Prírodný pleťový peeling pre milovníkov kávy

purity vision pletovy peeling kava biankanotes

Prírodnú kozmetiku sme tu nemali už veru poriadne dlho. No vďaka mojej milovanej online predajni Elnino.sk sa to zmenilo. Určite si u mňa pamätáte časy, kedy sa to na blogu prírodnými článkami len tak hemžilo. A možno sa pýtate, čo sa stalo. Takmer nič, akurát som sa stala opatrnejšiou, čo sa týka parfumácie no a tá prírodná ju zvykne mať. Síce prírodnú, no ani také esenciálne oleje nie sú úplne beziritačná záležitosť. Našťastie zdá sa, že išlo iba o moju opatrnosť a planý poplach. Vône v kozmetika ani kozmetika samotná mi neškodia. To by už len bolo. No a tak som sa odvážila na skutočne extra silnú "kávu" - kávový peeling českej značky Purity Vision

Česká Purity Vision bola u mňa dlho značkou, ktorá vyrábala len kvetové vody. Hádam najznámejšia je práve tá ich ružová. Mala som ju doma, aj na blogu som vám ju ukazovala. Určite fajn, no pre mňa sú hydroláty ala kvetové vody dosť zbytočný produkt. Tým, že nemajú hydratačné vlastnosti ich za plnohodnotný toner nepovažujem. Takže takto som si ja na dlhší čas značku zaškatuľkovala. Potom sa však postupne začali vypracovávať na značku, ktorá už má čím zaujať. V ich ponuke už nájdete aj pleťové krémy, pleťové oleje či dokonca pleťové séra. A práve to ružové sérum by som raz veľmi rada vyskúšala. No a okrem iného majú aj pleťové peelingy. A dokonca rovno dva, nechtíkový a kávový. Ja som si podľa nosa vybrala ten kávový. Predsa len nechtík mi až tak nevonia, káva to vyhrala. Samozrejme, na konci článku porovnám tento peeling s mojím milovaným, našľahaným peelingom 9 divov plodov. Mimochodom tiež prírodný. 

Keď už som však začala tým porovnaním peelingov, treba povedať, že 9 divov plodov mi dochádza. Som už skutočne na dne sklenenj fľaše a tak prišiel čas na niečo nové. Purity Vision kákový pleťový peeling sa považuje za produkt 3 v 1. Dá sa využiť ako peeling, maska a aj na bežné čistenie pleti. Viacúčelovosť splnená, za mňa paráda. Na výber máte z viacerých balení, ja mám také menšie, ktoré sa lepšie skúša a to 70 ml. Stojí cca 9  EUR, viem, nie je to najmenej, avšak je to prírodný produkt, ktorý vám vydrží dlhšie. 

kava peeling purity vision plet

Balenie je plechové, avšak pekné a podľa mňa lepšie ako sklo. Aj veľkosť sa mi páči, aspoň ho stihnete spotrebovať kým preexpiruje. Poďme však už ale konečne na moje dojmy. Peeling veľmi výrazne vonia za kávou. Skutočne ide o dosť výraznú vôňu, nič jemné. Príčinou je skutočná káva, ktorá je v jeho zložení. Farba je tmavá, takmer čierna, ale na pleti nevytvára hrubú čiernu masku. Tým, že je to olejový peeling tak sa toho netreba obávať. Ja som ho samozrejme najprv používala ako klasický peeling. Na tento účel mi pripadá dobrý, i keď je po ňom pleť jemne mastnejšia. Opäť práca zloženia, kde je vo veľkom zastúpení práve slnečnicový olej. Ešte tu nájdete glycerín a arabica kávu. Kompletné zloženie nájdete tu. 

Na účely peelingu a klasického čistenia mi produkt príde fajn. Príliš ale nesúhlasím s označením maska. Maska má byť za mňa konzistenciou jednotná. Mám rada masky, ktoré vytvoria jednoliatu vrstvu a to v tomto prípade nie je možné. Takže ako maska to mne úplne nesadlo, no vyskúšala som. Ani som nevidela žiaden rozdiel keď som ho používala krátko na čistenie či dlhšie ako masku. Inak som na ňom nenašla nič zlé, vonia príjemne, aj keď dosť silno. No ak milujete vôňu kávy, toto bude ono.

Hodnotenie: 4/5 bodov, takmer dokonalý.

Takmer dokonalý aj preto, že mne osobne sa ten peeling 9 divov plodov zdá stále lepší. Jemnejšie vonia a má viac homogénnu konzistenciu. Tá šľahačka sa mi jednoducho páči o niečo viac. Aj tento je však rozhodne super a možno na chladnejšie dni lepší, pretože trochu tú pokožku aj vyživuje. Takže možno práve v jeseni/zime si viem predstaviť používať práve tento peeling. 

Tak sme na konci, peelingu je v balení stále pomerne dosť. Tých 70 ml asi klame pohľadom. Ako som už písala vyššie, príde mi skvelý, hlavne v dňoch, kedy vaša pleť potrebuje hydratáciu. Za masku by som ho asi neoznačila, no na bežné čistenie či ako peeling je veľmi dobrý. A ešte vás poteším - kávový peeling majú ja vo verzii na celé telo. 

Čo hovoríte na prírodné pleťové peelings? Používate alebo dávate skôr prednosť tým klasickým?

Komentáre

  1. Ahoj, já celkově peelingy na pleť příliš nevyhledávám a ty kávové už obecně docela vzdávám pro ten bordel :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak pri tomto sa neporiadku fakt netreba báť, nič také som si nevšimla.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.