Ako v pohode prečkať zimu

Ak aj vy patríte k tým ľuďom, ktorí by zimu najradšej vynechali, môžem vás potešiť, som v tom s vami. Zimu mám síce o niečo radšej ako jeseň, pretože po jeseni príde zima, ale po zime sa už bude stále len otepľovať a príde dlho očakávaná jar a postupne naše milované leto. A ako teda prečkať toto studené obdobie čakania? Nuž dnes vám prezradím, ako si krátim zimu ja.


Bod číslo jeden vás asi neprekvapí, pretože je ním jednoznačne písanie môjho blogu. Od svojho založenia ma blogovanie baví čím ďalej tým viac, takže fotím fotografie do svojich príspevkov, aby neboli len také suchopárne, bez života a snažím sa tvoriť zaujímavé a zmysluplné recenzie, či sa mi to darí nechám na vás.

Bod číslo dva je vlastne dosť podobný bodu číslo jedna a je ním čítanie a sledovanie iných blogov. Chystám sa čoskoro pridať aj zoznam mojich najobľúbenejších blogov, takže sa máte na čo tešiť. U iných blogeriek sa vždy niečo nové dozviem, niekedy sa aj zasmejem, inšpirujem sa a niektoré recenzie ma vedia ovplyvniť natoľko, že produkt, ktorý som si pôvodne plánovala kúpiť si radšej nekúpim alebo práve naopak ma o jeho kúpe jednoznačne presvedčia. Blogy som začala sledovať dávno predtým, než som si založila ten svoj, ale sledovala som ich iba tak sporadicky, teraz ich sledujem pravidelnejšie. 

Zimu si ďalej krátim čítaním kníh - ja a knihy to je samostatná kapitola. Raz mám obdobie, kedy nechcem žiadnu ani len vidieť a inokedy ma to zase tak chytí, že neviem prestať. Závisí to od situácie. Ale všeobecne mám knihy rada, niektoré by som najradšej videla aj sfilmované, pretože sa mi veľmi páčia. Tento rok som na vianoce tiež jednu takú dostala, škoda len, že bola tak tenká, 200 stranová kniha s pútavým obsahom sa prečíta fakt rýchlo, verte mi.

No a napokon je tu opäť činnosť, ktorá súvisí s vysedávaním pri počítači a tou je sledovanie rôznych stránok o kráse. Na blogu mám aj zopár odkazov na tie, ktoré navštevujem najčastejšie.

Samozrejme nesmiem zabúdať ani na módne časopisy, ktoré si už kupujem menej, pretože o kráse sa toho z nich veľa nedočítate, ale občas si ich kúpim, zídu sa hlavne ak niekam cestujete. Tu je moja aktuálna zbierka.



Ale asi si poviete, čo má toto spoločné s kozmetikou?Nuž musím sa priznať k ešte jednej zimnej vášni a tou je, že sa viac venujem starostlivosti o svoj zovňajšok. Nie je to nič prevratné, ale zvyčajne v zime ma viac pochytí chuť dať si nejakú masku, či už tú na tvár alebo na vlasy, prípadne si občas doprajem aj kúpeľ.

A o tom, že rada pijem rôzne čaje už asi viete, aktuálne do mojej zbierky pribudli ďalšie tri - dva zelené čaje a jeden biely čaj.





Komentáre