Značka mojimi očami - Dove

znacka mojimi ocami Dove kozmetika Unilvere

Po dlhšej spisovateľskej pauze som už snáď opäť naplno späť. Vy ako čitatelia ste to možno nevšimli nakoľko mám vždy pár článkov v zálohe. Pravda je však taká, že som získala novú prácu a tá ma na určitý čas kreatívne vyčerpala. Začiatky sú ťažké, hovorí porekadlo. V tomto prípade možno nie ťažké fyzicky, ale skôr náročné na energiu. Nová práca si vyžaduje zaškoliť sa do procesov a vnímať takmer celý deň, nasávať nové info. A to si vyžaduje kopu energie takže na články a kozmetiku mi tej energie ostane pomenej. Našťastie už viem, že tá energia sa časom znova ustáli, v práci sa zaučím a život aj blog pôjdu ďalej. Končiť s týmto projektom rozhodne neplánujem a tak poďme ďalej v rubrike - Značka mojimi očami. Dnes o mne veľmi sympatickej, modrej značke Dove.

Značka Dove patrí pod veľkú kozmetickú sieť Unilever. Krajinou pôvodu tejto značky teda nie je Nemecko, ako som tuším kedysi mylne v článku napísala. Za toto sa vám, sebe aj značke úprimne ospavedlňujem. Unilever je totiž americká spoločnosť, ktorá má svoju dlhoročnú tradíciu. Všetko to začalo dávno, ešte v roku 1952 kedy spoločnosť Unilver odkúpila od Francúzov patent na ich produkty, ktoré boli výnimočné tým, že obsahovali práve tú legendárnu - štvrtinu hydratačného krému. Odtiaľ pochádza aj ich Motto: Dove nevysuší ako mydlo pretože obsahuje jednu štvrtinu hydratačného krému. Spomínam si, že kedysi bola značka Dove iba o mydlách. Neskôr sa však začala pomerne rýchlo orientovať aj na telové krémy, sprchové krémy, dezodoranty, kozmetiku pre bábätká či dezodoranty.  Dokonca majú aj rad pre mužov. Jediné, kde sa značka zatiaľ nepokúsila vstúpiť je trh s pleťovou kozmetikou. Avšak možno aj na to časom príde. 

Dove original kozmetika telo starostlivost

Dove produkty majú svoju špecifickú, jemnú ale veľmi peknú vôňu. Mne osobne ten ich rad Original evokuje niečo veľmi čisté, príjemné, krémové a tento rad ako viete aj z predošlého článku o tejto značke - milujem. Dove však neostal iba pri tejto modrej a jemnej klasike. Čo sa týka vôní tak skutočne experimentuje, prináša aj rôzne sezónne limitky takže si vyberie naozaj každý. Mne sa však najviac páčia práve púdrové vône. Či už táto ružová vo forme dezodorantu, Silk ktorú nájdete v ich krémovom sprcháči alebo vôňa lotusu a ryže. 

Produkty Dove boli za mňa vždy také tie krémovejšie a viac hydratačné. Ich mydlo používam dodnes ako môj skutočne osvedčený čistič na pleť. Viem, že bežné mydlo sa na pleť používať nemá, jeho zloženie by mohlo pleť vysušiť. Dove je ale iné a mne už roky absolútne vyhovuje. A nech si vraví kto chce čo chce. Niet na svete gélu, ktorý by prekonal toto. Rovnako tieto mydlá oceňujem na ruky. Tie moje sú citlivejšie na chlad a zároveň dbám o kvalitu svojich nechtov. O všetko toto sa vie Dove mydlo postarať.

Dove sprchovy krem telo kozmetika biankanotes

Sprchové produkty považujem rovnako za jedny z tých, ktoré pokožku nevysušujú. Osobne neznášam ten vysušený priam až drsný pocit na pokožke po niektorých gélových sprcháčoch. Tu nič také nehrozí navyše ma bavia tie krémové konzistencie.

Telové mlieka sú za mňa také skôr bežnejšie, no keď sa bavíme o ich telovom kréme, to už je iná kapusta. Ten je skutočne extra výživný, dokonca by som povedala až mierne liečivý. A tá vôňa, to musíte vyskúšať aspoň raz za život. 

Veľmi často si kupujem aj ich dezodoranty. Áno, píšem to správne, Dove totiž má v ponuke vcelku veľký výber produktov proti zápachu bez obsahu hliníkových solí. A nemajú jeden, majú ich fakt veľa, dokonca aj rad original nájdete aj v tomto super variante. 

Posledné o čom sa chcem zmieniť je ich priekopníctvo v tónovaných telových mliekach. Neviem, či ich majú každý rok v letnej ponuke, ale veľmi dlho boli jediný na trhu, kto poskytoval telové mlieko s kvapkou samoopaľovacieho prípravku. Skutočne to fungovalo, ruky ste nemali zbytočne oranžové, efekt bol viditeľný, ale nebol oranžový ani nijako extrémne divoký. A hlavne - úžasne to voňalo. Akurát tých 200 ml sa mi míňalo fakt ťažko. A našla som ich v ponuke aj tento rok, práve na pultoch. 

Dove je pre mňa zárukou kvality, zároveň je to taká milá klasika. Minulý rok som si z dovolenky v Španieslku kúpila aj taký cestovný set Dove. Stále si ho šetrím na nejakú ďalšiu dovolenku, obsahoval totiž všetko potrebné na cesty - krém original, dezodorant a mini sprchový krém. Viac vám netreba. Osobne aj tak nikdy nechodievam na dlhé dvoj až trojtýždňové dovolenky a tých 7 dní sa s týmto dá v pohode vyžiť. Navyše vždy si na dovolenke ešte niečo kozmetické prikúpim takže s veľkou náložou sa mi ani neoplatí ísť. 

Možno mi pri tejto značke trochu chýbajú nejaké nové typy produktov. Napriek tomu ju mám rada, aspoň tie vône vymýšľajú stále nejaké nové a iné. Hrajú sa aj s ingredienciami a jednoducho aj keď nemajú skincare, sú mi ako značka sympatickí. Možno podobne ako Nivea, no Dove vôňa je možno ešte o trochu krajšia. To je však už ale subjektívna záležitosť. 

Čo hovoríte na značku Dove? Kupujete si ju? Páčia sa vám jej vône?

Komentáre

  1. Ahoj, Dove mám moc ráda - hlavně jejich sprchové krémy a deodoranty. Tělové mléka se mi většinou drolí, peelingy jsou na mě moc jemné a vlasovka příliš těžká.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, sprchové produkty majú veľmi dobré. Vlasové produkty som už dlhšie nemala. No tiež mi príliš nesedeli.

      Odstrániť
  2. Dove mám moc ráda - doma střídáme většinou s Niveou. 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja rovnako, Nive a Dove tú také klasiky, ktoré nikdy nesklamú.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.