hlavne večer po vyčistení zubov na zakončenie čistenia. 

No a poslednou vecou v mojej "zubnej výbave" je ústna niť. Priznám sa vám, ten obal sa mi páči na tých nitiach asi najviac, sú také zlatučké, maličké, všade sa zmestia, proste super vecička. Toto je inak moja prvá ústna niť v živote, nikdy som to neskúšala, ale už ma to nejako zlákalo, pretože sa mi zdalo, že tie medzizubné priestory kefka tak dobre nedokáže vyčistiť. Kúpila som si ústnu niť Dontodent Sensitive Floss - tuším na citlivé zuby alebo niečo v tom zmysle. Nepoužívam ju nejako často, asi tak raz týždenne, takže mi vydrží asi večnosť, ale je to dobrá vecička, dostanete sa s ňou aj na ťažko dostupné miesta, neviem s ňou síce ešte tak úplne pracovať, ale postupne sa učím, zase to nie je žiadna veda. Naviac táto niť je asi napustená nejakou pastou, pretože pekne vonia. 

Inak vždy som sa chcela dopracovať ku krásnym, bielym zubom, ale bieliace pasty na to veľmi nefungujú. Ak poznáte nejakú zaručenú metód na bielenie zubov, tak mi ju sem napíšte, rada sa nechám poučiť. 

Komentáre