Kerastase šampón na moje nové vlasy

Kerastase sampon na farbene vlasy

Kerastase je veľmi vychýrenou značkou starostlivosti o vlasy. Je na trhu už naozaj dosť dlhý čas a som si istá, že s ňou už mali mnohé z vás skúsenosti. Ja ju evidujem ešte z čias strednej školy. Patrí medzi luxusnú vlasovú kozmetiku, ktorá sa však dá kúpiť aj bežne na internete. Jej ceny sú samozrejme vyššie avšak myslím, že tá kvalita stojí za to. Sama som už mala pár produktov, no dnes chcem hovoriť o niečom, čo je na trhu stále nie tak skvelo zastúpené. Reč je o šampónoch na farbené vlasy. Poviete si, veď tých je už na trhu stovka. To je pravda, no väčšina z nich vlasy príšerne zaťažuje. Ja som vyskúšala veľké množstvo týchto šampónov. A takmer všetky mi vlasy extrémne zaťažovali a bolo jedno, či v sebe silikóny mali alebo nie. Už som hľadanie ideálneho šampónu na udržanie farby aj vzdala. Našťastie som si spomenula na Kerastase.

Tento šampón som už raz mala, bolo to roky dozadu počas vysokej školy. Nejako sa dostal k tete a tá mi ho darovala. To som bola v 7. nebi poviem vám. Vytiahnuť takýto kúsok na internáte to bolo teda niečo. Snažila som sa zistiť, kam značku vlastne zaradiť. Zdá sa, že spadá, ako väčšina kozmetiky, pod veľký Loreal Paris. Môj šampón je z radu Reflection a má 250 ml. Myslím, že obal sa zmenil od čias mojej vysokej len veľmi jemne. Otváranie aj farba obalu ostali, dizajn mi príde trochu iný, ale nič zásadné. Vychádza na cca 17 EUR, napr. na elnino ho za túto cenu viete zohnať. 

Mala som mierne obavy, či mi bude sedieť aj teraz. Stáva sa, že si vlasy na šampón zvyknú a druhé balenie už neznesú. Okrem toho má v zložení mnou nie príliš obľúbené silikóny. Asi viete, že šampóny so silikónmi ja už vôbec nepoužívam. Nakoľko som s ním však mala aj v minulosti dobré skúsenosti tak som zariskovala a vyplatilo sa. Netuším, ako to výrobca vymyslel avšak vlasy nie sú zaťažené. Nie sú ťažké na dotyk či pocit ani zbytočne skoro mastné. Čo sa mi stávalo pri asi všetkých šampónoch na farbené vlasy. Takže rozhodne odporúčam aj pre majiteľky mastnejších vlasov. 

Kerastase Bain reflection

Vôňa je trochu citrusová, našťastie nie tak agresívne a páči sa mi. Na to, že citrusové vône bežne nedávam, táto je robená akoby pre mňa. No a asi sa pýtate na to posledné - či chráni farbu. Z mojich skúsenosti fakt všetky šampóny na farbené vlasy farbu naozaj chránia. Resp. vymyje sa vám z vlasov pomalšie než pri použití bežných šampónov. Aj tu vidím istý efekt, no nie je to až také, že máte farbu aj po 10tich umytiach ako novú. Až takéto zázraky sa nedejú, no to ani neočakávam.

Hodnotenie: 5/5 bodov, najlepší šampón na farbené vlasy.

Moje dlhoročné hľadanie top šampónu na udržanie farby je zdá sa u konca. Takúto radosť človek nezažije každý deň. Ono tešiť sa treba aj z maličkostí a šťastní sú tí ľudia, ktorí to vedia. Ja sa rozhodne teším, že sa ku mne po dlhšom čase tento šampón opäť dostal. Funguje ako treba takže niet čo dodať. Za mňa najlepší šampón na trhu.

Aké máte skúsenosti so šampónmi na farbené vlasy? Fungujú vám alebo robia problémy ako mne?


Komentáre