Blogger - zastaralá platforma, ktorú stále milujem

zdroj

Aj keď nemá nič moc šablóny na výber a v mnohých smeroch sa tu nepohnete, ja som si akosi na blogger.com zvykla. Tu som si založila svoj prvý blog a dlhé roky som na bloggeri fungovala ako Beauty blogerka. Aktuálne mám už aj web na wordpresse s vlastnou doménou www.biankanotesbyjanka.sk, kde sa venujem osobnému rastu a koučingu. Takže ak vás zaujímajú články na túto tému tak sa určite pozrite aj sem. Každopádne si myslím, že ja a blogger to už s kozmetikou nejako dobojujeme. Stále sa tejto sféry nejako neviem vzdať i keď mi mnohí odborníci tvrdia, že riešiť viacero tém naraz sa nedá. Ja som však živý dôkaz toho, že to ide.

Niektoré všeobecne mienené rady sú určite skvelé, ale čo ak to človek proste cíti inak? Čo ak sa skrátka neviem vymedziť v jednej téme? Čo ak sa neviem vzdať svojej kozmetickej vášne? Nuž rozhodla som sa prepojiť ich. Nazývam to KONCEPT 2 KK - KOUČING A KOZMETIKA. A jedine tak dokážem fungovať. Takže zatiaľ až kým ma to fakt neprestane baviť sa tej kozmetiky skrátka nevzdám. Články sa snažím písať pravidelne a uverejňovať aspoň raz týždenne, zvyčajne v nedeľu. Ak motyka vystretlí a múza ma navštívi tak to ide aj viackrát. 

Nedávno som sama prechádzala krízou. Z domu pracujem nedobrovoľne už druhý rok a tak nejako ma už všetko doma prestalo baviť. Korona spôsobila že už poznám každú kút svojej izby a skrátka mi už dochádzali baterky. Rutina je fajn, ale byť akoby väzňom vlastného bývania už tak fajn nie je. Nič ma nebavilo, prestala som točiť aj písať a skrátka som sa akosi v ničom nevidela. A potom som sa rozhodla, že ja sa predsa nikdy nevzdávam a musím nájsť cestu von. Nešlo to ľahko no aspoň som chápala, kde je pes zakopaný. A tak som znova v sebe objavila obrovskú vášeň pre kozmetiku. Mám pocit, že ma to množstvo už asi zatopí. Niektoré produkty mi doma stoja už pomaly rok, ale nebojte sa, mám plán. 

Takže ak aj vy stojíte na križovatke, nič vás nebaví a korona doba vám už lezie krkom dajte si čas. Tá vášeň príde, môžete ju hľadať ale netlačte na seba zbytočne. Raz to príde a ktovie, možno to bude práve aj tá kozmetika ako je tomu u mňa už viac ako 8 rokov.

S láskou vaša Janka 


Komentáre

  1. Úplne Ti rozumiem. Tiež pracujem doma a odvtedy blogu venujem menej času. Keď skončím v práci, opúšťam miestnosť v ktorej pracujem a tým pádom sa už nevenujem ani blogu. Pracovný stôl sa mi skrátka spája s prácou.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.