TOP produkty Jar 2024

top produkty blogerka biankanotes elnino

Vidím, že písanie beauty nákupov a noviniek ma tak pohltilo, až som zabudla na články o TOP produktoch. Keď sa mi to stane nebudúce, pokojne mi to v komentároch pripomeňte. Určite som na nejaké ročné obdobie, čo sa týka top produktov, zabudla. Tie zimné sme tu nemali určite, no to už je dosť passe. Poďme sa však pozrieť aspoň na tie jarné. Jar ešte nebola tak dávno a ja osobne jar milujem. A zamilovala som sa aj do mnohých produktov, ktoré vám jednoducho musím ukázať. A keďže jar je o vôni, vôňi kvetov a všetkého čo kvitne, aj tu to bude dosť o kozmetike, ktorá je nielen skvelá, ale aj skvelo vonia. Poďme na to.

licenie kozmetika riasenky farebne ruz max factor maybelline pupa gabriela salvete

DEKORATÍVNA KOZMETIKA

Vidím, že sa už pomaly stávam blogerkou dekoratívnej kozmetiky. Nebojte sa, len bol mierny výpadok v pleťovke. Plus tá dekoratívka sa čo sa týka účinkov, prejaví vždy rýchlejšie. No a tu som sa úplne dokonale zamilovala do Gabriella Salvete Duo Sticku z kolekcie Soul Matte. Tyčinku som spolu s makeupom testovala a ako viete, výborne mi sadli. Kým makeup striedam s mojím milovaným Dermacolom, Stick používam takmer denne. Milujem ho nosiť ako očné tiene, nevydržia síce dlho, no perfektne sa reaplikujú. A tiež by som nepovedala, no ten efekt tyčinkového bronzera sa mi tiež zapáčil, takže aj moje lícne kosti si prichádzajú na svoje. Milujem tento produkt.

Farebné riasenky, ešte o nich bude reč, no obľúbila som si dve. Dá sa povedať, že takým trochu miláčikom preneseným zo zimy je fialová Pupa Vamp. No a do zbierky mi nedávno pribudla aj Modrá Sky High Maybelline riasenka, ktorú je na riasach skutočne vidieť. Viac sa tu rozpisovať nechcem, farebné riasenky budú mať svoj sólo článok. Zaslúžia si to.

ruz elnino max factor pryanka ruzova

Do tretice všetko dobré, rúž Max Factor - Pryanka. Odtieň Blooming Orchid. Netuším už, čím presne bola táto kolekcia charakteristická, no jedno viem isto - tento odtieň je môj odtieň roka. Ide o farbu ružovo-fialovo-červenú. Takto sa dá opísať najlepšie. Ružová s fialovým nádychom, takou tou stredne fialovou, nie sýtou ani púdrovou. Max Factor rúž som mala len raz v živote, bol to jeden z mojich prvých rúžov a dodnes si pamätám, že to bola kvalita. No a návrat po rokoch to len potvrdil. Rúž má elegantný obal, pery absolútne nevysušuje takže sa veľmi komforne nosí. Napriek tomu vcelku dlho vydrží, čo u hydratačných rúžov nie je až tak bežné. A mimochodom vcelku pekne vonia, čo mi pri rúžoch neprekáža, skôr to vítam. Aktuálne ho používam najčastejšie. 

VOŇAVÁ STAROSTLIVOSŤ O POKOŽKU

Čo iné ako Dove by to mohlo byť. Sprchový krém s arganovým olejom (obal je už žiaľ v koši) voňal tak úžasne, že som ho doma musela mať. Kdesi som natrafila na nejakú super akciu a tak som si ho kúpila rovno v obrovskom, 400 ml balení. Sprchový krém už nemám, časť som použila aj ako mydlo, veď to mega balenie a tá vôňa, chcela som ju mať tak často, ako to len ide. Dove nevysušuje, krásne vonia, skvelo sa rozotiera a jednoducho na sprchu s týmto produktom som sa vždy tešila. 

rituals of sakura revolution the everything balm vazelina telo kremy

No a teraz už poďme na absolútnu topku a ňou je Rituals of Sakura, krém značky Rituals. Táto vôňa, tento set sa mne páčia najviac. Samozrejme aj rad Ayurveda je super, to už viete. No táto Sakura ho vôňou u mňa vytlačila na druhé miesto. Mám doma celý set, dokonca aj sviečku. Aktuálne používam krém na ruky. A kto ste skúšali Rituals viete, že robí ruky neuveriteľne jemné. No a čo si budeme klamať, ružovo-biely obal na mňa tiež funguje. 

OSTATNÉ OBĽÚBENÉ PRODUKTY

Tu už spomeniem len jeden jediný produkt a to The everything Balm krém od značky Revolution. Je to krém na báze vazelíny s obsahom Aloe vera. Vonia síce trochu zbytočne sladko, no ja ho milujem tak na pery ako ja na nohy. Skvelý, multifunkčný krém, vraj sa dá použiť aj na vlasy. Tiež sa o ňom ešte budeme baviť samostatne, no musela som vám ho aspoň ukázať. Ja ho mám dávnejšie z ich adventného kalendár  a ešte stále ho na Pinkpanda kúpite. Za mňa veľmi revolučný a veľmi multifunkčný produkt. 

Nuž tak to by sme mali a ja si môžem zo zoznamu restov voči vám odškrtnúť aspoň tento jeden. A pomaly si už pripravovať materiál na leto. Aj keď priznám sa, že toto leto nie som úplne najviac zásobená produktmi na opaľovanie či tými po. Aj keď produkty po opaľovaní fakt milujem, mám tak veľké zásoby telových mliek, že to jednoducho nejde. No ale niečo sa predsa len nájde, nebojte sa. 

Dúfam, že vás dnešný článok inšpiroval a budem veľmi rada, ak mi napíšete, či sme sa v láske ku kozmetike niekde zhodli. 


Komentáre