Uriage ľahké pleťové sérum

serum

S príchodom jari a teplejších dní sa pleti žiada niečo ľahšie. Zvyčajne som používala oleje alebo produkty kórejskej kozmetiky. Tentokrát som sa však rozhodla pre ľahké sérum na báze vody od značky Uriage. Priznám sa, bola som zvedavá nakoľko Uriage som zatiaľ doma vôbec nemala. Nayvše ma hľadala sérum, ktoré by bolo fakt ľahké a tak som skúsila toto Eau Thermale Water serum.

Sérum je v krásnom balení, má 30 ml a dávkuje sa pumpičkou. To dávkovanie funguje fakt dokonale, nemám sa na čo sťažovať. Mňa samozrejme najviac zaujíma, čo sa v sére nachádza teda jeho zloženie. Z hlavných zložiek sú v sére obsiahnuté Uriage termálna voda, kyselina hyalurónová, glycerín a tiež urea. Celé zloženie som našla na oficiálnej stránke Uriage, takže si ho môžete zo zaujímavosti pozrieť. No a keď som ho tak preletela očami tak je pravda, že toto najlepšie zloženie nie je. Navyše sérum dosť výrazne vonia čo ma teda na lekárenskú kozmetiku až prekvapilo. Kúpite ho na Elnino.sk za cenu necelých 14 EUR čo je podľa mňa na sérum prijateľná cena. 


Spočiatku som skúšala používať sérum iba samotné, nedávala som na pleť nič viac. Tu asi chápete, že to nebol najlepší nápad. Sérum je na báze vody a teda je potrebné naň ešte niečo dať. Keď som však začala sérum na pleť vrstviť, to už bola iná káva. Zvyčajne si dávam sérum ako prvý krok a potom nasleduje buď toner, moja obľúbená maska Saffee alebo šípkový olej. Skúšala som sérum použiť aj ako podklad pod make-up a tiež to ladilo. Len netreba čakať nejakú extra hydratáciu pleti, tá sa v prípade tohto séra na mojej pleti nekonala.

Myslím, že sérum je vhodné pre mladé ročníky a pokiaľ so sérami začínate. Rozhodne neublíži žiadnemu typu pleti, akné nespôsobuje a môžu ho používať všetky vekové kategórie. Len si myslím, že nie je tak hydratačné ako napríklad moja pleť vo veku 33 rokov potrebuje. Každopádne je fajn na cesty a hlavne mi príde praktické a nie zbytočne mastné. Asi si ho vezmem aj k moru.

Hodnotenie: 3/5 bodov, priemer, na začiatok fajn no ja potrebujem už viac.

Čím ďalej tým viac sa utvrdzujem v tom, že kyselina hyalurónová je na moju pleť už skrátka slabá. Áno je skvelé, ak ju produkty obsahujú, no ja už skôr preferujem hutnejšie a viac výživné séra. Na druhej strane je vždy super mať doma takéto základné sérum, na ktoré môžete naniesť v podstate čokoľvek. Za tú cenu je fajn vyskúšať, rozhodne odporúčam ak hľadáte nejaké základné sérum tak toto určite áno.

Aké pleťové sérum používate? 


Komentáre

  1. Ahoj, sérum vypadá hezky. Já teď z dermokosmetiky zvažuji pořízení nějakého tělového mléka, mám pokožku v katastrofálním stavu tak nevím zda La Roche Posay nebo spíš Uriage či dokonce CeraVe. Séra mám teď rozdělaná hned dvě Yves Rocher Botanique a The Ordinary Kyselinu hyaluronovou, za mě je to v mých necelých 22 ještě pořád super složka, kterou hojně vyhledávám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že všetky tri značky majú skvelé produkty na telo. Skúšala som La Roche Posay a teraz mám doma CeraVe. Síce nevonia ale je perfektné, tuším tu na blogu v histórii je aj komplexná recenzia keď tak pozri.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.