Pleťové masky Gabrielle Salvette


Asi po prvýkrát v živote mi prišla fakt obrovská nálož pleťovej a telovej kozmetiky Gabriella Salvete. Táto pôvodom česká značka mi bola dobre známa ako značka dekoratívnej kozmetiky. Zdá sa však, že sa konečne odhodlala presedlať aj do inej sféry. Jej ponuka je aktuálne veľmi široká a myslím, že si vyberie každá a každý. Chýbajú už hádam len telové krémy a starostlivosť o vlasy. Avšak všetko časom, zatiaľ značka ponúka široký výber pleťových masiek, masiek na ruky, na nohy a produktov do kúpeľa. Dnes vám predstavím ich masky, telovým produktom som sa venovala minule.

Môj vzťah ku Gabrielle Salvete je veľmi kladný. Ako viete ich klasickú paletku očných tieňov v odtieni Rose mám doma už v druhom balení. Takže rozhodne odporúčam vyskúšať. Poďme však už ale k ich pleťovým maskám. Ak ste zástancom textilných masiek tak si určite vyberiete. Okrem textilných sú však v ponuke aj klasické, tekuté masky v sáčkových baleniach. Tieto balenia síce ja úplne nepreferujem, avšak dajú sa prežiť. 

Čo sa týka textilných masiek bola som veľmi spokojná hlavne s Dragon Fruit a Collagen mask. Krásne voňali, pleť úžasne vyživili a dodali jej šťavu. Collagen mask mala dokonca na moju pleť aj istý rozjasňujúci a omladzujúci účinok. Nie, vrásky nevyhladí avšak vyzerala som akási viac svieža a dovolím si tvrdiť že i o niečo mladšia. Takže ak idete na rande, ples alebo sa skrátka potrebujete nakopnúť po slabšej noci, táto maska môže byť pre vás to pravé. 

Kokosovú masku mastnejšej pleti neodporúčam. Na mňa je hydratačná až príliš a navyše je po nej pleť dosť mastná. Vytvorili sa mi z nej aj vyrážky takže túto odporúčam skôr suchej pleti. Mne osobne ani tá vôňa neprišla príliš vábna. 

A teraz už poďme ku klasickým maskám. Veľmi som si zamilovala čiernu zlupovaciu masku na čistenie pórov. Pozor fakt funguje, viditeľne odstraňuje čierne bodky. Keď to vidím ja tak to musí vidieť celý svet. Zlupovací efekt je však mierne bolestivý a pripomína depiláciu pleti. Takže toto by asi bolo fajn nejako vylepšiť do budúcna. Inak maska sama o sebe je vynikajúca.  

Okrem masky na čierne bodky ponúka značka ešte Collagen mask a masku s koenzýmom Q10. Obe mi prišli dobré, hydratačné a pekne voňali. Mojej pleti budú sedieť viac asi v chladnejšom čase, teraz som ich používala pomenej nakoľko je pleť mastnejšia. Suchým typom pleti ich však určite odporúčam. 

Maska na oči bola pre mňa totálnym objavom. Doposiaľ som tieto chladivé masky na oči nemala takže som sa veľmi tešila. Žiaľ nepríde mi, že niečo robia. Nezaznamenala som ani len miernu hydratáciu očného okolia. Jediné, čo vankúšiky robia je že chladia. Inak asi nič. 

Ak by som to mala zhrnúť tak za mňa je totálnym objavom roka čierna zlupovacia maska. Na vyčistenie pórov na nose je úplne úžasná a maximálne efektívna. Textilné masky ja úplne nepreferujem avšak tá kolagénová je fakt skvelá. 

A čo vy a Gabrielle Salvete? Všimli ste si ich nové produkty starostlivosti o pleť a telo?


Komentáre