Caudalie toner s hroznom a ružovou vodou

Caudalie toner prirodna kozmetika vino plet

Ružovú kozmetiku som kedysi milovala a ako viete, bola som aj v priamom srdci ružovej kozmetiky - v Bulharsku. Vôňu ruží a ruže samotné milujem a na ružovú kozmetiku som taktiež nezabudla. A preto keď som našla v ponuke franzúczskej prírodnej značky Caudalie na Elnino.sk toner s ružovou vodou, bolo vybraté. Caudalie je zároveň povestná obsahom hroznových výťažkov vo svojich produktoch čo je tiež zaujímavá zložka, ktorú som chcela preskúmať. Kombinácia perfektná, toner mám doma a dnes vám o ňom niečo napíšem.

Na testovanie som si pre istotu vybrala menšie, 100 ml balenie. To sa predáva za cenu cca 8 EUR takže za mňa celkom normálna cena, ktorú som za toner v pohode ochotná dať. Balenie je plastové, produkt nemá rozprašovač čo možno niekto berie ako mínus. Ja to práve naopak  beriem ako plus keďže si produkt aplikujem na pleť rukami priamo. Produkt má jemnú, no veľmi príjemnú vôňu. Je to niečo medzi sviežou a jemne sladkou vôňou. Je vhodný pre všetky typy pleti, no citlivej by som ho pre existujúcu parfumáciu neodporúčala. 

A poďme sa už pozrieť na toner detailnejšie a z pohľadu toho, či som s ním spokojná. Nuž takto, vôňa je jednoznačne úžasná. Balenie si ma tiež získalo, zloženie tiež - prírodná kozmetika, ružová voda na tretej priečke v zložení sľubujú svoje. Používanie toneru však nebolo úplne také, aké som čakala. Ak som si toner naniesla tak, ako to robím bežne, na vopred umytú a jemne vlhkú pleť, tak ma dosť štípal. Skúšala som to takto viackrát žiaľ štípanie neustúpilo. Ok toto už poznám, výnimočne sa mi to stáva a teda som skúsila naniesť toner klasicky na úplne suchú pleť (umytú, ale suchú). Tu už to štípanie nebolo takmer cítiť, no nejaké tu stále bolo. Príliš nerozumiem kedy a prečo sa to deje, no to je dôvod pre ktorý som toner príliš nevedela spotrebovať.

Caudalie francuzska kozmetika toner plet


Niekedy je to typom pleti, inej žene môže sedieť, no mne to štípanie akosi neprešlo. Nepomohlo ani naniesť naň šípkový olej. Jednoducho to štípanie je prítomné stále takže aj preto citlivá pleť má v tomto prípade za mňa stopku. Účinky som sa aj napriek tomu snažila odpozorovať. Príde mi, že toner niečo robí, no poznám aj toner s vyššou hydratačnou schopnosťou. Za mňa veľká škoda nakoľko viem, že značka je dobrá, je prírodná a je mi sympatická. Išlo síce o môj prvý produkt, no určite dám značke ešte šancu.

Hodnotenie: 3/5 bodov, nakoľko ma však štípe tak je to skôr nižší priemer.

Aj keď sa kozmetikou zaoberám už roky, všímam si zloženie a vyberám starostlivo, stane sa mi, že trafím vedľa. Čím to je že niektoré tonery štípu pleť to vám veru nepoviem. Tento má v sebe zelené hrozno čo tak bežne ja u produktov nemávam, ale nemôžem zaručiť, že je to tým. Mňa štípe takže príliš neviem ako ho spotrebujem. Možno na odličovanie pleti alebo ho posuniem niekomu a zistím, že štípanie bol naozaj len môj problém. 

Majte sa krásne a dajte mi vedieť, či sa vám stáva, že vás pleťový toner štípe na pleti. 

Komentáre

  1. Ahoj, určitě doporučuju prodat na Facebooku na nějakém bazárku, kord takovýto lepší produkt bude prodejný dobře. Já teď mám doma nahromaděnou levnější kosmetiku, co mi nesedla a moc nevím co s tím :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super nápad Sabi ďakujem. Nuž ja zvyčajne kozmetiku posúvam po kamoškách a rodine ale už ani niet komu vlastne. Možno sa s touto odlíčim a bude.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.