Dermacol vlasová kozmetika pre brunetky

Dermacol sampon na vlasy brunetka kondicioner

Príbeh tejto vlasovky Dermacol sa začal úplnou náhodou. To sme vám tak sedeli s jednou z mojich top kamošiek na čokoláde. Sedíme, kecáme tak ako je to u nás už bežným zvykom. O vzťahoch, živote a o všetkom možnom. A medzi rečou mi spomenie, že má doma šampón a kondicionér od Dermacolu, ktorý jej ale vôbec nesedí. A tak sa ma pýta, či mi ho ako beauty blogerke neposunie. Takéto návrhy samozrejme nemôžem odmietnuť. Spočiatku som jej však nechcela veriť, že Dermacol vyrába aj produkty starostlivosti o vlasy. Zjavne bola informovanejšia ako jej beauty blogerská kamoška. A tak sa stalo, že toto Brunette vlasové duo mám už doma ja. A konečne som ho vyskúšala natoľko, aby som sa k nemu vedela objektívne vyjadriť. Presne to sa aj dnes stane, tak poďme na to. 

Dermacol je česká značka, ktorá je preslávená svojimi makeupmi a dekoratívnou kozmetikou celkovo. Jasným dôkazom som aj ja samotná a mnou už rokmi kupovaný makeup 24h Control od Dermacol. O tom, že sa už pustili aj do vôd vlasovej kozmetiky som nebyť kamošky naozaj netušila. Možno k tomu prispieva aj fakt, že starostlivosť o vlasy skúšam a striedam najemnej. Hlavne čo sa týka šampónov. Predsa len roky ťažkostí s mastnými vlasmi ma naučili, že ak niečo funguje, vlasy majú objem a nie sú mastné po 1 dni, treba sa toho držať. Obaly šampónov sa mi páčia, aj keď musím priznať, že som si musela pri používaní dávať pozor na to, čo je šampón a čo kondicionér. Zároveň priznávam, že duo resp. set šampón a kondicionér rovnakej značky aj rovnakého radu mávam doma málokedy. Balené sú v tube, kondicionér je logicky o niečo menší a celý rad je vhodný pre brunetky. Produkty neobsahujú parabény ani minerálne oleje a ani pre mňa najdôležitejšiu a najviac škodnú látku - silikóny (aspoň šampón). Takže v tomto smere pokoj.


Dermacol brunetky hnede vlasy sampon kofein

Šampón Hair Ritual Brunette má 250 ml a stojí cca 7 EUR, čo veru nie je málo. Oficiálne ide o obnovujúci šampón pre brunetky s obsahom kofeínu. Zloženie je ako som už spomínala bez parabénov, minerálnych olejov a hlavne silikónov. Kompletné zloženie nájdete tu. A teraz prichádza to najlepšie a tým je jeho krásna, jemne sladko-čokoládová vôňa a hnedá farba. Takže skutočne je pre brunetky. Zároveň som si všimla istú podobnosť so šampónom pre brunetky Balea Glossy Braun. Ten som ja milovala a používala roky. A tento mi pripadá veľmi podobný všetkým - farbou, vôňou aj účinkami. Tak Balea ako aj tento Dermacol totiž skutočne viditeľne rozjasňujú a zvýrazňujú vašu hnedú farbu vlasov. Nie, nezafarbia vám ich aj keď máte vlasy blond či plavé. Avšak s tou hnedou dokážu zázraky. Priznávam však, že šampón mi sedel len pokiaľ som mala nafarbené vlasy. Ak som už mala farbu dosť odrastenú od korienkov tak mi s ním vlasy nedržali tvar a mastili sa. Takže chápem kamošku, mala pravdu, ak ste prirodzená brunetka tak je možné, že vám šampón tak pekné vlasy neurobí. Je však skutočným zázrakom pre farbené brunetky ako ja.

Hodnotenie: 4/5 bodov, skvelý ale iba ak máte farbené vlasy. 

dermacol kofein kondicioner vlasy biankanotes

Pokračujeme kondicionérom, ktorý som mala skutočne problém rozlíšiť. Balenie je vzhľadovo úplne totožné akurát kondicionér je o niečo menší. Zároveň je biely a nie hnedý ako šampón, tu sa už pomýliť nemôžete. Kondicionér je čo sa týka zloženia o niečo iný. Obsahuje makadamiový olej, bambucké maslo a keratín. Aj tu nenájdete minerálne oleje ani parabény, silikóny v ňom však sú. V tomto prípade mi to neprekáža, horšie by boli silikóny v šampóne. Celé zloženie nájdete tu, silikóny tam sú ale aj všetky ostatné spomínané zložky. Mne sa kondicionér páči, len to netreba prehnať s množstvom. Mám skúsenosti, že tie silikónové kondicionéry sú na to náchylné takže stačí pomenej. Jediné mínus vidím v nejako extra ťažkom vytláčaní produktu. Neviem, či je to len nejaký chybný kus alebo to tak majú vo všeobecnosti. Inak som s kondicionérom spokojná, no nejaký extra efekt čo sa týka hnedej farby tu netreba čakať. Možno ak by ste si ho naniesli od korienkov, to si však môžu dovoliť len majiteľky suchých vlasov, aj to si nie som úplne istá. Celkovo však výživa kondicionéru má význam skôr v dĺžkach vlasov a pri končekoch. 

Hodnotenie: 5/5 bodov, perfektný.

Na Notino.sk sa dá zohnať toto duo aj ako darčekový set. Určite je to skvelý typ na darček, hlavne pre ženy. Kedysi som si radšej kupovala produkty osobitne, ale v poslednom čase som aj ja prepadla čaru setov a balíčkov. Odkladám si aj krabičky, možno aj preto, že som estetický a vizuálny typ a všetko, čo vyzerá pekne sa mi páči. S produktmi som spokojná, sedia mi obe, no ten kondicionér predsa len o niečo viac pretože je univerzálnejší. Akonáhle budú vlasy po farbení cca pol roka a budú odrastené, už mi šampón sedieť nebude. Pokiaľ viem, Dermacol má aj šampóny pre blond a červené vlasy, možno aj iné, tieto som však našla ja. Značka teda príjemne prekvapila a myslím, že aj vo vodách vlasovej starostlivosti sa rozhodne nestratí. 

Skúšali ste šampóny Dermacol? Čo hovoríte na ich vlasovú kozmetiku?


Komentáre

  1. O tom, že Dermacol robí aj vlasovú kozmetiku som nevedala ani ja. V Nemecku sa Dermacol dá zohnať len na Notine, takže veľmi ani neviem, aké majú novinky. Ja si tiež vlasy farbím na hnedo, takže by to mohlo byť aj niečo pre mňa. Keď domíňam otvorené šampóny, tak sa po nich pozriem. Ďakujem za recenziu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš to a to si ja hovorím, aký máme na Slovesnku obmedzený trh. Asi každý trh má svoje špecifiká avšak som vcelku prekvapená, že Dermacol v Nemecku nie je. Tak aspoň že existujú tie e-shopy.

      Odstrániť
  2. Ahoj, zaznamenala jsem, že uvedly na trh řadu vlasové péče, ale ještě jsem nezkoušela. Mám v plánu vyzkoušet řadu pro brunetky od Baley, ale to nejdřív musím zlikvidovat domácí zásoby.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá brunete od Balea a tento rad Dermacol sú si veľmi podobné.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.