Mixa Hyauloregel nepenivý gél - out of stock

Mixa pletovy gel cistenie odlciovanie bez mydla nepenivy

A máme tu znova opäť jeden prípade super produktu, ktorý už nie je na scéne. V mojom prípade ešte je, čerpám zo zásob. Toto som konkrétne objavila doma na východe a že teda skúsim. Nič iné som doma na čistenie pleti nemal. Mydlo Dove sa mi na pár dní rozbaľovať nechcelo. Gély síce bytostne neznášam, no jednoducho som nemala na výber. A gél ma samozrejme, milo prekvapil. Po dôslednom otestovaní som sa rozhodla napísať o ňom pár riadkov. Zaslúži si to. Pri pátraní po jeho aktuálnej cene som však, opäť raz, narazila na out of stock problém - výroba sa skončila. 

Priznávam, na gély príliš nie som. Väčšina zbytočne pení, vysušuje, prehnane vonia a celkovo mi gély dlho neboli sympatické. Na cesty či na pár dní doma však paradoxne používam prevažne tie. Celé veľké mydlo Dove, ktoré je mojím top čistiacim produktom života, sa mi so sebou vláčiť nechce. Síce to nie je tekutina takže na letisku s ním problém mať nebudú. Na čistenie na cesty však nie je práve najkomfortnejšie. A tak skúmam oblasť pleťových gélov. No a ako vidíte - nie je mi to súdené. Len čo sa pre nejaký trochu nadchnem, s hrôzou zistím, že je už z trhu dávno preč. Možno som nejako zaspala dobu. 

Samozrejme, gél je doma už nejaký ten čas. Aj z tohto dôvodu som si radšej preverila, či sa doň môžem plne zamilovať a kúpiť si ďalší do zásoby. Pre prípad stopnutia predaja. Nuž predbehli ma a urobili to za mňa. Keď som skúmala aktuálny sortiment Mixa nič tak super som nenašla. Tento gél je vhodný pre citlivú pleť, neobsahuje mydlo, dá sa používať na pleť a dokonca aj na oči. Obsahuje kyselinu hyalurónovú a potvrdzujem, má aj takú konzistenciu. Gél je číry a teraz príde to, prečo ho tak veľmi milujem - NEPENÍ. Vôbec a absolútne. Dám si ho na pleť, premasírujem a úplne jednoducho opláchnem. Veľmi oceňujem aj aplikačnú pumpičku. No a samozrejme - viacúčelovosť. Toto vašu pleť nielen finálne dočistí, ono ju to aj úplne v pohode odlíči. Otestované. 

Hodnotenie: 5/5 bodov, perfektný. 

mixa kyselina hyaluronova gel bez mydla nepenivy

Jediné, čo je fakt smola je, že ho Mixa už nevyrába. Vlastní nejaké čistiace krémy na citlivú pleť a z gélov zase hlavne ten na mastnú pleť. A gélom na mastnú pleť ja dôverujem najmenej. Zvyčajne sú veľmi vysušujúce, zbytočne prevoňané, čo síce Mixa možno opomenula. Napriek tomu mi čo sa týka zloženia príde tento Hyalurogel najsympatickejší. Značka má stále rad s kyselinou hyalurónovou, sú to však hlavne krémy či pleťové séra. Vyslovene čistiaci produkt som nenašla, ale možno som len zle hľadala. Ak o niečom podobne super viete, prosím informujte ma v komnetároch.

Moje recenzie sú zvyčajne dlhé, avšak toto je gél. Nanesiete, umyjete a je to. Niet tu príliš čo viac dodať. Zložením sa mi páči - žiadne mydlo, žiaden alkohol. Nepení a má v sebe istý podiel kyseliny haylurónovej. Ako veľký, to vám nepoviem, v zložení úplne na vrchných priečkach nie je. To však ešte úplne nemusí byť problém. Za mňa je teda naformulovaný skvelo, avšak už nedostupný. 

Je mi ľúto, že som vás tu dnes pekne navnadila a nič z toho. Holt aj taký je kozmetický trh, plný super produktov, ktorý zmiznú rýchlejšie, nech sa stihnete nazdať. Skúšala som nájsť vám aj sebe vhodnú náhradu - žiaľ, nič čo by ma v radoch Mixa príliš nadchlo. Ako značku ju mám vcelku rada, no čo sa týka gélov - netuším. 

Čo vy a Mixa? Máte nejaký overený, nepenivý pleťový gél?

Komentáre

  1. Ahoj, napadá mě že by ti mohl sedět The Inkey List Oat Cleansing Balm, případně od Avonu z Soothe řady :) Od mixy mám ráda jejich produkty na odličování, problém nemám ani s čisticími gely, u tělových mlík je to tak 50:50, ale mám pocit, že znám prostě spoustu lepších. Kdysi jsem měla ráda i Hyalurogel krémy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten Inkey List si pozriem ďakujem. Vidím, že máš Mixa produkty dosť otestované.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.