Sprchové rituály leta 2015


Sprcha v lete a sprcha v zime nie je to isté, v lete sa sprchujem častejšie a toto tropické leto pomohlo rýchlejšiemu úbytku mojich sprcháčov. Dnešnné piatkové počaise síce letne vôbec nevyzerá, avšak to nám nebráni sa tak trochu do leta preniesť. Úprimne mi toto už týždeň rovnaké zamračené počasie na tvorivosti vôbec nepridáva, včera to vyzeralo nádejne, ale akosi to slnko nevydržalo. Tak si dajme jeden náladovo-letný post.

Podľa nálady volím medzi sprchovým krémom Cien Almond Oil alebo Creightons Vanilla & Macadamia cocoon shower burst. Cien určite poznáte, dobre pení, veľmi pekne vonia, je fakt lacný a pokožka po ňom nie je vysušená, asi to bude aj zásluhou mandľového oleja, ktorý obsahuje. Som s ním veľmi spokojná, doposiaľ môj prvý Cien sprcháč a asi nie posledný. 

Sprcháč Creightons ku mne prišiel vďaka spolupráci s portálom zelania.sk. Ide o mne fakt neznámu značku, no o to viac sa tomuto sprcháču teším. V Anglicku je možno táto značka dobre známa, na Slovensku som o nej zatiaľ nepočula. Sprcháč vonia úžasne sladko, cítim vanilku aj karamel, Penivosť je vynikajúca a pokožka tiež nepôsobí nejako extra vysušene, samozrejme ja si nikdy neodpoustím aj krémovanie po sprche, ale to nie je vinou sprcháčov, ale skôr je to taký môj zvyk. 


Občas asi tak raz týždenne siaham aj po pílingu, hlavne dekolt si to občas fakt žiada, tak trochu rozjasniť, obnoviť a hlavne zbaviť sa odumretých čiastočiek. Keďže ide o dekolt, kde je pokožka dosť jemná a treba s ňou opatrne tak som zvolila radšej krém s olejom pre suchú pokožku, nie pre mastnú ako je u mňa zvykom, hoci nejaké to akné sa mi objaví aj v dekolte, snažím sa dekolt zbytočne nevysušovať. Balea jemný umývací krém s mandľovým olejom pre suchú a citlivú pokožku mi padol ako uliaty. Ide o biely krém, ktorý obsahuje drobné zrniečka, no tie takmer necítite. Po použití máte pocit hydratovanej pokožky. občas ho používam aj na tvár. Kúpu neľutujem, je naozaj skvelý.


Už by tých olejov ale stačilo, je leto a na udržanie opáleného efektu siaham po sprche vždy po poopaľovacom prípravku, tentokrát sa u mňa usídlil Sun Dance Apres Fluid s kokosovou vôňou. Obsahuje drobné trblietky, no nemusíte sa obávať, diskoguľu z vás nespraví. Vstrebáva sa rýchlo, pekne vonia, trochu chladí no a ten obal, skrátka som neodolala.


Aby som bola vždy tip top ako z obrázku, je potrebné vziať do ruky žiletku a gél na holenie, v tomto smere ma už dlhé roky verne sprevádza Balea Raiser Gel, v letnej edícii navyše nájdete nové, netradičné obaly a vône - momentálne u mňa víťazí malina a citrónová tráva. 

To by bolo asi všetko, snažím sa to nepreháňať a musím sa priznať, že občas sa len osprchujem a nenatieram sa už ničím, hlavne keď sa ponáhľam niekam von. Inak sa ale natieram poctivo a v zime svoje resty hádam doženiem, no teraz si chcem užívať leto najviac ako sa len dá.


Ako vyzerajú vaše letné sprchové rituály? Používate nejaký špeciálny letný produkt alebo ste zástancami klasiky?

Komentáre

  1. s tými cien súhlasím :) sú skvelé a pre mňa omnoho lepšie ako balea :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značky Cien ani Creightons nemám vyskúšané. Priznám sa, že sprcháče nakupujem bezmyšlienkovite :D
    Vešanou siahnem po značke Dove či Nivea. Záleží tiež na tom, akú akciu majú práve v drogérií :)
    Momentálne chcem vyskúšať novú radu od Dermacol.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Občas aj ja nakupujem výlučne podľa ceny, niekedy mám zase chuť skúšať niečo netradičné a nové.

      Odstrániť
  3. Já sprcháče většinou dostanu k narozkám, k vánocům a podobně a pak se mi hromadí, takže akorát spotřebovávám :) takže používám různé :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vianoce sú tradične zdrojom kozmetiky a tej telovej hlavne. Už sa teším, čo to bude tento rok.

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  4. Sprchové gely jsou moje slabá stránka, jestli mám z něčeho z kosmetiky opravdu nezdravé zásoby, tak jsou to sprchové gely, pak když nějaký dopotřebuji, tak ani nevím po kterém sáhnout dřív:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkný článek :) já na léto asi žádné speciální nemám většinou používám sprchové gely od Nivey :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všechno, co voní po mandlích, malinách či kokosu,vítám s otevřenou náručí :D Jsem na tyto vůně hrozně zatížená a nekupuju si snad ani jiné:)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.