Saffee olejový odličovač

Saffee odlicovanie

S produktmi na odličovanie sa u mňa akoby roztrhlo vrece. A to som si žiaden nový nekupovala už asi rok. Nakoľko je však korona doba tak sa líčim menej, do práce stále fyzicky nechodím a produkty na odličovanie mi teda vydržia dlhšie než obvykle. Najradšej mám olejové odličovače pretože pri nich nie je potrebné používať tampóny. No a jeden taký vám dnes ukážem.

Je od francúzskej značky Saffee a viete ho kúpiť na notino.sk. Ide o Oil-to-milk make-up remover. Voľne by sme to teda mohli preložiť ako olejovo-mliečny odličovač. Je určený iba na odličovanie pleťového make-upu, na odlíčenie očí ho fakt neskúšajte. Ja mám vcelku veľké, 250 ml balenie, no na notino kúpite aj mnešie, 100 ml za cenu 7 EUR. To moje je aktuálne vypredané avšak verím, že ho naskladnia. Ako sa píše na notine tak produkt je prírodný a vhodný pre všetky typy pleti.

Pre mňa je toto doslova unikátny kúsok. Odličovač v podobe oleja, ktorý sa po zmiešaní s vodou zmení na mlieko a vy ho potom z pleti jednoducho opláchnete. A máte hotovo. Navyše nie je tak mastný ako bežné oleje nakoľko to nie je úplne klasický odličovací olej. Je vcelku riedky takže pozor aby ste to s množstvom neprehnali tak ako ja. Zo začiatku som s tým mala vcelku problémy. Na jedno použitie vám stačí naozaj malé množstvo takže si ani len netrúfam odhadnúť ako dlho mi potrvá, kým produkt miniem. Používam ho už asi pol roka a neminula som ani len tretinu balenia. Aj uzáver je praktický, vyklápací takže sa mi viečko nemotá po celej kúpeľni.

Saffee moisture odlicovac

Pleť po odlíčení nie je vôbec mastná, nevytvára sa mi z tohto odličovača žiadne akné. Ja viem, to asi nie je bežné, avšak čistič pleti od Cerave dokázal aj to. I keď bol zmývateľný takže tento produkt je podľa mňa extra trieda. Myslím, že na trhu nie je veľa takýchto produktov ak vôbec nejaký. Pre mňa je toto prvá skúsenosť s týmto typom produktu. Jediné čo vám fakt neradím je odličovať si ním oči. Samozrejme, ja som to musela vyskúšať. Moja zvedavosť by mi to nedovolila. Avšak fakt dosť štípe, je totiž aj mierne parfumovaný takže na odlíčenie očí skúste radšej niečo iné.

Hodnotenie: 5/5 bodov, absolútne perfektný. 

Aj keď milujem univerzálne produkty tak sa mi Saffee odličovač veľmi páči. Nemám mu naozaj čo vytknúť a rozhodne odporúčam vyskúšať ho. Hydrofilné odličovacie oleje sú skvelé, no tento produkt je ešte o level lepší. So značkou mám zatiaľ len samé pozitívne skúsenosti, mala som už aj ich ľahké pleťové sérum a aktuálne mám doma ešte krémy. Síce s českým e-shopom notino zatiaľ nespolupracujem, no kozmetiky z Notina mám doma veru dosť. Mám svoje "tajné zdroje" čo vám poviem. 

Skúšali ste tento famózny odličovač? Poznáte na trhu podobný produkt?

Komentáre