Estee Lauder Double Wear


Americká značka kozmetiky Estee Lauder je u nás povestná hlavne pre svoje make-upy. Ich Double Wear milujú snáď všetky ženy a ja som ho teda musela logicky skúsiť tiež. No, dovolím si tvrdiť, že tento make-up je obľúbený celosvetovo. Značku založili dvaja manželia ešte v roku 1946, takže tesne po vojne. Make-up mám doma už pekných pár mesiacov a tak si myslím, že je na recenziu ten správny čas.

Estee Lauder má svoje špecializované predajne napríklad v Bratislave, no viete ich zohnať aj online alebo v parfumériách. Na výber sú rôzne odtiene tohto make-upu Double Wear presne podľa podtónu pleti. Ak ste chladný typ, ružový podtón pleti ako ja, siahnite po make-upoch C ako cold. Ak ste teplý typ a máte žltý podtón pleti, isto vám budú sedieť W ako warm. Nuž a majú aj neutral pre neutrálny typy a podtóny pleti. Presne takto by mali fungovať všetky make-upy. Mnohokrát je na trhu dobrý make-up ale je buď len žltý, alebo len ružový alebo len neutrálny. S tým sa potom vyberá ťažko. Ja som si v predajni vybrala odtieň 1C1 a dostala som aj relatívne veľkú vzorku zdarma na vyskúšanie. Navyše personál v Estee Lauder je maximálne milý a ochotný. S takým prístupom k zákazníkovi som sa zatiaľ nikde na Slovensku nestretla. 


Neviem, koľko presne stojí make-up v kamenných predajniach. Ja som si ten svoj objednala cez elnino.sk, kde naň mávajú najlepšie ceny a častokrát zľavy. Vyšiel ma na nejakých 26 EUR čo je vcelku fajn, bežne stojí aj cez 30 EUR. Jediné, čo na tomto make-upe neviem pochopiť je chýbajúca pumpička. Produkt musíte z fľaštičky vylievať a následne aplikovať. Pre mňa tak trochu zastaralý spôsob aplikácie a pri značke ako je táto by som čakala fakt viac. Pumpčika sa dá zákupiť osobitne, ale mne to príde ako dosť divný ťah zo strany značky.

Samotný make-up sa predáva ako klasický Stay in Place alebo Nude. Ja som siahla po tom klasickom, Nude je skôr pre sušienky a slečny, ktoré nevyhľadávajú krytie. Samotný make-up je dlhotrvajúci, má SPF 10, vysoké krytie a matný vzhľad. A poviem vám, toto je prvý make-up, ktorý do bodky spĺňa všetko, čo sľubuje výrobca. Zasychá do matna, no pri aplikácii je klasický tekutý, len s ním treba rýchlejšie pracovať. Nevytvára žiadne mapy, perfektne kryje aj v tenkej vrstve. Nezalieza do vrások čiže sa dá používať aj ako korektor na očné okolie. No a samozrejme prežije snáď všetko, hádam aj celý deň. Doposiaľ som tak super make-up nemala. Akurát teraz v zime mi nejako vysušuje už aj tak suché čelo. Takže pre sušienky to asi úplne nebude, možno skôr ten Nude, ten je asi krémovejší. Pre mastnú pleť bude zase super v lete.

Páči sa mi aj balenie, netvrdím že nie, akruát to dávkovanie ma vyvádza z miery. Spočiatku som si make-upu vyliala vždy viac, než bolo treba. A to sa už potom späť vrátiť nedá. Make-up si nanášam klasicky štetcom a takto sa mi s ním pracuje najlepšie. Dokonca keďže je matný, nepotrebujem naň aplikovať takmer žiadny púder. Stačí len mastná T zóna a inak netreba nič. Myslím, že tento make-up je ideálnejšie používať v lete, v zime cítim trošku suchšiu pleť. Nerobí mi síce suché miesta, ale na mastnejšej pleti by určite pôsobil lepšie. Takže ja si ho šetrím na leto. 

Hodnotenie: 4/5 bodov, bod dole za chýbajúcu pumpičku.


Aj som chcela dať plných 5, no vzhľadom k cene make-upu si tú chýbajúcu pumpičku neodpustím. Inak je to dokonalý make-up aj na svadby, plesy či iné typy akcií. Skrátka všetko vydrží, všetko zakryje a nemusíte sa s ním báť, že sa v polke dňa rozpadnete. Toto je hádam prvá drahá beauty vecička, ktorá u mňa obstála. Stačí len sledovať jeho cenu a môžete si ho dopriať aj vy. Make-up nosím nepravidelne, striedam ho s mojím Dermacolom, no v lete ho budem nosiť asi nonstop.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či ste už skúšali slávny Double Wear prípadne iný drahý make-up a ako sa vám páčil /nepáčil.

Komentáre