Moje nové odličovacie lásky


Veľmi dlhý čas som zastávala teóriu, že Ebelin odličovacie tampóny sú tie najlpešie na svete a že nič lepšie neexistuje. Ako to však v živote chodí, ukázalo sa, že som sa mýlila. Ebelin sú skvelé, ale našla som niečo omnoho lepšie.


Možno sa to zdá neuveriteľné, ale niekedy natrafíte na odličovacie tampóny aj tam, kde by ste to najmenej čakali - v predajni Tiger, ktorá ponúka kopec nápaditých vecičiek nielen do kuchyne, nájdete tu fakt zaujímavé veci a okrem iného aj odličovacie tampóny. 120 kusov tampónov zo 100% bavlny môže mať niečo do seba a veru aj má. Tampóny sú dosť pevne zošité, takže vám nehrozí, že vytiahnete len jednu časť celku, čo je skvelé. Ich povrch je doriešený aj dizajnovo a čo je najlepšie, odličuje sa s nimi fakt skvelo. 


Obchodnú sieť LIDL všetci dobre poznáme a vieme aj to, že má vlastnú značku produktov Cien. Pevne verím, že ste už na blogoch postrehli, že tieto tampóny sú vychválené až do neba a veru právom. Sú veľmi pevne zošité, príjemné na dotyk, majú dobrú savosť a úprimne sú tým najlepším, čo som doposiaľ skúsila a pokorili v tejto kategórii aj moje milované Ebelin tampóny. Za nízku cenu získate až 140 tampónov prémiovej kvality s mikrovláknom. Ich zloženie je nasledovné: 60% bavlna, 20% polyesterové mikrovlákno,  20% polyester


Vďaka blogerkám som opäť raz objavila úžasnú vecičku - Cien odličovacie tampóny a až spotrebujem toto balenie pobežím si pre nové. V kategórii najlepšie odličovacie tampóny som teda našla svojho víťaza, samozrejme kým ho neprekoná niekto nový. Tiger odličováky sú tiež skvelé, ale v porovnaní so Cien sú o trochu tenšie a o trochu menej kvalitné, ale nič katastrofické. 

Aké odličovacie tampóny používate vy? Máte nejaké svoje obľúbené značky?

Komentáre

  1. Tuto problematiku nejako neriesim. Kupujem vtedy, ked sa mi minu, v tom obchode kde sa prave nachadzam. Ani neviem povedat aku znacku momnetalne pouzivam. Asi to bude tym, ze som nikdy nenarazila na vyslovene zlu znacku. Zaujali ma vsak prirodne odlicovacie tampony, ktore nie su bielene. To je vsak aj vyssia cena. Zatial nie som az tak ekologicky naladena, ale aj to raz mozno pride :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne to bolo tiež dlho jedno, kým som nenarazila na odličováky Bel, ktoré sú najhoršie, aké som doposiaľ skúšala. Od tej doby sa im vyhýbam a ako blogerka skrátka rada skúšam.

      Odstrániť
  2. Tiger predajňu nepoznám, no v Lidli si tie od Cienu určite kúpim, momentálne mám od Cienu veľké odličovacie tampóny a sú veľmi príjemné na pokožku. Napr. klasické Bel tampóny mi dosť dráždia pleť a od Ebelin som zatiaľ nemala, takže aj tie chcem vyskúšať. Vďaka za užitočné tipy :)
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiger som zatiaľ videla v Bratislave na pár miestach, inak neviem možno by sa našla nejaká aj v Košiciach ,ale nemám o tom až taký prehľad.

      Odstrániť
  3. Cien tamponky používám, hážu je do vozíku snad při každé návštěvě, protože odvádí skvělou práci. A další, které jsou pro mně top jsou Ebelin z dm.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odličovací tampony od Cien si kupuji jsou fajn a díky tomu že je v balení 140 ks vydrží dlouho.
    Jsou daleko lepší než odličovače např. od Bel které jsou dražší a k ničemu.
    Od Cien jsou moc fajn i větší tampónky, ty musím pochválit i od Bel -premium.
    Ale Tiger to neznám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám ráda tamponky z Kauflandu, asi za 20 Kč a je jich tam 120 a jsou super a pak ještě z Penny Marketu jsou fajn :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nepamätám sa, aké presne používam ja, ale pozerám že v Tigeri majú vážne všetko ! :) ja si tam "ujíždím" hlavne na zápisníčkoch a somarinách .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiger je úžasný obchod, toľko nápaditých a zaujímavých vecí na jednom mieste sa len tak nevidí.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.